خرید عمده, لیست قیمت

خرید عمده کابل برق / خرید عمده سیم برق / لیست قیمت سیم و کابل برق عمده

قیمت عمده کابل برق

آیا به دنبال لیست قیمت عمده کابل برق هستید؟ قصد خرید عمده کابل برق و خرید عمده سیم برق را دارید؟ آیا مرکز پخش کابل برق مناسبی را برای خرید کابل برق می شناسید؟ برای استفاده از مشاوره رایگان خرید عمده این کالا  می‌توانید با شماره تماس 09120673491 تماس حاصل کنید 

این دو محصول از دیرباز تا کنون با سطح کیفی بسیار مختلفی به تولید رسیده است. امروز کابل بسیاری در بازار وجود دارد که قیمت هر یک با دیگری متفاوت است. برای دسترسی به لیست قیمت عمده کابل برق با فروشگاه برقیجات همراه باشید.

قیمت عمده کابل برق

لیست قیمت عمده کابل برق

خرید عمده کابل برق

خرید عمده کابل برق

ادامه لیست قیمت عمده سیم برق

خرید عمده سیم برق

خرید عمده سیم برق

لیست قیمت عمده کابل برق

این روزها با پیشرفت علم در تمامی حوزه ها نیز شاهد رشد و ترقی هستیم. صنعت کابل سازی یکی از صنایع بسیار مهمی است که پا به ‌پای پیشرفت تکنولوژی شاهد تغییر و تحولات عظیم آن بوده ایم. کابل ها یکی از مهمترین تجهیزات الکتریکی هستند که در صنعت کابل سازی و همچنین صنعت برق بسیار حائز اهمیت می باشند.

چرا که این محصول به عنوان یک عضو جدایی ناپذیر در صنعت برق محسوب می شود. این محصول مفید انرژی الکتریکی صنایع و حوزه های بسیار مختلفی را با شرایط بسیار خاص انتقال می دهد. به همین منظور می‌توان گفت تنوع کابل برق ها بر اساس کاربرد و دیگر مشخصات بسیار زیاد است.

چرا که کابل ها در تمامی صنایع نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و در هر حوزه نیاز به کابل مخصوص با مشخصات و مزایای خاص به همان حوزه است. این نکات همگی روی لیست قیمت کابل تاثیر خواهند گذاشت.

اگر شما جزو مشتریانی هستید که قصد خرید عمده کابل برق دارید و می خواهید از لیست قیمت عمده کابل برق اطلاع پیدا کنید بهتر است بدانید حتی به قیمت عمده نیز تحت تأثیر تمامی این پارامترها قرار دارد. به طور کلی قیمت عمده هر محصولی مقرون به صرفه تر از قیمت خرید جزء آن خواهد بود. اگر شما هم قصد خرید عمده دارید بهتر است چند اصل را به عنوان نکات طلایی خرید مد نظر قرار دهید.

در وهله اول بهتر است به مراکز فروش قابل اعتمادی مراجعه کنید که محصولات تقلبی را در ازاء محصولات اصل با قیمت بالایی به شما غالب نکند. اکنون نوبت آن است تا توسط یک روش خرید مناسب به بهترین کابل مورد نظر دسترسی پیدا کنید. چرا که روش خرید روی قیمت کابل و خرید عمده سیم برق تاثیر خواهد گذاشت.

خرید آنلاین بهترین روشی است که با کمک آن باعث حذف دلالان و افراد سودجو می شوید. با حذف واسطه ها نیز قطعاً هزینه های اضافی مشتمل بر دستمزد این افراد کاهش پیدا می کنند. شما می توانید انواع سیم و کابل را از برقیجات خریداری کنید. چرا که این مجموعه بزرگترین شرکت پخش عمده لوازم الکتریکی در ایران است.

خرید عمده کابل برق

خرید عمده کابل برق

پخش عمده سیم و کابل

پس از اینکه انسان موفق به کشف جریان برق شد برای انتقال انرژی الکتریکی نیز از محصولات بسیار زیادی استفاده کرد. سیم و کابل به عنوان محصولات کاربردی در صنعت برق هستند که برای انتقال جریان الکتریکی از آن استفاده می‌شود. سیم و کابل هر یک کاربرد و توانایی های مختلفی دارند. برای انتقال جریان برق در فاصله های بسیار طولانی از کابل و در فاصله های کوتاه و مصارفی نظیر صنعت روشنایی از سیم ها استفاده می شود.

البته سیم ها بیشتر برای تجهیزات الکتریکی نیز کاربرد دارند. با پیشرفت تکنولوژی سیم و کابل ها نیز در مدل های کاربردی تر و با تنوع بسیاری روانه بازار شده‌اند. این پیشرفت باعث شد تا سیم و کابل برای عملیات های بسیار مختلفی نیز به تولید برسد. برای دسترسی به بهترین سیم و کابل می توانید به مراکز پخش عمده مراجعه داشته باشید.

قیمت سیم و کابل قطعاً در این مراکز مقرون به صرفه تر خواهد بود. هر یک از انواع سیم و کابل ها بر اساس مشخصات خود می توانند انعطاف پذیر باشند. اما سیم و کابل هر دو از عایق و رسانا الکتریکی تشکیل میشود. عایق پوششی است که از این رسانای الکتریکی یا هادی جریان الکتریکی محافظت می کند.

سطح کیفیت هادی باید بسیار بالا باشد اما این سطح کیفیت هادی است که قدرت انتقال جریان الکتریکی را افزایش یا کاهش می دهد. هم اکنون در صنعت برق انواع و اقسام سیم و کابل های بسیار مختلفی می باشد که هر یک برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین انواع سیم و کابل را از فروشگاه برقیجات معتبرترین مرکز پخش عمده سیم و کابل همین حالا تهیه کنید.

قیمت عمده سیم برق

سیم برق به عنوان یکی از لوازم برق اصلی ساختمان محسوب می شود. برای انتقال انرژی الکتریکی از سیم استفاده میکنند. البته سیم ها برای تمامی صنایع در مدلهای مختلف قابل استفاده هستند. از سیم ها بیشتر برای تجهیزات الکتریکی و قسمتهای داخلی آنها استفاده می شود. اما سیم ها با در نظر قرار دادن برند، نوع عایق، نوع هادی، قدرت انتقال، نوع کاربرد و دیگر پارامتر ها تقسیم بندی شده اند.

هر یک از انواع سیم ها مشخصات خاص خود را دارند. قطعا هنگام خرید عمده سیم برق همه ما پارامترهایی را مورد بررسی قرار می دهیم و یکی از این پارامترها بررسی سطح کیفیت آن است. اگر برندهای معتبر را انتخاب کنید دیگر نگران سطح کیفیت آنها نباشید. اما دسترسی به برندهای اصل نیز از مراکز فروشی چون مجموعه برقیجات امکان پذیر خواهد بود. قطعاً که قیمت عمده سیم برق در برقیجات مقرون بصرفه است.

علامت استاندارد و برند این محصولات در فروشگاه برقیجات اصل است. دلیل اصلی اعتبار و شهرت فروشگاه برقیجات به سبب ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. اما قیمت عمده سیم برق در فروشگاه برقیجات تحت تاثیر چه پارامترهایی قرار دارد؟ حجم خرید مهمترین پارامتری است که قیمت عمده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از طرفی نوع برندی که انتخاب می‌کنید و سطح کیفیت بالای آن دیگر فاکتور مهم تاثیرگذار روی قیمت خواهد بود. نوع سیم هایی که انتخاب می کنید می توانند هر یک قیمت‌های مختلفی داشته باشد. قطعاً که انتخاب یک مدل سیم با یک حجم یا انتخاب چند مدل سیم با همان حجم مشخص قیمت یکسانی ندارند. اما به طور کلی قیمت سیم برق در برقیجات کاملاً اقتصادی است.

خرید عمده سیم برق

قطعا می دانید انرژی الکتریکی امروزه در تمامی صنایع بسیار حائز اهمیت می باشد. اما انتقال انرژی الکتریکی توسط چه محصولاتی صورت میگیرد؟ سیم به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که برای جابجایی جریان برق در مصارف مختلف از آن استفاده می کنند. سیم در مدل های مفتولی، رشته ای، مسی، آلومینیومی و غیره در بازار وجود دارد. حال اینکه سیم ها از نظر جنس هادی و جنس عایق می توانند به انواع مختلفی تقسیم شوند.

قطعا برای خرید عمده سیم برق شما به تمامی این نکات توجه میکنید. معمولاً سیم هایی با هادی مسی قدرت انتقال بالاتر در مقایسه با دیگر متریال ها دارند: اما با این تفاوت که سیم های مسی قطعاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهند بود. همچنین عایق سیم مسی بسیار با کیفیت باشد و معمولاً عایق سیم ها بیشتر از جنس پی‌وی‌سی هستند.

چرا که پی وی سی هم انعطاف پذیری بالایی دارد و هم در برابر شرایط مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. قطعاً که برای جلوگیری از نشتی جریان الکتریکی نیاز به یک پوشش یا عایق بسیار باکیفیت و مناسبی است. در خرید عمده حجم خرید را نیز مورد توجه قرار دهید چرا که شما باید با در نظر قرار دادن میزان بودجه خود اقدام به خرید عمده سیم برق کنید.

همچنین اگر شما قصد خرید سیم برای یک بخش یا حوزه دارید قطعاً به دنبال یک نوع سیم با یک برند خاص هستید. اما اگر جزو فروشندگان بازار می باشید قطعاً بایستی چندین مدل سیم برق با چند برند معتبر را انتخاب کنید. چرا که خریداران شما قشر مختلفی هستند که برای مصارف مختلف اقدام به خرید سیم با قیمتهای متفاوت خواهند نمود.

قیمت عمده سیم افشان

سیم افشان به عنوان یکی از سیم های کاربردی در صنعت برق است. این سیم‌ها همانگونه که از نام آنها پیداست از رشته سیم های نازک مسی بسیار زیادی تشکیل می شوند. این رشته سیم های مسی انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و البته مقاومت الکتریکی آن ها نیز زیاد است.

سیم های افشان از نظر تعداد و قطر رشته های خود تقسیم بندی می شوند و به همین دلیل برای مصارف مختلف می‌توان از یک نوع سیم افشان با مشخصات مختلف استفاده کرد. سیم افشان متشکل از تعداد زیادی سیم های مسی نازک هستند که به یکدیگر بافته شده اند.

انعطاف پذیری سیم های افشان بسیار زیاد است و دلیل آن به سبب وجود رشته سیم های نازک و انعطاف پذیر است. از سیم‌های افشان بیشتر برای سیم کشی ساختمان استفاده می کنند. برای خرید عمده سیم افشان به برند آن توجه داشته باشید.

البته قیمت عمده سیم افشان نیز در خرید عمده مورد توجه قرار می گیرد. حال اینکه این سیم بیشتر برای صنعت روشنایی و پریز مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم ها را می توانید با مشخصه ولتاژ نامی مختلف برای مصارف گوناگون تهیه کنید. نوع عایق و جنس هادی سیم افشان مهمترین پارامتری است که باعث تقسیم بندی آن می شود.

چنانچه سطح کیفیت عایق بالا باشد قطعاً از نشتی جریان الکتریکی نیز جلوگیری می کند. اگرچه قیمت سیم افشان مقرون به صرفه است اما قیمت عمده سیم افشان می تواند با مراجعه به یک مرکز فروش قابل اعتمادی چون فروشگاه برقیجات مقرون به صرفه تر باشد.

قیمت عمده سیم برق ساختمان

همه ما می دانیم که در ساختمان برای استفاده از انرژی الکتریکی و محصولات روشنایی نیاز به جریان برق است. برای استفاده از انرژی الکتریکی در ساختمان از لوازم بسیار زیادی استفاده می‌کنند. سیم برق به عنوان یکی از اصلی ترین محصولاتی است که انتقال انرژی الکتریکی توسط آن صورت می گیرد. سیم برق ساختمان سیم های مخصوصی هستند که انرژی مورد نیاز تجهیزات الکتریکی و حتی محصولات روشنایی را فراهم خواهند کرد.

اما بیشترین سیم های مورد استفاده در صنعت برق ساختمان سیم های افشان هستند. قیمت عمده سیم برق ساختمان به حجم خرید شما کاربران عزیز بستگی دارد. اگر به دنبال خرید عمده سیم برق ساختمان هستید قطعا می خواهید به مقایسه و بررسی برق بپردازید. ابتدا شما باید مرکزی را انتخاب کنید که قیمت های آن مقرون به صرفه تر از سایر مراکز باشد.

البته به همین طریق نیز کیفیت محصولات این مجموعه نیز بایستی در مقایسه با دیگر مراکز رقابتی عرضه شود. فروشگاه برقیجات بهترین مجموعه‌ای است که قیمت عمده سیم برق ساختمان در آن به صرفه تر خواهد بود. اما این قیمت عمده به سطح کیفیت سیم، برند، مدل سیم، تعداد مدل های سیم برق و حجم خرید شما کاربران عزیز بستگی دارد.

اکنون که به فروشگاه برقیجات مراجعه کرده اید و می خواهید بهترین سیم های این مجموعه را تهیه کنید از قیمت‌های این مجموعه نیز اطمینان داشته باشید. تمامی قیمت های فروشگاه برقیجات همگی مقرون به صرفه هستند. یکی از مهمترین دلایل بالا بودن سطح فروش محصولات برقیجات به دلیل همین ارائه قیمت های ارزان است.

فروش عمده سیم برق

از لوازم بسیار مهم و ضروری برای هدایت جریان الکتریکی سیم ها هستند. در واقع برای انتقال جریان برق از یک نقطه به نقطه دیگر از سیم استفاده می کنند. سیم ها دارای الکترون های آزاد می باشند که می توانند بار الکتریکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خود انتقال دهند.

سیم ها از قسمت های مختلفی نظیر هادی و عایق تشکیل می شوند. هادی وظیفه انتقال جریان الکتریکی را به عهده دارد اما قسمت عایق به عنوان یک قسمت حفاظتی از نشتی جریان الکتریکی جلوگیری می‌کند. البته عایق برای محافظت از هادی سیم نیز استفاده می‌شود.

در خرید عمده سیم برق شما موظف هستید تا نکاتی را مورد توجه قرار دهید. اولین نکته مراجعه به مراکز فروش عمده سیم برق قابل اعتماد است. چرا که محصولات این مجموعه قطعات سطح کیفیت بالایی دارند. معمولاً هر یک از انواع سیم ها قدرت تحمل فشاری را خواهند داشت.

پس به فشار تحمل سی توجه داشته باشید. همچنین جنس عایق نیز پارامتر دیگری است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. معمولاً عایق از جنس pvc به عنوان پرفروش ترین عایق های با کیفیت شناخته می شود. حتی هادی یک سیم باید از جنس رساناهایی نظیر آلومینیوم یا مس باشد.

با در نظر قرار دادن مزایای هر یک از این رساناها می توانید بهترین آن را انتخاب کنید. معمولاً سیم ها به صورت تک رشته یا چند رشته‌ای به تولید می‌رسند که به تناسب نوع کاربرد خود باید آنها را انتخاب نمایید. قطر سیم و ابعاد آن دیگر پارامترهایی هستند که شما با توجه به شرایط و سطح کیفیت محصول اقدام به خرید آنها خواهید نمود.

مرکز پخش کابل برق و ناگفته های از آن

از دیرباز تا کنون کابل ها را در انواع مختلفی به تولید می رسانند که همگام با پیشرفت علم سطح کیفی آن ها بهتر و بیشتر شد. این محصول بر اساس نوع ساختار، نوع عایق، نوع هادی، تعداد رشته، نوع قدرت مقاومت، برند و غیره تقسیم بندی می شود. هر یک از این انواع کابل ها خود بر اساس پارامترهای دیگری طبقه بندی شده اند که تمامی آن ها دارای مشخصات خاصی هستند. مهمترین قسمت کابل هادی آن است که وظیفه انتقال جریان الکتریکی بر عهده این بخش خواهد بود.

هادی به عنوان رسانای الکتریکی می تواند از جنس فلزاتی چون آلومینیوم مس و یا غیره باشد. در گذشته از مس به منظور قدرت انتقال بیشتر در تمامی کابل ها استفاده می کردند اما امروزه چون قیمت مس بسیار افزایش یافته آلومینیوم را به عنوان جایگزین مناسبی به کار می برند.

آلومینیوم نیز قدرت انتقال خوبی دارد اما این قدرت به قدرت بالای انتقال مس ها نمی رسد. برای جلوگیری از نشتی انرژی الکتریکی و احتمال خسارت های بسیار زیاد از عایق استفاده می کنند. عایق دیگر قسمت مهم کابل ها شناخته می شود که معمولاً از جنس پی وی سی است. چراکه پی وی سی قدرت مقاومت و پوشانندگی بسیار بالایی دارد. یک کابل خوب در هر نوع کاربردی بر اساس مشخصات لازمه باید دارای مزیت های لازمه باشد.

به عنوان مثال، یک کابل ضد حریق بایستی در برابر حرارت بالا و آتش، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد. تمامی این فاکتورها روی قیمت کابل تاثیر می گذارند؛ اما چنانچه شما کابل را به صورت عمده خریداری کنید قیمت آن نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود. برای دسترسی به مشخصات و همچنین لیست قیمت عمده کابل باید به سایت های فروشگاهی دسترسی داشته باشید و قیمت ها را به صورت آنلاین چک کنید.

خرید عمده انواع کابل برق پرکاربرد

کابل به عنوان یکی از محصولات بسیار پر کاربرد در صنعت برق است که از آن به منظور انتقال جریان الکتریکی استفاده می کنند. کابل ها مدت زیادی است که وارد بازار شده اند. قدمت کابل ها را می توان به قدمت تولید انرژی الکتریکی ربط داد که برای انتقال آن نیاز به محصولی نظیر کابل ها بود. این محصول در تمامی صنایع وابسته به انرژی الکتریکی به منظور هدایت جریان برق استفاده می شود.

با توجه به اینکه در تمامی حوزه ها و صنایع شرایط مختلفی حاکم است. کابل ها را نیز در انواع مدل ها با خصوصیات و مشخصات مختلفی طراحی می کنند. کابل های بسیار زیادی هم اکنون در بازار خرید می ‌شوند. که معمولاً لیست قیمت عمده کابل برق و خرید عمده کابل برق در مدل های مختلف و حتی قیمت جز آن ها با یکدیگر متفاوت خواهند بود. تنوع کابل ها بسیار زیاد است که برخی از آن ها در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و مدل های پرمصرف کار عبارتند از:

لیست قیمت عمده  کابل برق افشان

یکی از کابل های بسیار پرکاربرد بازار کابل افشان است که این کابل با نام کابل انعطاف پذیر و نرم نیز شناخته می شود. کابل های افشان همانگونه که از نام آن ها پیداست از دو یا چندین سیم تک رشته ای طراحی می شوند که جنس آن ها از فلز است. معمولاً جنس هادی کابل های افشان را از جنس مس می سازند که قدرت انتقال انرژی بسیار بالاتری نسبت به دیگر فلزات دارد. اگر چه از پوشش های مختلفی می توان به عنوان عایق کابل استفاده نمود.

اما pvc یکی از مقاوم ترین و پرمصرف ترین انواع عایق هایی است که کیفیت بسیار بالایی دارد. کابل های افشان خود انواع مختلفی دارند که معمولاً برخی از آن ها برای لوازم الکتریکی خانگی و بسیاری از ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل ها به گونه ای طراحی شده اند که نمونه های ضد آب آن ها را می توان درون آب مورد استفاده قرار داد. و به همین دلیل خرید عمده کابل برق افشان در خواست های زیادی را دارد.

قطر تمامی رشته های کابل افشان با یکدیگر مساوی است و معمولا مقاومت هر یک از این هادی ها نباید بیش از ۲۰ درجه سانتیگراد باشد. از آنجایی که انعطاف پذیری کابل های افشان بسیار زیاد است در برابر پیچش، خمیدن و کشیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، به همین منظور برای بسیاری از ماشین آلات با قدرت تحرک بسیار زیاد از این کابل ها استفاده می کنند.

کابل افشان بر اساس نوع جنس هادی به دو نوع کابل افشان آلومینیومی و کابل افشان تقسیم می شوند. این کابل در برندهای مختلفی هم اکنون در بازار وجود دارد. که هر یک از این برندها به دلیل سطح کیفی گوناگون با یکدیگر متفاوت خواهد بود. قطعاً قیمت خرید عمده کابل در مقایسه با قیمت جزء آن نیز با یکدیگر اختلاف دارند. برای دسترسی به قیمت جزء همچنین لیست قیمت عمده کابل شما می توانید به سایت های فروشگاهی کابل برق مراجعه کنید.

کابل مفتولی یکی از کابل های بی نظیر

کابل مفتولی را می توان به عنوان یکی از کابل های پرکاربرد دیگری برشمرد که هم اکنون در صنعت برق سطح مصرف بالایی دارد. قطعاً کاربرد هر یک از انواع کابل ها را نوع مشخصات، قدرت کیفیت، عملکرد و غیره مشخص می کند. معمولاً کابل مفتولی تک رشته ای بوده و قطر آن زیاد است.

از آنجایی که کابل های مفتولی تک رشته هستند انعطاف پذیری پایین تری نیز در مقایسه با دیگر انواع کابل ها دارند به همین منظور از آن ها در شرایطی که نیاز به انعطاف بالا نیز استفاده می کنند. این کابل ها برای صنعت ساختمان و بیشتر صنایع استفاده می شوند و معمولاً جنس رسانای آن نیز از مس و آلومینیوم با عایق pvc خواهد بود کابل مفتولی را در دسته کابل های خشک قرار می دهند که کاربرد و حتی قیمت کمتری نسبت به کابل های افشان دارند.

کابل های مفتولی در برابر رطوبت قدرت بسیار زیادی دارد و معمولاً با ولتاژ نامی مختلفی چون ۵۰۰ الی ۳۰۰ و ۷۵۰ ۴۵۰ دسته بندی می شود. کابل های مفتولی در برابر شرایط قلیایی و اسیدی مقاوم بوده و دارای سطحی کاملاً صاف و براق هستند. سازگاری مناسب کابل های مفتولی با محیط زیست باعث شده تا از آن ها در صنایع بسیاری استفاده کنند.

این کابل را با سیم فولادی ملایم با ۲ روش گالوانیزه سرد و گرم به تولید می رسانند. پس به همین منظور این کابل نیز دارای تنوع است. و قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. لیست قیمت عمده کابل مفتولی در مقایسه با قیمت عمده کابل های افشان با یکدیگر کاملا متفاوت است. چرا که هر یک از این کابل ها با شرایط خاصی به تولید می رسند. معمولاً کابل های مفتولی اقتصادی تر بوده و با تمامی شرایط آب و هوایی نیز سازگار تر هستند.

لیست قیمت سیم افشان

لیست قیمت سیم افشان بر اساس انواع سیم‌های افشان و مشخصات آنها تعیین می‌شود. سیم‌های افشان برای انتقال جریان الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دلیل نامگذاری این سیم‌ها به سبب استفاده از چندین رشته نازک مسی انعطاف پذیر به عنوان هادی برای این سیم‌ها است. این دسته از سیم‌ها برای سیستم روشنایی وسایل الکترونیکی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. لیست قیمت سیم افشان به انواع سیم‌های افشان بستگی دارد.

 به عنوان مثال، سیم‌های افشان با ولتاژ نامی ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت و ۴۵۰ تا ۷۵۰ ولت تولید می‌شوند. این سیم‌ها طی مرحله نازک کاری، آنیل کاری، تاباندن رشته‌های هادی، عایق کاری، روکش زنی و بسته‌بندی به تولید می‌رسند. کیفیت انجام هر مرحله و دستگاه‌ها و روش‌های مورد استفاده نیز تعیین کننده قیمت این سیم‌ها خواهند بود. انعطاف پذیری این سیم‌ها در مقایسه با سیم‌های تک رشته‌ای بسیار زیاد است و مسئله باعث می‌شود طول عمر بالایی داشته باشند.

قطعاً که قیمت این سیم‌ها بر اساس ویژگی‌هایی چون انعطاف پذیری نیز تغییر می‌کند. از هادی‌های آلومینیومی یا مسی برای سیم‌های افشان با درصد خلوص‌های متنوع استفاده می‌شود. هر یک از انواع سیم‌های آلومینیومی یا مسی قیمت متفاوتی دارند. معمولاً قیمت مس بسیار گران‌تر از قیمت آلومینیوم است.

 اما با توجه به درصد خلوص هر یک قیمت گذاری سیم‌های افشان نیز متفاوت خواهد بود. استانداردهای مختلفی را برای تولید انواع سیم افشان در نظر می‌گیرند که باید به آنها توجه داشت. این استانداردها باعث کیفیت مطلوب سیم افشان و در نتیجه عملکرد بهتر آنها می‌شوند، پس قطعاً قیمت سیم افشان را نیز تحت تاثیر می‌گذارند. جنس عایق سیم افشان، ولتاژ اسمی، میزان ضخامت، میزان مقاومت هادی، قطر مفتول و برند را نیز در نظر بگیرید. در واقع این پارامترها نیز برای ارزش گذاری محصول مورد توجه قرار می‌گیرند.

لیست قیمت سیم و کابل هدایت الکتریک

سیم و کابل هدایت الکتریکی شامل سیم و کابل‌های مخصوصی است که برای انتقال جریان الکتریکی از آن استفاده می‌کنند. اکنون که می‌خواهید به لیست قیمت سیم و کابل هدایت الکتریک دسترسی داشته باشید، باید چند نکته مهم را به خاطر بسپارید. اولاً نوع کاربرد سیم و کابل با یکدیگر متفاوت است و هر یک از انواع سیم و کابل‌ها نیز به تناسب نوع کاربرد، تنوع بسیار زیادی دارند. برندهای بسیار مختلفی از انواع سیم و کابل در بازار توزیع می‌شوند.

هر یک از این سیم و کابل‌ها از نظر ولتاژ، برند، تعداد رشته‌های هادی، جنس هادی، جنس عایق، قطر، سطح کیفیت و غیره با یکدیگر تفاوت دارند. پس نمی‌توان برای تمامی انواع سیم و کابل‌ها یک قیمت مشخصی تعیین کرد. شما باید ابتدا تعیین کنید که چه نوع سیم و کابلی را احتیاج دارید. در نتیجه مشخصات آن را بررسی می‌کنید و سطح کیفیت و حتی برند را در نظر می‌گیرید.

برای لیست قیمت سیم و کابل هدایت الکتریکی، با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی این امکان دسترسی برای شما میسر می‌شود. در تمامی فروشگاه‌های الکترونیکی نظیر مجموعه برقیجات تنوعی از انواع سیم و کابل‌ها برای کاربردهای مختلف به ویژه هدایت الکتریکی وجود دارند. سیم و کابل هر دو در دسته‌بندی‌های جداگانه قرار گرفته‌اند که در هر دسته‌بندی تنوع سیم و کابل‌ها بر اساس مشخصات مختلفی مجدداً دسته‌بندی می‌شوند.

با دسترسی به لیست محصولات فروشگاه برقی‌جات مشخصات آنها را مو به مو مطالعه می‌کنید. در نتیجه به ارزش واقعی محصول آگاه می‌شوید و نوبت به مرحله قیمت گذاری می‌رسد. به تناسب نوع کاربرد و مشخصات می‌توانید به مقایسه قیمت بپردازید. در مراکز فروشگاهی اینترنتی نیز امکان مقایسه قیمت‌ها وجود دارد، پس همین حالا اقدام کنید.

قیمت سیم 2.5

سیم به عنوان یک محصول پرکاربرد برای انتقال جریان الکتریکی، سطح فروش بالایی دارد. امروزه حتی در تجهیزات الکترونیکی نیز برای هدایت جریان الکترونیکی به قسمت‌های مختلف از سیم‌های مختلفی استفاده می‌شود. سیم‌ها در نمره‌های متنوعی برای کاربردهای مختلف به تولید می‌رسند که معمولاً سیم نمره ۲.۵ کاربرد فراوانی دارد.

 قیمت سیم 2.5 نیز بر اساس مشخصات این محصول تعیین می‌شود. شما باید بدانید هادی این سیم نمره دو و نیم از جنس مس یا آلومینیوم است؟ چرا که مس به دلیل قدرت هدایت جریان الکتریکی بیشتر قیمت بالاتری دارد؛ اما اگر اقدام به خرید سیم‌هایی با هادی آلومینیومی کنید، هزینه مقرون به صرفه‌تری نیز بابت خرید آن پرداخت خواهید نمود. حال اینکه سیم‌ها خود در نوع افشان و مفتولی هستند که انعطاف پذیری هر یک در مقایسه با یکدیگر تفاوت دارد، پس قطعاً قیمت نیز متفاوت است.

یک لایه مقاوم به عنوان روکش از جنس پی‌وی‌سی برای محافظت از هادی سیم استفاده می‌کنند که از نظر سطح کیفیت تعیین کننده قیمت سیم می‌باشد. مقاومت هادی و مقاومت الکتریکی سیم را نیز باید در نظر بگیرید. معمولاً مقاومت هادی سیم‌های برق افشان مسی تا دمای ۲۰ درجه سانتیگراد است.

 باید بدانید حداکثر جریان مجاز در هر متر از این سیم‌ها چقدر است؟ متراژ یا کلافبندی آن را در نظر بگیرید. شما چه حجم از سیم مورد نظر را تهیه می‌کنید؟ وزن سیم را نیز مورد بررسی قرار دهید؛ چرا که بر اساس استانداردها هر متر یا کلاف از سیم‌ها بایستی دارای قیمت استانداردی باشند. در مجموعه برقیجات قیمت تمامی انواع سیم‌های این مجموعه مقرون به صرفه است.

لیست سیم های استاندارد

منظور از لیست سیم‌های استاندارد شامل تمامی سیم‌هایی هستند که با رعایت استانداردهای کشور و حتی جهانی آنها را تولید می‌کنند. بر اساس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، برای تولید تمامی محصولات به ویژه سیم و کابل استانداردهای خاصی را تعریف کرده‌اند. بر اساس این استانداردها شما می‌توانید به راحتی محصولات تقلبی را از اصل تشخیص دهید. استفاده از محصولات غیر استاندارد با وجود مقرون به صرفه بودن قیمت، خسارت‌های بسیار زیادی را به بار خواهند آورد.

 این استانداردها نیز شامل حروف و اعدادی هستند که روی سیم درج می‌شوند. معمولا حرف اول کلمه درج شده روی سیم متعلق به جنس هادی سیم و کابل است. حرف دوم مربوط به عایق سیم‌ها می‌باشد که از جنس‌های مختلفی برای تولید سیم و کابل استفاده می‌کنند. حرف سوم را برای نوع غلاف در نظر می‌گیرند؛ اما حرف چهارم برای نوع زره سیم و کابل خواهد بود.

در تمامی انواع سیم و کابل‌ها حروف آخر مربوط به جنس پوشش خارجی آنها می‌باشد که از جنس پلاستیکی یا الیاف گیاهی به عنوان پوشش خارجی استفاده می‌کنند. اگر بخواهید به لیست سیم‌های استاندارد اشاره شود، باید گفت تمامی انواع سیم‌هایی که از استانداردهای مورد نظر پیروی دارند، در این لیست قرار می‌گیرند.

در واقع تمامی سیم‌های مسی و آلومینیومی با علامت استاندارد در این لیست هستند. حتی سیم برق مفتولی، سیم برق افشان، سیم برق نیمه افشان، سیم نایلون، سیم ارت، سیم لاکی غیره نیز در این دسته‌بندی قرار دارند. توجه داشته باشید که قیمت سیم‌ها به همین علامت استاندارد نیز بستگی دارد. معمولاً سیم‌هایی با علامت استاندارد با قیمت بیشتری در مقایسه با سیم‌های غیر استاندارد توزیع می‌شوند. البته قیمت تمامی انواع این سیم‌ها در مقایسه با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند.

کابل برق متری چند

برای انتقال جریان الکتریکی در مسافت‌های طولانی‌تر کابل یا شاه سیم به عنوان مهم‌ترین محصولی است که به آن نیاز داریم. کابل از یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر تشکیل می‌شود که با کمک یک عایق مخصوصی آن را روکش می‌کنند. برای انتقال انرژی الکتریکی و برقراری جریان برق از سیم‌ها می‌توان استفاده نمود.

 اما به طور کلی برای توزیع جریان الکتریکی در یک بخش بزرگ کابل‌ها کاربرد دارند. زمانی که برای خرید کابل به یک مجموعه‌ای مراجعه می‌کنید، قطعاً قیمت آن را در نظر دارید. آیا می‌دانید کابل برق متری چند است؟ یا با پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت کابل آشنایی دارید؟ کابل‌ها در انواع های مختلف برای کاربردهای متنوعی طراحی شده‌اند. قطعاً که قیمت کابل در هر نوع بر اساس مشخصات آن تعیین می‌شود. به طور کلی قیمت هر یک از انواع کابل‌ها با دیگری کاملاً تفاوت دارد.

کابل مفتولی، کابل فرمان، کابل شیلددار، کابل جوش، کابل تلفن، کابل افشان، کابل کواکسیکال، کابل آلومینیومی و غیره تماماً دارای قیمت‌های مختلفی هستند. هر یک از انواع این کابل‌های ذکر شده نیز با سطح مقطع، نوع هادی، نوع عایق، متراژ و برندهای مختلفی به فروش می‌رسند.

بی‌شک تمامی این پارامترها روی قیمت کابل برق تاثیر بسیار زیادی دارد. چنانچه به دنبال بهترین کابل برق بازار هستید که سطح کیفیت بالایی دارد، پس قطعاً قیمت بالایی نیز بابت خرید این نوع کابل پرداخت می‌کنید. دامنه حرارتی، علامت استاندارد، ولتاژ و حتی تعداد رشته‌های کابل را نیز در نظر بگیرید. قطعاً که تمامی این پارامترها به عنوان المان‌های اصلی تعیین قیمت کابل محسوب می‌شود. همچنین باید بدانید از این کابل‌ها برای چه نوع کاربردی و در چه شرایطی استفاده می‌شود.

چرا که کابل‌ها به صورت روکار یا توکار و به صورت هوایی یا زمینی در شرایط مختلف قابل استفاده هستند که به شرایط آنها بستگی دارد.

نتیجه

اطلاع از لیست قیمت عمده کابل به شما کمک می کند تا قبل از خرید عمده کابل برق در مراکز فروش کابل برق مختلف به بررسی قیمت ها بپردازید در نتیجه بهترین کابلی که قیمت مناسبی دارد را خریداری کنید. خرید اینترنتی بهترین روشی است که با پیشرفت تکنولوژی روی کار آمده است و مزیت های بسیار زیادی دارد.

با استفاده از خرید آنلاین شما می ‌توانید به بررسی کیفیت، مشخصات و همچنین قیمت عمده کابل بپردازید و پس از بررسی های لازمه یکی از بهترین آن ها را انتخاب کنید.

کابل‌ ها محصولات مهمی هستند که به عنوان عضو اصلی در صنعت برق جهت انتقال جریان الکتریکی شناخته می شوند. کابل ها بر اساس مشخصات مختلفی تقسیم بندی می شوند. اگرچه تنوع کابل ها بسیار زیاد است. اما دلیل بر این نیست که ما بتوانیم در هر حوزه ‌ای از هر نوع کابلی استفاده کنیم.

ما موظف هستیم هر نوع کابلی را متناسب با نوع صنعت مورد نظر به کار بگیریم. اگر شما قصد خرید عمده کابل برق درجه یک قیمت مناسب را دارید. فروشگاه برقیجات بهترین مرکز پخش کابل برق است که به صورت ۲۴ ساعته میزبان شما عزیزان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *