فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

انواع لامپ ال ای دی کوچک

آیا با انواع لامپ ال ای دی کوچک آشنایی دارید؟ می دانید بهترین ال ای دی های کوچک چه کاربرد هایی دارند؟ لامپ ال ای دی بهترین و کاربردی ترین لامپ ای است که امروزه سطح وسیعی از بازار را پوشش می‌دهد. این دسته از لامپ ها در تنوع بسیار زیادی هم اکنون در بازار به فروش می رسد. کاربردترین این لامپ ها ال ای دی های کوچکی هستند که در ادامه در رابطه با انواع لامپ ال ای دی کوچک توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

nn

انواع لامپ ال ای دی کوچک

n

صنعت روشنایی به عنوان بزرگترین صنعتی است که از روشنایی مصنوعی آن در صنایع بسیار مختلفی استفاده می شود. اگرچه روشنایی اهمیت بسیار زیادی دارد. و تمامی صنایع و فرآیندهای ما انسان ها از آن بهره می برد اما زیبایی نیز در این زمینه مورد اهمیت قرار می گیرد. با پیشرفت علم، معماری نیز به صورت تکامل یافته تر و پیشرفته تر مورد توجه قرار گرفت و زیبایی در دکوراسیون و معماری بیش از پیش اهمیت است.

n

استفاده از ال ای دی های کوچک تزیینی با پیشرفت مد و معماری مدرن مورد توجه قرار گرفت. ال ای دی ها که با آخرین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به تولید رسیدند هم اکنون با تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی در بازار خرید و فروش می شوند. این دسته از لامپ ها در ابعاد کوچک برای استفاده در انواع و اقسام تجهیزات طراحی شده اند. انواع لامپ ال ای دی کوچک هم اکنون در دسترس شما عزیزان قرار دارد. برخی از انواع این لامپ ها عبارتند از:

nn

ال ای دی پاور ۰.۵ وات

n

پاور یک نوع ال ای دی بسیار خاص با توان مصرفی و روشنایی بالا است. این نوع ال ای دی با ۰.۵ وات کار می کند و علاوه بر نور، کمی حرارت نیز تولید خواهد کرد. این دسته از ال ای دی ها بازدهی بسیار عالی و کیفیت مطلوبی دارند. رنج توان این ال ای دی ها استاندارد بوده و تا توان ۲۵۰ وات طراحی شده اند. ال ای دی های پاور را بیشتر برای قاب های هالوژنی طراحی کرده‌ اند که نور بسیار بالایی را تولید می کنند.

n

این دسته از ال ای دی ها حجم کمی دارند و ولتاژ راه اندازی آن ها نیز پایین می باشد. همچنین مونتاژ آن ها دز صورت نسبی در پایه‌ های سطحی است و قابلیت مونتاژ با دستگاه های مختلف را دارند. مهمترین مزیت پاور ال ای دی ها مقرون به صرفه تر بودن قیمت آن ها خواهد بود.

nnn

انواع لامپ ال ای دی کوچک

انواع لامپ ال ای دی کوچک

n

دی آی پی

n

دی آی پی مدل دیگری از انواع لامپ ال ای دی کوچک در بازار است. این دسته از لامپ ها شامل ال ای دی های پنج میلیمتری هستند که معمولاً قدیمی ترین ال ای دی شناخته می شوند. این لامپ ها را در انواع دستگاه های مختلف استفاده می کنند.

n

این دسته از ال ای دی ها متشکل از یک پکیج پلاستیکی کپسول مانندی هستند که داخل آن ها یک چیپ لامپ ال ای دی قرار می گیرد. همچنین این ال ای دی ها از دو پایه بلند فلزی به عنوان قطعه اتصالی تشکیل می شوند و یک برجستگی پلاستیکی دارند. دی آی پی ها در تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که بیشتر برای کاربرد در انواع دستگاه های مختلف از آن ها استفاده می کنند. کیفیت نورپردازی لامپ ها بسیار زیاد است و مقرون به صرفه هستند.

nn

لامپ اس ام دی

n

نمونه دیگری از انواع لامپ ال ای دی کوچک شامل لامپ اس ام دی است. این دسته از لامپ ها نیز با تکنولوژی خاص در ابعاد، رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی شده اند. ال ای دی ها دارای ساختمان بسیار پیشرفته هستند که بر پایه لحیم کاری تشکیل می شود. ال ای دی های اس ام دی طول عمر بسیار بالایی دارند و از لامپ های کوچکی تشکیل شده اند که توسط پایه های فلزی روی یک سطح متصل می شوند. این پایه ها معمولاً از جنس مس هستند که رسانای الکتریکی بسیار بالایی دارند. معمولا چیپ های اس ام دی تنوع بسیار زیادی دارند.

nn

مزایا انواع لامپ ال ای دی کوچک

n

همانگونه که اشاره شد، لامپ های ال ای دی ایده آل ترین لامپ های هستند که در صنعت روشنایی خوش می درخشند. با توجه به اهمیت معماری مدرن در دنیای پیشرفته و مدرن امروزی می توان گفت که روشنایی در دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو برای زیباتر کردن دکوراسیون از انواع لامپ های تزئینی نظیر انواع لامپ ال ای دی کوچک استفاده می کنند. این دسته از لامپ ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند و همین مزیت ها باعث محبوبیت آن ها می شود. برخی از ویژگی های لامپ های ال ای دی کوچک عبارتند از:

nn

بازدهی نوری بالا

n

این لامپ ها دارای بازدهی نوری بسیار بالایی هستند و بازدهی آن ها معمولاً بین ۷۵ تا ۱۲۰ لومن بر وات می باشد. لامپ های ال ای دی بهترین جایگزین لامپ های رشته هستند که ۱۰ تا ۱۵ بازدهی نوری داشتند.

nn

طول عمر ال ای دی

n

طول عمر ال ای دی ها در مقایسه با دیگر انواع لامپ ها بسیار زیاد است از این رو می‌ توان گفت که تعداد دفعات خاموش و روشن کردن لامپ های ال ای دی بیشتر از دیگر انواع لامپ های موجود در بازار خواهد بود.

nn

تنوع رنگی انواع لامپ ال ای دی کوچکn

n

تنوع رنگی انواع لامپ ال ای دی کوچک در مقایسه با دیگر انواع لامپ ها بسیار زیاد است. این تنوع به حدی است که شما می توانید متناسب با رنگ دکوراسیون و چیدمان آن یک رنگ خاص و ایده آلی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ در دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید متناسب با نوع فضای مورد نظر یک رنگ خاص را انتخاب کنید. رنگ ها از نظر روانشناسی دارای مشخصات و مزیت های بسیار زیادی هستند.

nnn

انواع لامپ ال ای دی کوچک

لامپ ال ای دی کوچک رنگی

n

عدم تولید اشعه فرابنفش

n

یکی از مهمترین مزایای لامپ های ال ای دی عدم تولید اشعه فرابنفش است همانگونه که مستحضرید در بسیاری از لامپ ها اشعه فرابنفش تولید می شود که برای سلامتی انسان خطرناک هستند اما این اشعه سرطان زا در لامپ های ال ای دی تولید نمی شود.

nn

ویژگی ال ای دی های کوچک

n

طراحی در ابعاد کوچک

n

ال ای دی های کوچک در ابعاد بسیار کوچکی طراحی می شوند و به همین سبب می توان آن ها را در انواع و اقسام تجهیزات و لوازم الکتریکی به کار برد. همین کوچک بودن خود یک مزیت بسیار مهم شمرده می شود.

nn

استفاده به عنوان لامپ تزیینی

n

ال ای دی های کوچک به سبب این که در صنعت دکوراسیون به کار می روند و نوعی لامپ تزیینی محسوب می ‌شوند در اشکال بسیار مختلفی به تولید می ‌رسند. تنوع شکل ظاهری لامپ های ال ای دی حق انتخاب بیشتری را به مشتریان می دهد و همچنین زیبایی آن ها را افزایش خواهد داد.

nn

استفاده در ولتاژ پایین

n

ال ای دی ها رامی توان با ولتاژ بسیار پایینی مورد استفاده قرار داد به نوعی که این لامپ ها با ضعیف ترین باتری ها نیز کار می کنند و همین مسئله باعث شده تا از آن ها در تمامی تجهیزات و یا حتی اسباب بازی ها استفاده کنند.

nn

تنظیم شدت نور

n

برخی از این ال ای دی ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت تنظیم شدت نور در آن ها وجود دارد. با استفاده از تکنولوژی جدیدی که ال ای دی ها دارند کنترل سطح ولتاژ در آن ها امکان پذیر است.

nn

پاسخ به موقع

n

بهترین مزیت انواع لامپ ال ای دی کوچک و دیگر انواع لامپ های ال ای دی پاسخ به موقع آن ها است. این دسته از لامپ ها به محض رسیدن ولتاژ به آن ها روشن خواهند شد. اما این قابلیت در بسیاری از لامپ ها وجود ندارد.

nn

قیمت مناسب لامپ ال ای دی

n

یکی از مهم ترین و ایده آل ترین مزیت های ال ای دی های کوچک تزیینی، مناسب بودن قیمت آن ها است. همانگونه که مستحضرید، لامپ های ال ای دی جدیدترین انواع لامپ ها هستند که با تکنولوژی خاصی طراحی شده اند. این دسته از لامپ ها کیفیت نوری بسیار عالی دارند و نور را به صورت یکنواخت در محیط پخش می کنند‌ با توجه به تمامی این مزیت ها که باعث برتری ال ای دی ها در مقایسه با دیگر انواع لامپ ها می‌ شود، می توان گفت قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

nn

لامپ ال ای دی و پرکاربردترین آن ها

n

لامپ ال ای دی بهترین لامپ با کیفیت صنعت روشنایی محسوب می ‌شود که از دیوارهای نورافشان تشکیل شده است. این لامپ ها هم اکنون به عنوان پیشرفته ترین لامپی شناخته می شوند که کیفیت فوق العاده عالی داشته و میزان انرژی بسیار کمی را نیز مصرف می‌ کنند. ال ای دی ها با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و بهترین جایگزین برای لامپ های رشته ای محسوب می شوند.

n

این دسته از لامپ ها بازدهی نوری بسیار مناسبی دارند و نور را به صورت متمرکز و استاندارد در محیط پخش می کنند.‌ ال ای دی ها در تنوع بسیار زیادی هستند و از انواع لامپ ال ای دی کوچک در صنعت دکوراسیون استفاده زیادی می شود. این دسته از ال ای دی ها همانگونه که از نام آن ها پیداست در ابعاد کوچکی طراحی شده اند و متشکل از یک دیود نورافشان نیمه رسانا می باشند که با عبور الکتریسیته یک نور من مرئی را تشکیل می دهند.

nn

استفاده ال ای دی در دستگاه های الکترونیکی

n

از این لامپ ها معمولاً در انواع چراغ ها و دستگاه های الکترونیکی استفاده می کنند. ال ای دی های کوچک بیشترین کاربرد را در لوازم برقی و حتی انواع اسباب بازی ها دارند‌. این دسته از لامپ ها به گونه ای هستند که حتی می توان توسط یک باتری آن ها را روشن نمود. مهمترین مزیت انواع لامپ ال ای دی کوچک تنوع رنگی و اشکال آن ها است که در نورپردازی تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند.

n

این لامپ ها هیچ گونه نور نامناسبی را تولید نمی کنند که سلامتی انسان را به خطر بیندازد از طرفی توان مصرفی بسیار کمی دارند. درخشندگی این دسته از لامپ ها زیاد است و در صنعت خودروسازی نیز درخشش بسیار زیادی دارند. با توجه به تنوع بالایی که این دسته از ال ای دی ها دارند می ‌توان گفت که قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

nn

نتیجه

n

ال ای دی پیشرفته ترین لامپ موجود در بازار است که مصرف انرژی کمی دارد. این دسته از لامپ ها نور استانداردی را تولید می‌کنند. تنوع ال ای دی ها بسیار زیاد است و یکی از پارامترهای مهم تقسیم بندی انواع لامپ ال ای دی ابعاد آن ها می باشد. ال ای دی های کوچک به عنوان لامپ های تزئینی در دکوراسیون مصرف بسیار بالایی دارند.

n

هم اکنون انواع لامپ ال ای دی کوچک که در صنعت دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارد توسط فروشگاه برقیجات توزیع می شود. این مجموعه بهترین لامپ های ال ای دی را با سطح کیفیت عالی و قیمت رقابتی به صورت اینترنتی عرضه می کند.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید