فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

معرفی انواع لامپ نمانور

قبل از معرفی انواع لامپ نمانور بهتر است بدانید شرکت نمانور، یکی از بهترین و قدرتمندترین تولید کنندگان لامپ ‌در کشور به شمار می رود. نیاز شدید روشنایی و استفاده از انرژی الکتریکی در صنایع مختلف و کمبود تجهیزات کاربردی در این زمینه باعث روی کار آمدن شرکت های بسیاری شد. شرکت نمانور نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع لوازم الکتریکی اعم از انواع لامپ در مدل و طرح های مختلف می باشد.

این شرکت چند دهه است که با تکیه بر دانش و تجربه کادر تولید، علم روز، مواد اولیه درجه یک، استفاده از ماشین آلات فوق پیشرفته و در نظر داشتن نوع و سطح نیاز بازار توانست به خوبی پیشرفت کند. کیفیت عالی و مناسب بودن قیمت لامپ‌ نمانور هر دو پارامترهایی هستند که باعث جلب رضایت مشتری و کسب اعتبار این شرکت شدند‌.

هم اکنون تمامی محصولات شرکت نمانور با بهترین کیفیت و قیمت به صورت اینترنتی توسط فروشگاه برقیجات به صورت اینترنتی توزیع می شود. در ادامه به معرفی انواع لامپ نمانور خواهیم‌ پرداخت‌.

انواع لامپ نمانور

پروژکتور led

پروژکتور، نسل جدید و بسیار کارآمدی از لامپ ها می باشد که در دسته بندی لامپ های ال ای دی قرار می گیرد. این نوع لامپ های بزرگ سطح وسیعی از محیط را با گستردگی پخش نور خود روشن می کنند و با توجه به نوع لامپ به کار رفته نام‌ گذاری می شوند. به عنوان مثال، پروژکتورهایی که با لامپ ال ای دی روشن می شوند را با نام پروژکتور ال ای دی می شناسند کا ابن مدل پروژکتورها بسیار مقرون بصرفه و کم مصرف هستند.

مهمترین مزیت این پروژکتورها کیفیت بالا در نورپردازی می باشد که سطح گسترده ای از نور را به صورت یکنواخت در محیط پخش می کند. تنوع طرح و شکل پروژکتورها بسیار زیاد است اما این تفاوت به اندازه ای نیست که بتوان آن ها را با توجه به شکل ظاهری تقسیم بندی کرد. پروژکتورها علاوه بر نورپردازی عالی، روی زیباسازی و خلق روشنایی بسیار تاثیر گذارند.

معمولا پروژکتور های ال‌ ای‌ دی را بیشتر برای روشن کردن اماکن بزرگ استفاده می کنند و این مدل پروژکتور ال ای دی خود به سه مدل SMD و COB و POWER تقسیم بندی می شود.

 انواع لامپ نمانور

انواع لامپ نمانور

چراغ ضد آب روکار نمانور

چراغ های ضد آب یکی دیگر از محصولاتی هستند که در لیست معرفی انواع لامپ نمانور قرار دارند‌ این چراغ ها، همانگونه که از نامشان پیداست، ضد آب هستند و در برابر رطوبت و آب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. این چراغ ها یکی از مهمترین محصولاتی بودند که توسط شرکت نمانور به تولید رسیدند.

توجه زیاد به نورپردازی و اهمیت روشنایی در تمام محیط و مکان ها باعث تولید لامپ های ضد آب شد. این لامپ ها در دو نوع روکار و توکار طراحی شده اند که معمولا مدل های روکار بیشترین کاربرد را دارند. معمولا مدل های روکار روی نورپردازی و زیبایی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. این مدل چراغ ها را که در انواع مدل های مختلفی طراحی می شوند می توان به راحتی می توان روی سقف محیط های مختلف حتی سرویس بهداشتی نصب کرد.

گستردگی نور در مدل لامپ های روکار بسیار بهتر و زیادتر می باشد و در سایزها و مدل های بسیار زیادی در دسترس هستند. این چراغ ها بسیار کم مصرف هستند و گرما تولید نمی کنند و بهترین گزینه برای مناطقی که رطوبت زیادی دارند، خواهند بود.

چراغ زیرکابینتی نمانور

برای معرفی انواع لامپ نمانور شاید بهترین و ایده آل ترین لامپ، چراغ های زیرکابینتی نمانور باشند‌ این محصول همانگونه که از نامش پیداست، در زیر کابینت ها نصب می شود و با نام چراغ زیر کابینتی شهرت دارد. مهمترین مزیت نصب اینگونه از لامپ ها حذف سایه و نقاط کور هستند که روی زیبایی آشپزخانه نیز جلوه خاصی خواهد داشت. شما با کمک این چراغ ها می توانید به راحتی تمام طبقات داخل کابینت‌ را روشنایی ببخشید.

این مدل چراغ در طبقه بندی چراغ های خطی قرار می گیرد که بسیار کم مصرف و مقاوم است و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. این چراغ دارای پوشش مناسبی است که این روکش نسوزی باعث کاربرد آن در مصارف با حرارت زیاد می شود. جدا از کاربرد و کیفیت این لامپ تولید شرکت نمانور می توان به نورپردازی بسیار زیبایی که با چراغ های خطی در کابینت ها به وجود می آید، اشاره نمود.

متناسب بودن قیمت لامپ نمانور، کیفیت عالی و تنوع از مهمترین مزیت هایی است که باعث ترغیب مشتری برای انتخاب این لامپ ها شود. نا گفته نماند که این کیفیت خوب باعث افزایش طول عمر لامپ های زیر کابینتی می شود و در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد.انواع لامپ نمانور

 

لامپ led لوتوس نمانور

یکی دیگر از لامپ های بسیار پر مصرفی که در معرفی انواع لامپ نمانور می توان به آن ها اشاره نمود. لامپ های ال ای دی لوتوس هستند. با پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و تاثیر آن روی صنعت روشنایی، شاهد تولید انواع لامپ های بسیار کاربردی با قابلیت های ویژه هستیم.

هدف اصلی استفاده از تکنولوژی روز، جهت کاهش مصرف انرژی و همچنین نوردهی بیشتر می باشد. و چه بسا اینکه لامپ های نسل جدید در طراحی های بسیار زیباتر به تولید می رسند. لامپ های ال ای دی در بازار بسیار محبوبیت دارند. و این مدل لامپ خود در انواع مدل های مختلفی به تولید می رسد. که مدل لوتوس یکی از انواع مدل هوی آن به شمار می رود. از این مدل لامپ بسیار زیبا معمولا بیشتر برای روشنایی عمومی استفاده می کنند. لامپ های کم مصرف نوعی لامپ گازی محسوب شده که با نام لامپ فلورسنت نیز شناخته می شوند.

اگرچه لامپ های لوتوس led نسل جدید انواع لامپ های کم مصرف هستند. و طبق تکنولوژی روز طراحی شده اند. اما برند شرکت تولید کننده در کیفیت آن شرط است. شرکت نمانور، یکی بهترین تولید کنندگان انواع لامپ ال ای دی در کشور است. که بهترین لامپ های کم مصرف قیمت مناسب را به تولید می رساند.

پنل ۶۰ در ۶۰ led

در معرفی انواع لامپ نمانور می توان به پنل ۶۰ در ۶۰ led اشاره کرد. این پنل ها جدیدترین نسل لامپ های ال ای دی به شمار می روند که به دو صورت روکار و توکار به کار می روند. پنل نیز به عنوان یک نوع لامپ جدید ال ای دی،  جزو اصلی ترین و کاربردی ترین محصولات روشنایی محسوب می شود. معمولا از این پنل ها بیشتر در ساختمان های اداری و ساختمان های تجاری استفاده می کنند. مهمترین مزیت پنل ها نسبت به لامپ، ایجاد روشنایی یکنواخت در محیط می باشد که خیرگی را از محیط حذف خواهد کرد. در این پنل ها از دو تکنولوژی SMD LED استفاده می کنند که جزو به روز ترین تکنولوژی‌ های روز دنیا هستند.

این پنل های سقفی ۶۰ در ۶۰ چه در مدل روکار و چه در مدل توکار با راندمان ۱۰۰ برابر لامپ های رشته ای پر قدرت نور تولید می کنند. و در نمایندگی نمانور موجود می باشد. اما با این تفاوت که نور این پنل ها خیره کننده نبوده و در محیط گسترده می شود. یکی از مزیت های مهم این مدل از لامپ ها، مقرون بصرفه بودن قیمت آن ها و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. چرا که با پخش نور در محیط دیگر نیازی به استفاده از لامپ های تعداد بیشتر نیست. کیفیت لامپ های شرکت نمانور، نظیر پنل ها، همگی عالی و در حد رقابتی خواهند بود.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید