نورپردازی

بهترین برند لامپ کم مصرف

آیا با بهترین برند لامپ کم مصرف در بازار آشنایی دارید؟ می دانید اهمیت استفاده از لامپ کم مصرف چیست؟ روشنایی مهمترین نیاز ما انسان در تمام حوزه ها و صنایع است. دنیای بدون روشنایی را تصور کنید، و خود را به هنگام شب برای چند دقیقه در تاریکی مطلق قرار دهید، آیا می توانید همانند گذشته به فعالیت های خود ادامه دهید؟ این فعالیت آیا تنها به انجام امور پیش و پا افتاده ختم می شود؟ ما همین مشکل را در تمام حوزه ها خواهیم داشت. و چه بسا اینکه اهمیت روشنایی نه تنها در شب بلکه به هنگام روز در بسیاری از شرایط سخت نیز مورد اهمیت قرار می گیرد.

لامپ ها نیز از این رو محبوبیت پیدا کردن که نیاز مهم ما به شمار می روند و این نیاز باعث افزایش تقاضای زیاد در بازار شد‌. جهت پاسخگویی به نیاز بازار نیز هم اکنون کمپانی های بسیار زیادی در سرتاسر جهان به رقابت پرداخته اند. در ادامه شما را با بهترین برند لامپ کم مصرف موجود در بازار و حتی مزایای یک لامپ کم مصرف درجه یک بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ساختار لامپ کم مصرف و اهمیت استفاده از آن

لامپ ها را می توان یکی از اساسی ترین نیازهای مهم بشر برشمرد که با ظهور آن ها تحول بسیار بزرگی در نورپردازی و روشنایی ایجاد شد. از بعد تولید اولین لامپ تا به کنون شاهد خرید و فروش هزاران نوع لامپ با مشخصات متفاوت بوده ایم که هر یک نیز طرفداران خود را دارند. اگر بخواهیم با توجه به مزیت ها، قابلیت و کیفیت یکی از بهترین ها را معرفی کنیم. همین لامپ های نسل جدید کم مصرف هستند‌.

هم اکنون سطح فروش این لامپ ها در بازار بیشمار است و تا کنون رقیبی در بازار نداشته اند. معمولا هم مشتریان به دنبال بهترین برند لامپ کم مصرف می روند که دارای کیفیت بهتری باشد. این لامپ ها نسل جدید تمامی لامپ های موجود در بازار بوده اند. پس بی گمان کیفیت و قابلیت بیشتر و بهترین دارند؛ زیرا که همیشه محصولات حدید آمیخته به علم روز و تخصص کادر مجرب می باشد.

از طرفی این لامپ ها در صرفه جویی میزان مصرف انرژی و هزینه بسیار تاثیرگذارند. ارزش این دسته از لامپ ها به گازهای سمی و حرارتی است که تولید نمی کنند. و بدون هیچگونه تولید گرمایی یک نور ملایم و استاندارد تولید می کند. این لامپ ها دارای ساختاری استاندارد هستند و به گونه ای در اشکال مختلف حتی طراحی شده اند که بتوانند نور را به صورت متمرکز در کل محیط پخش نمایند.

لامپ کم مصرف از قسمت هایی چون اتصال دهنده به سوکت برق، الکترودها، قسمتی تحت عنوان مدار ترنسفورمر، لوله شیشه ای که توسط یک روکش فسفر داخلی پوشانده شده و قسمت سرپیچ تشکیل می شود.

قیمت لوله شیشه ای این لامپ ها که حبابی نام دارد. توسط گازی به نام گاز جیوه پر می شود و درست در زمان روشن کردن لامپ، جریان برق از بالاست الکترونیکی می تواند به راحتی عبور نماید. حال این بخار جیوه داخل لوله شیشه ای تحریک شده و نور تولید می شود.

بهترین برند لامپ کم مصرف

بهترین برند لامپ کم مصرف

مزیت های لامپ کم مصرف درجه یک

همانگونه که مستحضرید در بازار صدها نوع لامپ با مشخصات مختلف خرید و فرو می شوند. همه ما نیز تا حدودی با برخی لامپ ها آشنایی داریم، اما این شناخت تا به کل و نام لامپ ختم می شود. و درباره اهمیت استفاده هریک از لامپ ها اطلاعات کافی نخواهیم داشت. لامپ ها از گذشته تا کنون به چندین شکل ممکن با ساختار و قابلیت های مختلف روانه بازار شده اند.

لامپ های کم مصرف یکی از انواع لامپ های بسیار محبوب و پر طرفدار بازار هستند. که هم اکنون سطح فروش بسیار بالایی در مقایسه با دیگر لامپ ها دارند. چرا که مزایای زیاد این لامپ باعث برتری آن نسبت به دیگر لامپ ها می شود.

اما به این نکته توجه داشته باشید که اگرچه لامپ های کم مصرف به عنوان نسل جدید انواع لامپ بسیار کاربردی هستند. و مزیت های بسیار دارند. اما شما نیز باید به هنگام خرید به سراغ بهترین برند لامپ کم مصرف در بازار بروید. تا از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. برخی از مزیت های بهترین برند لامپ کم مصرف عبارتند از:

  • لامپ های کم مصرف دارای طول عمر بسیار بالایی در مقایسه با دیگر انواع لامپ ها هستند. و این افزایش طول عمر در کاهش هزینه ها نیز تاثیر دارد.
  • تنوع لامپ های کم مصرف بسیار زیاد است. و همین تنوع که به رنگ، ساختار، اشکال و برند مربوط می شود، حق انتخاب بیشتری به مشتری خواهد داد.
  • نوری که لامپ کم مصرف تولید می کنند خیره کننده نیست. و به سبب حفظ استانداردها از لحاظ ایمنی چشم ها را خسته نخواهد کرد.
  • نور ساطع شده توسط لامپ کم مصرف به خوبی در محیط پخش می شود. و همانند بسیاری از لامپ ها دیگر از متمرکز شدن نور خیره کننده در یک نقطه خبری نیست.

بهترین برند لامپ کم مصرف در بازار

لامپ های کم مصرف، یکی از پر طرفدارترین لامپ هایی هستند که باعث صرفه‌ جويی در مصرف انرژی می شوند. این دسته از لامپ ها نسل جدیدی از لامپ هی قدیمی می باشند. که طول عمر مفید بیشتری در مقایسه با لامپ های معمولی دارند.

همانگونه که علم روبه پیشرفت است، در صنعت روشنایی نیز شاهد رشد و پیشرفت و تولید لامپ هایی با مزایای بیشتر هستیم. تنوع لامپ های کم مصرف در بازار بسیار زیاد است. و این گوناگونی از لحاظ نوع ساختار، اشکال، ابعاد، طرح، قابلیت، برند و… می باشد. بیشترین تقسیم بندی یک لامپ مربوط به برند است.

زیرا اهمیت نورپردازی و کیفیت بالای این لامپ ها باعث روی کار آمدن کارخانجات بسیار زیادی جهت تولید این لامپ ها شده اند. برخی از بهترین برند لامپ کم مصرف موجود در بازار که طرفداران بسیار زیادی دارند، شامل:

  • شرکت پارس شعاع

یکی از بهترین برند لامپ کم مصرف در بازار مربوط به کمپانی پارس شعاع است. که این شرکت سالهاست در صنعت روشنایی فعالیت دارد. این مجموعه فعالیت خود را از دهه ۸۰ آغاز کرده و با کسب تجربه و سابقه درخشان هم اکنون جزو بهترین تولیدکنندگان لامپ در بازار است. داشتن تجهیزات درجه یک و پیشرفته در قسمت کنترل کیفیت، آزمایشگاه ها و حتی بخش تولید مهمترین پارامترهای تولید لامپ باکیفیت بودند.

این مجموعه برخی از انواع لامپ های کم مصرف نظیر انواع چراغ و لامپ های LED کم مصرف را با کیفیت فوق العاده عالی تولید می کند. هنوز هم این شرکت در تلاش است تا با بهره مندی از علم نوین روز بهترین لامپ های کم مصرف را بهتر از تولیدات قبل طراحی و روانه بازار کند. هدف این کمپانی محبوب تولید محصولی درجه یک با قیمت مناسب است تا بتواند قدمی مهم و استوار در راستای پیشرفت صنعت جامعه بردارد.

  • شرکت پارس شهاب

اگر به دنبال یک برند بی رقیب و پر فروش هستید، برند پارس شهاب بهترین و بی نظیرترین برند در بازار است. این کمپانی با توجه به تخصص بالای کادر تولید، ماشین آلات پیشرفته، مواد اولیه عالی و بهره مندی از علم روز توانست بهترین انواع لامپ ها را با بالاترین سطح کیفی به تولید برساند‌.

شرکت پارس شهاب به عنوان برترین تولید کننده انواع لامپ های کم مصرف هم‌ اکنون در بازار رقیب ندارد. و محصولات آن با دیگر تولیدات کشورهای اروپایی رقابت می کند. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1348 آغاز و توانست به سرعت رشد کند. که هم اکنون نیز سطح وسیعی از تولیدات به دیگر کشورها صادر می گردد.

دلیل موفقیت اصلی این کمپانی همکاری با شرکت های معتبر خارجی است. و چه بسا اینکه بهره مندی از علم روز را پارامتر اصلی فعالیت خود قرار داده و هنوز هم‌در تلاش است. تا بیش از پیش بر کیفیت و قابلیت محصولاتش بیفزاید.

  • شرکت نمانور نور

در میان بهترین برند لامپ کم مصرف موجود در بازار نام شرکت نمانور نیز همیشه خوش می درخشد. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1979 در زمینه تولید انواع نورافکن آغاز نمود. و به مرور با پیشرفت علم و بهره مندی از علم روز توانست محصولاتی جدیدتر مانند لامپ ال ای دی نمانور را با کیفیت عالی تر روانه بازار کند.

تحقیق و بررسی، استفاده از تجارب دیگر شرکت ها، آمیختن علم و هنر، طراحی مهندسی شده ، قالب گیری استاندارد، کنترل کیفیت و آزمایشگاه های بسیار مجهز و پیشرفته، کادر تولید توانمند و… همگی دست به دست هم دادند تا نام این کمپانی هم‌ اکنون خوش بدرخشد.

بهترین برند لامپ کم مصرف

نتیجه

اهمیت نورپردازی و روشنایی باعث گسترش و رونق صنعت تولید لامپ در جهان شد. به گونه ای که هم اکنون صدها نوع لامپ مختلف با هزاران برند متنوع در بازار با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

لامپ های کم مصرف نسل جدید تمام لامپ های تولید شده تا کنون هستند که محبوبیت بسیار زیادی از لحاظ کارآیی خود دارند. با وجود تمامی مزیت های یک لامپ کم مصرف، باز هم برای داشتن یک لامپ خوب با طول عمر بالا باید به هنگام خرید نکات زیادی را مورد توجه قرار داد.

یکی از این پارامترها توجه به برند لامپ است، چرا که این لامپ ها با صدها برند در بازار توزیع می شوند و نمی توان گفت تمامی کمپانی ها بهترین کیفیت را روانه بازار می کنند. اهمیت شناخت بهترین برند لامپ کم مصرف در بازار نیز از این جهت مورد توجه قرار می گیرد که شما بتوانید یک لامپ درجه یک را با کیفیت مطلوب خریداری نمایید.

بهتر است بدانید، انتخاب نوع مرکز فروش نیز در تجربه یک خرید لذت بخش نقش مهمی دارد؛ پس توصیه می شود تنها مراکز قابل اعتماد خرید خود را انجام دهید. فروشگاه برقیجات، بهترین تنها مرکز فروش اینترنتی مطرح در سطح کشور است که تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توزیع می کند‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *