فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

لیست قیمت محصولات نمانور

دنبال لیست قیمت محصولات نمانور هستید؟ می دانید قیمت یکی از مهمترین پارامترهای مهم خرید است؟ اما بهتر است برای دسترسی به مناسب ترین قیمت، هرگز کیفیت را فدا نکنید. شرکت نمانور، یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع محصولات روشنایی در کشور است.

این کمپانی بزرگ تنوع مختلفی از لامپ، پروژکتور و چراغ ها را در انواع مدل و ابعاد مختلف تولید می کند. نمانور سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید انواع محصولات روشنایی دارد. مناسب بودن قیمت و بالا بودن سطح کیفی محصولات تولیدی این شرکت، جزو پارامترهایی هستند که باعث محبوبیت نام نمانور شده اند.

تنوع محصول، از دیگر مزیت هایی است که به برند نمانور محبوبیت می بخشد. اما بهتر است به دنبال خرید یک برند معتبر از یک مرکز فروش مطرح باشید.

فروشگاه برقیجات، بهترین و موفق ترین مرکز فروشی است که می توانید برای خرید انواع لامپ های کم مصرف به آن مراجعه کرده و از مزایای آن بهره ببرید. برای دسترسی به لیست قیمت محصولات نمانور بهتر است ادامه مطالب را با دقت بالایی بخوانید.

لیست قیمت محصولات نمانور

لیست قیمت محصولات نمانور

پارامترهای مهم تاثیرگذار در لیست قیمت محصولات نمانور

شرکت نمانور یکی از تولیدکنندگان برتر انواع لامپ در کشور است که تعداد بسیاری از انواع محصولات روشنایی را سالانه به تولید می رساند. سطح خرید لامپ های شرکت نمانور بسیار زیاد است. و دلیل آن کیفیت عالی و قیمت مناسب محصولاتش خواهد بود. کیفیت این محصول به مواد اولیه آن و روش ساخت لامپ‌ بر می گردد.

همچنین تکنولوژی که در ساخت این لامپ ها به کار رفته بسیار جدید و قدرتمند است. اما ما به دنبال لیست قیمت محصولات نمانور هستیم و اینکه چه پارامترهایی را برای تعیین هزینه ها مورد توجه قرار می دهند.

کیفیت مواد اولیه

اولین مسئله که برای تعیین قیمت ها در اولویت قرار می گیرد. شامل کیفیت آن محصول است که کیفیت نیز مستقیما از کیفیت مواد اولیه تاثیر می گیرد.

نوع تکنولوژی ساخت لامپ

برای تولید لامپ ها از تکنولوژی های بسیار مختلفی استفاده می کنند. که یکی از پیشرفته ترین و بروز ترین تکنولوژی های روز، فناوری ال ای دی است.

این فناوری باعث می شود تا لامپ های شرکت‌ نمانور با میزان انرژی مصرفی کم، نور مناسب و استانداردی را از خود ساطع کنند. از طرفی این نور تولید شده بدون ضرر است و هرگز به چشم ها آسیب نمی رساند.

ماشین آلات خط تولید

برای تولید تمامی محصولات مورد استفاده یک قسمتی به نام خط تولید وجود دارد. که در این بخش از ماشین آلات و دستگاه های بسیار مختلفی استفاده می کنند.

کیفیت و قابلیت این دستگاه ها و همچنین‌ پیشرفته بودن سیستم‌ کاری آن ها اهمیت زیادی در کیفیت و در نتیجه قیمت لامپ‌ تولید شده دارد. همچنین اینکه یک لامپ درجه یک باید حتما با رعایت اصول و استانداردها به تولید برسد.

توان لامپ

لامپ های ال ای دی نمانور در انواع توان های مختلفی به تولید می رسند. که هر یک از این توان ها قدرت نور، مصرف انرژی و راندمان متفاوتی خواهند داشت. این‌ شاخصه ها همگی روی قیمت تاثیر دارند.

انواع لامپ نمانور

پرفروش ترین لامپ های شرکت نمانور

شرکت‌ نمانور یکی از بزرگترین کمپانی های کشور است. که بهترین انواع لامپ های کم‌ مصرف را با بالاترین کیفیت به تولید می رساند. نمانور، به عنوان بزرگ‌ ترین کمپانی تولید لامپ، از مواد اولیه درجه یک، جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات بسیار پیشرفته و کادری متخصص برای تولید محصولاتش استفاده می کند.

تمامی محصولات روشنایی تولید این شرکت مطرح هم‌ اکنون در بازار بی رقیب هستند. و همین کیفیت عالی با راندمان بالا باعث افزایش سطح رضایت مشتریان این شرکت شده است.

شما می توانید محصولات این کمپانی را با ساده ترین روش خرید به صورت اینترنتی خریداری کنید. دسترسی به لیست قیمت محصولات نمانور و همچنین تنوع محصولات ان در روش خرید آنلاین به راحتی امکان ‌پذیر است.

لامپ ال ای دی اشکی و شمعی نمانور

لامپ ال ای دی شمعی و اشکی در میان انواع تولیدات شرکت نمانور بسیار پر فروش هستند. این دسته از انواع لامپ های پر کاربرد ال ای دی به صورت شمع طراحی شده اند و بهترین لامپ برای استفاده در لوستر می باشند.

کیفیت این لامپ ها برگرفته از تکنولوژی روز دنیا همان ال ای دی است. که جدا از کیفیت کاربردی حتی دارای اشکال زیبایی نیز می باشند.

این لامپ پر فروش با شاخص نمود رنگ (CRI) بیش از ۸۰ و زاویه تابش ۲۵۰ درجه ای هم اکنون جزو لامپ های ال ای دی پر مصرف شناخته می شود. اما این کاربرد لامپ شمعی تنها به استفاده در لوسترها ختم نمی شود، بلکه می توان از آن ها برای استفاده در انواع آباژور، سرویس بهداشتی و حتی چراغ های مطالعه خواب استفاده نمود.

این لامپ ها بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده اند، به گونه ای که نور ساطع شده از آن ها فاقد عناصر مضر نظیر جیوه و سرب است.

بهتر است زمانی که برای خرید لامپ اقدام‌ می کنید. قبل از آنکه لیست قیمت محصولات نمانور را مورد بررسی قرار دهید، ابتدا به علامت استاندارد آن توجه داشته باشید. این لامپ ها در  رتبه بندی مصرف انرژی A+ مورد استفاده قرار می گیرند. و همچنین بیشترین راندمان مصرف انرژی را به خود اختصاص داده اند.

تنوع رنگی این لامپ ها شامل رنگ آفتابی و مهتابی است. که می توان در تمام محیط های خانگی، صنعتی و حتی اداری از ان ها بهره برد. لازم به ذکر است که میزان مصرف انرژی در این لامپ بسیار کم‌ است.

اما نور را با بهترین کیفیت در تمام محیط متمرکز می کند. لامپ های ال ای دی اشکی با دمای رنگ ۳۰۰۰ و ۶۵۰۰ کلوین به تولید می رسند. که در رتبه بندی مصرف انرژی A+ قرار دارند. توجه داشته باشید که هنگام خرید حتما کیفیت و لیست قیمت محصولات نمانور را مورد بررسی قرار دهید.

لامپ ال ای دی سفینه ای نمانور

لامپ ال ای دی سفینه ای یکی از انواع لامپ های کم مصرف شرکت نمانور است که به شکل سفینه طراحی می شود. این لامپ ها در بازار به نام لامپ قارچی نیز شناخته می شوند که  پرتاب نوری مستقیمی دارند.

زاویه تابش نور در لامپ های سفینه ای ۱۱۰۰ درجه است که باعث افزایش طول عمر بالای لامپ ها می گردد. لامپ های سفینه ای شرکت نمانور را می توان در ولت های مختلف برای استفاده در مراکز گوناگون خریداری کرد.

این لامپ های قارچی شکل با توجه به تمرکز نور بالا و کیفیت نور از لحاظ روشنایی استاندارد ایمن، مناسب استفاده برای روشنایی های عمومی، مسکونی، اداری و تجاری و… می باشند.

شما می توانید این لامپ را در ابعاد و مدل های بسیار مختلفی برای مراکز گوناگون استفاده کنید. همین تنوع و گستردگی لامپ های سفینه ای شرکت‌ نمانور باعث می شود تا هیچ محدودیتی در استفاده از ان ها وجود نداشته باشد.

یکی از دسته بندی های این لامپ بر اساس توان آن است که می توانید لامپ سفینه ای نمانور را در توان های ۳۰ وات، ۴۰ وات، ۵۰ وات، ۷۰ وات و حتی ۱۰۰ وات خریداری نمایید.

اما مناسب ترین سرپیچ‌ برای استفاده این گونه لامپ ها شامل سرپیچ های E27 است. هنگام خرید توجه به رتبه بندی لامپ ها اهمیت بسیاری دارد. این لامپ ها نیز در رتبه بندی مصرف انرژی A + به فروش می رسند.

تنوع رنگی این لامپ ها شامل دو رنگ آفتابی و مهتابی است و هیچگونه عناصر مضری به هنگام ساطع کردن نور از خود تولید نمی کند. اگرچه کیفیت ساخت تمامی محصولات نمانور عالی است و همین مسئله باعث افزایش طول عمر لامپ ها می شود.

اما باید در استفاده از این لامپ ها حداکثر مراقبت را داشته باشید. طراحی این لامپ به گونه ای است که تنها قابل استفاده در محیط های خشک و سرد هستند.

لامپ‌ LED حبابی استوانه‌ ای نمانور

شرکت نمانور بازهم مفتخر است تا یکی از بهترین تولیدات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لامپ ال ای دی یکی از بهترین لامپ های موجود در بازار با کمترین‌ مصرف انرژی و بالاترین بازدهی است.

ال ای دی های شرکت نمانور با توجه به تقسیم‌ بندی های انجام شده دارای بیش از صدها محصول هستند که لامپ ال ای دی حبابی استوانه ای یکی از انواع آن می باشد.

میزان مصرف انرژی در لامپ ها بسیار ارزشمند است و این ‌میزان در محصولات نمانور به سبب بهره‌ مند از تکنولوژی ال ای دی بسیار پایین خواهد بود. این لامپ ها بهترین‌ جایگزین مناسبی برای لامپ‌ های رشته‌ ای نسل قدیمی هستند که میزان انرژی مصرفی زیاد با گرمای تولیدی بالا داشتند. اما لامپ های ال ای دی با توجه به اینکه زاویه تابش بیشتری نسبت به دیگر لامپ ها دارند؛ اما انرژی مصرفی آن ها بسیار کم‌ است.

شاید برای شما شکل ظاهری لامپ‌ تنها منزله زیبایی داشته باشد؛ اما اینگونه نیست. بسیاری از طرح ها و اشکال لامپ ها برگرفته از علم روز هستند و این اشکال به نوعی در متمرکز کردن نور و گستردگی پخش آن تاثیر دارند. لامپ های حبابی استوانه ای نیز اینگونه هستند و جدا از کیفیت نور و متمرکز کردن آن به صورت یکسان در فضا، جنبه زیبایی نیز دارند.

نورپردازی در محیط جهت به منزله زیبایی دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارد و چه بسا اینکه زیبایی دکوراتیو نیز خود یکی از راه های جلب توجه است.

این دسته از لامپ های ال ای دی، بیشتر برای روشنایی عمومی و مسکونی مناسب هستند و شما می توانید متناسب با سلیقه خود و در نظر داشتن شرایط محیطی یک از رنگ های مهتابی و آفتابی آن را انتخاب نمایید. برای دسترسی به قیمت این محصول باید به لیست قیمت محصولات نمانور دسترسی پیدا کنید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید