فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

معرفی فروشگاه خرید محصولات نمانور

فروشگاه برقیجات مرکز خرید محصولات نمانور یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع لوازم الکتریکی در کشور است. که انواع و اقسام لوازم الکتریکی را با انواع برندها، مدل، طرح و … به فروش می رساند. لوازم الکتریکی بخش عظیمی از زندگی ما را به خود اختصاص می دهد. و برای استفاده از هر وسیله و هر یک از لوازم الکتریکی نیاز به قطعات خاصی است.

n

نمانور، خود یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی در کشور می باشد. کیفیت محصولات نمانور به اندازه ای است که قابل رقابت با دیگر برندهای محصولات روشنایی در جهان خواهد بود‌. برقیجات، یکی از بهترین و بزرگترین مراکز فروش لوازم الکتریکی هم اکنون جهت فروش انواع محصولات شرکت نمانور میزبان پاسخگویی شما عزیزان می باشد. اگر کیفیت و قیمت انواع محصولات روشنایی و همچنین اعتبار برند آن برای شما اهمیت دارد، برقیجات بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با لوازم موجود در فروشگاه خرید محصولات نمانور ادامه متن را بخوانید.

nn

برخی از انواع محصولات فروشگاه خرید محصولات نمانور

n

نمانور یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع لامپ کم مصرف در بازار است. که سال هاست در این زمینه خدمت می کند. این شرکت بزرگ تمام تلاش خود را برای ارائه محصولاتی باکیفیت به همراه طول عمر بالا با کار گرفته است. لامپ های تولید شرکت نمانور همگی قدرت کیفی بسیار بالایی دارند. و مناسب بودن قیمت نیز مزیت دیگری است. که باعث ترغیب مشتری برای انتخاب این برند می شود.

n

اما اگر با دنبال کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، باید بدانید که محصولات تقلبی بسیاری در بازار وجود دارند که با دخالت دست واسطه ها نیز قیمت ها تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کنند. اما سما می توانید به فروشگاه های معتبری چون برقیجات جهت تجربه خرید اقتصادی مراجعه کنید. برخی از انواع محصولات نمانور که در این فروشگاه وجود دارند عبارتند از:

nn

لامپ led هالوژن نمانور

n

لامپ های هالوژنی یکی از انواع لامپ های ال ای دی تولید شرکت نمانور است. این لامپ کم مصرف متشکل از رشته های تنگستن درون یک محفظه هستند. کیفیت نور ساطع شده روی خستگی چشم های مخاطبان تاثیر خواهند گذاشت و با کیفیت نور ملایمی که این لامپ ها دارند، چشم های مصرف کننده هرگز خسته نخواهند شد.

n

این کیفیت نور ملایم لامپ های هالوژنی با توجه به بهره مندی این لامپ ها از فناوری و تکنولوژی روز است. پیشرفته ترین نسل لامپ های موجود در بازار همین لامپ های هالوژنی هستند که نورپردازی و روشنایی بسیار ایده آلی نیز خواهند داشت. این دسته از لامپ ها معمولا در رنگ های متنوعی به تولید می رسند. و تنوع نوری بسیار بالایی دارند که می توان هر یک از مدل های مختلف آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد.

n

در این لامپ ها تنگستن بخار شده‌ ای وجود دارد. که روی رشته های لامپ قرار می‌ گیرند. و همین مسئله طول عمر لامپ ها را به شدت افزایش می دهد. در فروشگاه خرید محصولات نمانور انواع لامپ های بسیار مختلفی وجود دارند. که هر کدام از آن ها را با تکنولوژی خاصی به منظور استفاده در شرایط خاص طراحی کرده اند. لامپ های ال ای دی هالوژنی نیز دسته ای از انواع لامپ هایی است. که به سبب بهره مندی از علم تکنولوژی روز با قدرت فوق العاده بالایی به تولید می رسند.

n

اما کیفیت لامپ های تولید شرکت های مختلف با یکدیگر متفاوت خواهند بود. که در این میان کیفیت لامپ های تولید نمانور به سایر برندها بستگی دارد. این دسته از لامپ‌ های کم مصرف با استفاده از فناوری LED ساخته شده اند. و نسبت به دیگر لامپ های موجود در بازار دارای برتری هایی می باشند. همین کیفیت بالای ساخت و فناوری ال ای دی مهمترین مزیت این‌ مدل لامپ ها است.

nnn

فروشگاه خرید محصولات نمانور

فروشگاه خرید محصولات نمانور

n

لامپ ال ای دی خطی نمانور

n

فروشگاه خرید محصولات نمانور به عنوان یک مرکز فروش معتبر انواع و اقسام محصولات روشنایی شرکت نمانور را به فروش می رساند. یکی از انواع محصولات این مجموعه شامل لامپ های ال ای دی خطی است. این لامپ ها شرکت نمانور با توان نوری بالا به خوبی نور را در محیط متمرکز می کند. روشنایی ملایم و استاندارد در محیط بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا روشنایی که به چشم ها آسیب نزند و باعث خستگی نشود.

n

این دسته از لامپ های ال ای دی نیز با بهترین کیفیت نوری ساخته می شوند. که می توان در قسمت های مختلف ساختمان از آن ها استفاده نمود. فناوری ال ای دی نسل جدیدی است که هرگز نور مضری از خود ساطع نمی کند. و از لحاظ مصرف اقتصادی انرژی در رده بسیار بالایی قرار می گیرد. لامپ های ال ای دی شاخه ای به صورت یک لامپ خطی هستند که نسبت به دیگر انواع ال ای دی ها توان و بازدهی نوری بالایی دارند.

n

این مدل از لامپ ها از یک نوع دیود نورافشان تشکیل می شوند. که این دیودها برای ایجاد روشنایی بسیار ارزشمند هستند. البته این محصول را می توان به صورت ال ای دی خطی تک رنگ و چند رنگ خریداری کرد. مدل های تک رنگ این ال ای دی ها نظیر دیودهایی هستند؛ که دو پایه آند و کاتد دارند. اما مدل های چند رنگ این محصول جدا از یک پایه کاند برای هر رنگ به صورت جداگانه یک پایه آند نیز دارد.

n

مصرف انرژی پایین در کنار بازدهی نوری بسیار بالا جزو بی نظیرترین مزیت های این لامپ های خطی است که نوری کاملا سالم و سازگار با چشم را از خود ساطع می کنند. شکل ظاهری این لامپ ها به صورت خطی و با طول بسیار است که اکثرا روی سقف و در قسمت بالایی دیوارها به صورت روکار استفاده می شوند. همین امتداد طول باعث گسترده تر شدن نور در محیط مورد نظر می شود.

nn

چراغ LED زیر کابینتی

n

همه ما می دانیم که آشپزخانه یک محیط کاری برای خانم است. که اکثر ساعات خود را در این محل می گذرانند. عمده کار بانوان با کابینت ها است که معمولا مواد غذایی و ظروف را در آن جای می دهند. قطعا برای شما هم‌ پیش آمده که شاید به هنگام شب یا حتی در اکثر آشپزخانه های کوچک با کابینت های فشرده برای پیدا کردن یک وسیله به سبب نبود نور کافی با مشکل مواجه شوید. نبود نور کافی در فضاهایی نظیر آشپزخانه خود یک معضل بسیار بزرگی است. که باعث اعصاب خورد کنی خواهد شد.

n

اما تکنولوژی به اندازه ای رشد کرده که هم اینک شاهد روی کار آمدن محصولاتی کارآمد برای چنین مشکلاتی هستیم. لامپ هوی LED زیر کابینتی نوعی از انواع لامپ های ال ای دی است. که با بهره مندی از فناوری روز به تولید رسیده اند. در فروشگاه خرید محصولات نمانور شما با چندین مدل از این لامپ ها مواجه شوید. که هر یک از آن ها دارای مزیت های خاصی می باشند.

n

معمولا نور مربوط به لامپ آشپزخانه به اندازه ای نیست که قسمت های برجسته کابینت ها را روشن کند. و از این روست که این لامپ ها محبوبیت پیدا کرده اند. شما می توانید از این مدل لامپ ها که در طرح و مدل های متنوعی هستند برای روشن کردن تمام فضای داخلی کابینت استفاده کنید. لامپ های ال ای دی زیر کابینتی همانگونه که از نامشان پیداست در زیر کابینت به راحتی نصب می شوند. و همین استفاده بهینه از این لامپ ها خود یک امتیاز بزرگ برای آن ها محسوب می شود.

n

این لامپ نیز با استفاده از تکنولوژی دیود نور افشان به تولید می رسد. که به عنوان منبع روشنایی محبوبیت بسیاری دارد. در صنعت روشنایی لامپ کم مصرف ارزش بسیار بالایی دارد. چرا که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه هزینه می شود.

nنمایندگی فروش محصولات نمانورn

لامپ led توکار نمانور

n

لامپ های ال ای دی به عنوان یکی از انواع لامپ های بسیار کم‌ مصرفی هستند. که سطح وسیعی از بازار را به خود اختصاص داده اند. امروزه در تمامی صنایع و ساختمان ها شاهد نقش آفرینی لامپ ال ای دی در انواع مدل و طرح های مختلفی هستیم. این نسل از انواع لامپ ها با بهترین تکنولوژی روز دنیا به صورت مهندسی خاصی طراحی شده اند. جدا از کیفیت و قابلیت های مهم این لامپ ها می توان به تنوع در ظاهر آن ها اشاره نمود. که این نشان می دهد شرکت نمانور حتی به تاثیر لامپ ها در زیبایی دکوراسیون نیز اهمیت می دهد.

n

این لامپ ها نیز از دیود نورافشان جهت ایجاد روشنایی استفاده می‌ کنند. لامپ های ال ای دی را می توان بر اساس پارامترهای بسیار مختلفی اعم از مدل، طرح، کیفیت، شکل و حتی توان دسته بندی نمود. که هر کدام نیز مخصوص استفاده برای مکان های خاصی خواهند بود.

n

اما در یک دسته بندی کلی می توان لامپ های نمانور را به دو دسته توکار و روکار تقسیم بندی نمود. مدل توکار لامپ هایی که در فروشگاه خرید محصولات نمانور به فروش می رسند بسیار محبوبیت دارند. همانگونه که از نام این لامپ ها پیداست، آن ها را به صورت توکار نصب می کنند. و مزیت اصلی این لامپ ها زیبایی است که روی دکوراسیون دارند. معمولا مدل های توکار  یا در داخل سقف یا دیوار و یا در قالب های دیگری قرار گرفته و نصب می شوند.

n

همین توکار بودن از شلوغی که با نصب لامپ به وجود می آید جلوگیری می کند. البته کیفیت نوری بسیار بالایی دارند و به راحتی نور را در فضا متمرکز می نمایند. اما این کیفیت زیبایی نیز برای اکثر مشتریان در اولویت قرار دارد. شاید برای شما قیمت لامپ توکار ال ای دی نیز مهم باشد که به همین منظور پیشنهاد می شود. تنها از نمایندگی نمانور آن به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید