نورپردازی

میزان مصرف لامپ ال ای دی چقدر است؟

میزان مصرف لامپ ال ای دی

با میزان مصرف لامپ ال ای دی آشنا هستید؟ می‌ دانید لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی به چه منظوری طراحی‌ شده و چه قابلیت‌ هایی دارند؟ همه ما با انواع مختلفی از لامپ‌ های موجود در بازار آشنایی داریم و می‌ دانیم که هر یک از این لامپ‌ ها با اشکال، ساختار و سطح کیفی متنوع به تولید می‌ رسند. اکثر مشتریان به‌ هنگام خرید لامپ تنها به قیمت آن توجه می‌ کنند و عده‌ ای نیز لامپ‌ ها را براساس اشکال موردنظر و طبق سلیقه خود انتخاب می‌ نمایند.‌

بهتر است بدانید، تنوع لامپ‌ ها بسیار است و تحت تاثیر مشخصات زیادی خواهد بود. لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی نیز یکی از صدها نوع لامپ موجود در بازار به شمار می‌ رود که می‌ تواند در دسته‌ بندی مختلفی از لامپ‌ ها با در نظر داشتن مشخصات و پارامترهای گوناگونی قرار بگیرد. این لامپ‌ ها با توجه به ساختار و سطح کیفی خود میزان مصرف مشخصی دارند.

در واقع هر یک از لامپ‌ ها را با توجه به سطح کیفی موردنظر با طول عمر مشخصی تعیین کردند که ممکن است تحت تأثیر آسیب هایی که در زمان استفاده به آن‌ها وارد می‌ شود، طول عمر آن کاهش پیدا کند. بررسی میزان مصرف لامپ ال‌ ای‌ دی خود یک مبحث جدایی است که در ادامه درباره آن توضیحات کامل‌ تری را ارائه خواهیم داد.

میزان مصرف لامپ ال ای دی

لامپ ها، یکی از محصولات اصلی روشنایی هستند که ساختار خاصی دارند‌. لامپ ها در انواع بسیار مختلفی به تولید می رسند که ال ای دی های کم مصرف بهترین و ایده ال ترین لامپ به شمار می روند. این لامپ ها برتری های بسیار زیادی را به سبب شکل ظاهری و ساختار خود نسبت به دیگر لامپ ها دارند‌. مهمترین مزیتی که بر محبوبیت این لامپ ها می افزاید، میزان مصرف لامپ ال ای دی است. شما می دانید میزان مصرف انرژی در این لامپ ها چقدر است؟ روشنایی ایجاد شده توسط لامپ های ال ای دی اقتصادی ترین روش تولید نور شناخته می شود.

همه ما دیده و شنیده ایم که لامپ های کم‌ مصرف انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند. اما واقعاً مقدار این انرژی چقدر است؟ لامپ های رشته ای و دیگر لامپ های نسل قدیمی میزان انرژی بسیار زیادی را مصرف می کردند. و از طرفی طول عمر آن ها نیز پایین بود.

اما با ظهور لامپ های ال ای دی هم شاهد افزایش طول عمر لامپ های ال ای دی بودیم و هم میزان بازدهی آن ها افزایش یافت. از طرفی میزان انرژی مصرفی در لامپ های ال ای دی به منظور تولید تور بسیار کم شد. دلیل کاهش این حجم از مصرف انرژی به سبب ساختار و تکنولوژی خاص لامپ های ال ای دی است که با بهره مندی از علم روز به تولید رسیده اند.

با توجه به افزایش مصرف انرژی و کاهش طول عمر لامپ های نسل قدیمی، تولید کنندگان با بهره مندی از تجربه و تخصص خود و همچنین علم روز بهترین لامپ ها را تحت عنوان لامپ های ال ای دی به تولید رساندند. این لامپ ها نیز از گذشته تا کنون با بهره مندی از علم روز با تکنولوژی پیشرفته تری به تولید می رسد که همین مزیت باعث شد تا با استقبال زیاد مشتریان مواجه شود.

میزان مصرف لامپ ال ای دی

میزان مصرف لامپ ال ای دی

مزایای مهم انواع لامپ های led

لامپ های ال ای دی، جزو بهترین لامپ هایی است که به سبب میزان مصرف انرژی محبوبیت دارد. این لامپ ها را در بازار به عنوان جدیدترین نسل انواع لامپ هایی می شناسند که تنوع بسیار زیادی نیز دارند. اکنون که با میزان مصرف لامپ ال ای دی آشنا شده اید، بهتر است با مزیت های مهم این لامپ ها نیز آشنا شوید.

  • زاویه تابش عالی از بهترین مزیت های لامپ های ال ای دی می توان به زاویه تابش مناسب آن ها اشاره نمود. توجه داشته باشید که شکل لامپ های ال ای دی روی جهت تابش نور آن ها تاثیر دارد.
  • از مزیت های بسیار مهم دیگر میزان نوردهی مناسب لامپ ها است‌. این لامپ‌ها بر خلاف تمامی لامپ های موجود در بازار، میزان روشنایی و یا نوردهی استانداردی دارد.
  • دمای رنگ نور لامپ های ال ای دی بهترین مزیت این لامپ ها به شمار می رود. تنوع رنگ نور لامپ‌ های LED بسیار زیاد است و از رایج ترین آن ها می توان به مهتابی، صدفی و آفتابی اشاره نمود.
  • میزان مصرف لامپ ال ای دی بسیار کم است و مصرف انرژی کم از مزیت های ناب آن به شمار می رود. با وجود اینکه لامپ های ال ای دی انرژی بسیار کمی مصرف می کنند اما تمام آن انرژی را به نور تبدیل خواهند کرد و هیچ گرمایی در این صورت تولید نمی شود‌.
  • قیمت اقتصادی از دیگر مزیت های مهم این لامپ های ال ای دی است که با توجه به ساختار و عملکرد عالی دارای قیمت ارزان هستند.
  • لامپ led می تواند نور ملایم و استانداردی را به تولید برساند که به هیچ وجه به چشم ها آسیب نمی رساند.
  • لامپ های ال ای دی طول عمر بسیار بالایی دارند و همچنین قابل بازیافت هستند.
  • در صورت خرابی، می توان لامپ های ال ای دی را به راحتی تعمیر نمود و حتی به سبب نداشتن مواد و اشعه های مضر هیچ خطری ندارند.

نکات مهم خرید لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی مطرح ترین لامپی است که اکنون در بازار و همچنین صنعت روشنایی محبوبیت دارد. میزان مصرف لامپ ال ای دی بسیار کم بوده و کیفیت بالایی دارد. اگرچه این لامپ ها بهترین لامپ با بازدهی عالی هستند؛ اما بایستی به هنگام خرید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید.

  • سرپیچ لامپ از مواردی است که باید توجه بسیاری به آن داشت‌؛ چرا که این کلاهک ها اتصال لامپ به کابل را مهیا کرده و باعث انتقال جریان الکتریکی نی شود. حال اینکه سرپیچ های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که پر فروش ترین آن ها شامل سرپیچ های E14 و E27 هستند.
  • لامپ های ال ای دی را صدها نوع شکل مختلف به تولید می رسانند که هر یک از اشکال گوناگونی هستند. در میان تنوع رنگی لامپ های ال ای دی می توان به شکل حبابی لامپ ها اشاره نمود. که نور را به صورت گسترده تر در محیط متمرکز می کند.
  • دمای رنگ نور این لامپ ها را حتما بررسی کنید. چرا که لامپ‌ ال ای دی را از دمای رنگ 1000 تا 10000 کلوین به تولید می رسانند. اکثر رنگ‌ های گرم و سرد نیز در این گستره رنگی قرار می گیرند. که باید حتما متناسب با محیط خود و دکوراسیون آن یک رنگ مناسب را انتخاب نمایید.
  • از آن جایی که لامپ های led را با شدت نورهای مختلف به تولید می رسانند به هنگام خرید به این نکته توجه نمایید. این لامپ ها معمولا از توان 1 وات تا بیش از 100 وات به تولید می رسند. که برای ساختمان های مسکونی لامپ‌ های 10 تا 30 وات بهترین گزینه هستند.
  • خرید از یک مرکز فروش قابل اعتماد که این روزها با وجود واسطه گران سودجوی بسیار باید به آن توجه داشت. برقیجات بزرگترین و مطرح ترین شرکت فروشی است که می توان بهترین ال ای دی های قیمت مناسب را از آن خریداری نمود. همچنین این مرکز به شما توصیه می کند بین برندهای لامپ، لامپ نمانور را خریداری کنید. چرا که معتبرترین یرند تولید لامپ در ایران است.
میزان مصرف لامپ ال ای دی

میزان مصرف لامپ ال ای دی

نتیجه

در صنعت روشنایی لامپ‌ ها را جزو بهترین و پرکاربردترین محصولات می‌ شناسند که انواع مختلفی دارند. تنوع لامپ‌ ها بسیار زیاد است. و پرداختن به این تنوع خود یک مبحث بسیار کاملی می باشد که نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد. یکی از بهترین و کاربردی‌ ترین انواع لامپ‌ های تولید نسل جدید لامپ‌ های ال‌‌ ای‌ دی هستند. که برتری‌ های بسیاری نسبت‌ به دیگر انواع لامپ‌ ها خواهند داشت. این دسته از لامپ‌ ها خود دارای انواع مختلفی می باشند. که تقسیم‌ بندی آن ها می‌ تواند با در نظر گرفتن مشخصات بسیار زیادی انجام شود.

این لامپ‌ ها که کیفیت و طول عمر بالاتری نسبت‌ به دیگر لامپ‌ ها دارند، قیمت آن‌ ها نیز بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است. دلیل محبوبیت لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی نیز همین مزیت‌ های بسیار زیاد آن‌ ها می باشد که باعث ترغیب مشتری نسبت‌ به خرید لامپ‌ ها می ‌شود.

اما بهتر است بدانید تمامی انواع لامپ‌ها با یک مشخصات خاص، میزان مصرف انرژی مشخص و طول عمر معینی به تولید می‌ رسند. لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی به سبب مزایا و مشخصات بسیاری که دارند و همچنین میزان انرژی مصرفی کم محبوبیت پیدا کرده‌ اند. بهتر است برای جلوگیری از خرابی زودرس و همچنین بازدهی و عملکرد مناسب و استاندارد لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی به‌ هنگام خرید به نکات مهم توجه فرمایید. یکی از مهم‌ ترین پارامترهای خرید توجه به کیفیت لامپ و انتخاب مدل متناسب با نوع نیاز خود است.

از طرفی شما باید از فروشگاه‌ های معتبر و قابل‌‌ اعتماد اقدام به خرید بهترین لامپ ال‌ ای‌ دی باکیفیت و قیمت مناسب نمایید. فروشگاه برقیجات هم‌ اکنون میزبان پاسخگویی تمامی شما مشتریان عزیز در سرتاسر کشور به‌ صورت آنلاین است. برای خرید بهترین لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی فرصت‌ های استثنایی را هرگز از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *