فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

بهترین برندهای کابل برق در بازار

همانگونه که اشاره شد، کابل برق جزو لوازم‌ کاربردی برای انتقال جریان برق می باشد. کابل ها را بر اساس پارامترهای زیادی می توان تقسیم بندی نمود. که هر تقسیم بندی خود شامل دسته های مختلفی می باشد. یکی از مهم ترین تقسیم بندی های کابل، با توجه به نوع برند آن ها است که معمولا برندهای معتبر در بازار طرفداران بیشتری دارند. اکنون در برقیجات به بهترین برندهای کابل برق در بازار اشاره خواهیم کرد.

کابل سازی ابهر

اگر بخواهیم بهترین و اولین تولید کننده کابل های فشار قوی را در بازار ایران معرفی کنیم، کابل سازی ابهر در اولویت است. این شرکت، یکی از بهترین و خوشنام ترین تولید کنندگان کابل در سطح کشور به شمار می رود که با سال ها تلاش و کوشش توانسته هم اکنون به چنین موفقیت بزرگی دست یابد. حتی اگر شما برای خرید کابل به فروشگاهی مراجعه کنید و جویای بهترین برند باشید، کابل سازی ابهر گزینه ای خواهد بود که به شما پیشنهاد می کنند.

صنعتی الکتریک خراسان

یکی دیگر از بهترین برندهای کابل برق در بازار شامل، شرکت صنعتی الکتریک خراسان است که با نام افشار نژاد نیز شناخته می شود‌ کابل های تولید این شرکت، جزو برترین برندهای بازار هستند که فروش بسیار بالایی دارند‌. شرکت صنعتی الکتریک خراسان از سال ۱۳۴۵ در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد و با همکاری یک خط تولید ایتالیایی و استفاده از سیم‌ های ژاپن، توانست موفقیت بسیار زیادی را در این زمینه کسب نماید. تنوع کیفیت کابل های این مجموعه بالا بوده و بر اساس رعایت استانداردها محصولاتش به تولید رسیده اند.

بهترین برندهای کابل برق در بازار

بهترین برندهای کابل برق در بازار

پرطرفدارترین برندهای کابل برق در بازار

صنایع سیم و کابل همدان

اگر بخواهیم به محبوب ترین برند کابل افشان در بازار ایران اشاره کنیم، صنایع سیم و کابل همدان بهترین است. این شرکت از پیشگامان تولید کابل در ایران است که از اوایل دهه ۶۰ فعالیت خود را در این زمینه آغاز نمود‌. کیفیت تولیدی محصولات شرکت سیم و کابل همدان به اندازه ای عالی بود که به رقابت با برندهای خارجی پرداخت. این برند محبوب در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد و به نوعی پرفروش ترین محصول است.

بیشتر بدانید

معرفی انواع لامپ نمانور

رسانا کابل

آیا به دنبال یک برند معتبر و خوشنام هستید؟ آیا کیفیت کابل و قیمت کابل برای شما مهم است؟ پس کابل های شرکت رسانا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. رسانا کابل یکی از بهترین برندهای کابل برق در بازار ایران نی باشد که قدرت رقابت با برندهای خارجی را دارد. این شرکت از سال ۷۲ شروع به آغاز فعالیت خود کرده و با کمک گروهی از متخصصان، نخبگان و کارشناسان توانست به سرعت رشد کند و هم اینک در سطر بهترین تولید کنندگان ایران و جهان قرار بگیرد. این شرکت خوشنام ایرانی با به کارگیری نیروی جوان و متخصص، استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته روز دنیا و علم نوین روز بهترین کابل های باکیفیت را روانه بازار می کند.

سیم و کابل البرز

شرکت و البرز، به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح ایرانی به شمار می رود که در زمینه تولید انواع سیم و کابل فعالیت می کند. کیفیت محصولات تولیدی این مجموعه در سطح بالایی قرار دارند و از مزیت رقابتی نیز برخوردارند‌. این‌ مجموعه با وجود اینکه هم اکنون جزو مطرح ترین تولید کنندگان داخل به شمار می رود، همچنان نیز در تلاش است تا بیشتر از قبل به کیفیت محصولاتش بیفزاید. همچنین با به کارگیری بهینه نیروی انسانی و تجهیزات پیشرفته بر قدرت کمی و کیفی تولید خود می افزاید.

بهترین برندهای کابل برق در بازار

 پرفروش ترین برندهای کابل برق در بازار

سیم و کابل مغان

با توجه به افزایش نیاز بازار برای کابل و سیم، شرکت های زیادی در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند. برخی از این کارخانه ها توانستند با مدیریت درست و استفاده از نیروی متخصص به سرعت پیشرفت کنند. شرکت سیم و کابل مغان نیز جزو یکی از همین شرکت های مطرح کسور است که با استفاده از علم روز توانست به سرعت صنعت خود را رونق دهد و هم اکنون در جایگاه ویژه ای قرار بگیرد. سیم و کابل مغان را می توان یکی از بهترین برندهای کابل برق در بازار برشمرد که قدمت ۳۰ ساله دارد.

کابل باختر

کابل باختر یک نام آشنا و پرطرفدار در بازار است که محصولات آن اعم از کابل باختر در بازار محبوبیت بسیاری دارند. شرکت باختر، سابقه زیادی در زمینه تولید کابل دارد و در طول چندین سال فعالیت خود به سرعت رشد کرد و هم اکنون یکی از پیشگامان مطرح تولید کابل در بازار ایران شناخته می شود. این شرکت با تیکه بر یک استراتژیک خاص به خوبی توانست نیاز بازار را برآورده کند و کیفیت محصولاتش در سطحی باشند که مورد رضایت مشتریان واقع گردد.

سیم و کابل یزد

یکی دیگر از بهترین برندهای کابل برق در بازار سیم و کابل یزد است که قطعا نام آن را حتی برای یک بار، شنیده اید. این شرکت در همان ابتدای کار، هدف اصلی خود را تولید محصولی باکیفیت برشمرد و با استفاده از مواد اولیه درجه یک، نیروی کار توانمند و تجهیزات بسیار پیشرفته توانست قدرت بازار را به دست بگیرد. سیم و کابل یزد در ابتدا با یک بخش تولید خصوصی جهت تولید کابل افشان برای استفاده برق فشار ضعیف شروع به کار کرد؛ اما هم اکنون با گذشت زمان توانسته به سرعت رشد کند. مهمترین عامل موفقیت شرکت سیم و کابل یزد، سرلوحه گرفتن از تجربیات و دانسته های دیگر تولید کنندگان داخلی و خارجی بود‌.

برندهای بسیار محبوب کابل در بازار ایران

سیم و کابل سیمکو

کیفیت عالی، تنوع زیاد، مقرون بصرفه بودن، شهرت همگی جزو مشخصات بسیار ویژه سیم و کابل سیمکو هستند. شرکت سیمکو، یکی از بهترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان انواع کابل و سیم در سطح کشور است‌. محصولات این شرکت با کیفیت فوق العاده بالایی که دارند، هم اکنون در بازار جهان با برندهای خارجی به رقابت می پردازند. پیشرفت علم همچنین نیروی کار متعهد و برنامه ریزی درست پارامترهایی بودن که باعث موفقیت این شرکت شدند. تنوع محصولات این شرکت به ویژه کابل های مخابراتی و کواکسیال آن در بیش از ۱۰۰ نوع مختلف هستند. به کارگیری استانداردهای اروپا و ایزو همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک باعث رشد و گسترش شرکت کابل سیمکو در سطح کشور شد.

سیم و کابل کرمان

سیم و کابل کرمان جزو بهترین برندهای کابل برق در بازار ایران است. این شرکت واقع در کرمان، با آغاز به کار در طی چندین دهه توانست با همکاری متخصصین و نیرو کار خبره و توانمند، کابل های درجه یک و باکیفیتی را به تولید برساند. در واقع برند سیم و کابل کرمان، جزو یکی از شناخته ‌شده ترین برندهای ایرانی می باشد که کابل های آن قابلیت پوشش تمامی محدوده های فرکانسی را دارند. با ایجاد یک فضای رقابتی با توجه به بالا بودن کیفیت تولیدات این شرکت و وجود رقبای سر سخت، سیم و کابل کرمان جهت سبقت گرفتن از رقبای غول پیکر از هرگونه تلاشی خودداری نمی کند. ناگفته نماند که کیفیت اولین و مهمترین عامل رشد هر مجموعه ای خواهد بود حال اینکه با بالا بودن سطح کیفی رضایت مشتری جلب و سطح فروش محصول نیز افزایش پیدا می کند.

پس اگر شما هم به دنبال بهترین برند باکیفیت کابل در بازار ایران هستید، برند سیم و کابل کرمان بهترین و معتبرترین انتخاب ایده آل خواهد بود.

خرید کابل درجه یک از شرکت برقیجات

بهترین برندهای کابل برق در بازار ایران را شما می توانید در شرکت برقیجات بیابید. این شرک، یکی از مطرح ترین و با سابقه ترین مراکز فروش انواع لوازم الکتریکی در سطح کشور می باشد. برقیجات، با سال ها تلاش در زمینه فروش لوازم برقی هم‌ اکنون در بستر فضای مجازی به صورت آنلاین فعالیت می کند. این مجموعه کلکسیونی از انواع بهترین کابل های موجود در بازار را با بهترین کیفیت و مقرون بصرفه ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. قیمت کابل های موجود در این مجموعه، به صورت رقابتی هستند و می توانید برای خرید کابل به صورت آنلاین اقدام‌ نمایید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید