فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

بهترین برند لامپ در بازار ایران

با بهترین برند لامپ در بازار آشنایی دارید؟ می دانید کدام برند محبوبیت بالایی در صنعت روشنایی دارد؟ روشنایی و نورپردازی به منزله زیبایی هر دو جزو پارامترهای مهمی هستند. که به دنبال آن صنعت بسیار بزرگی به نام صنعت روشنایی شکل گرفته است. در همین صنعت روزمره صدها نوع لامپ در انواع مدل، طرح، ابعاد، کیفیت، برند و توان متفاوت به تولید می رسند. شرکت های بسیار زیادی هم اکنون در تلاش هستند تا با ارتقاء سطح کیفی خود بهترین ها را با مناسب ترین قیمت روانه بازار کند. و به اوج قدرت و شهرت دست یابند.

n

اگرچه خلق روشنایی تنها با استفاده از لامپ میسر خواهد بود. اما می توان از هر لامپ با هر کیفیتی استفاده نمود؟ کیفیت در جایگاه خاصی قرار دارد که به هنگام خرید لامپ بایستی به آن توجه ویژه ای داشت. اما بهتر است بدانید که هر یک از انواع لامپ ها با مشخصات خاصی برای استفاده در مکان های خاص طراحی می شوند. با توجه به اهمیت کیفیت لامپ در کیفیت نور ساطع می شود، پس در ادامه به معرفی بهترین برند لامپ در بازار خواهیم پرداخت.

nn

بهترین برند لامپ در بازار کدام است؟n

n

اشاره شد که لامپ ها مهمترین و اصلی ترین لوازم الکتریکی هستند. که نقش مهمی را برای خلق روشنایی ایفا می کنند. لامپ ها را می توان بر اساس پارامترهای مختلفی در دسته بندی های بسیار گوناگون قرار داد. هر یک از این لامپ ها با بهره مندی از یک تکنولوژی خاص دارای مزیت هایی هستند. که توجه مشتری را برای خرید و استفاده حلب می کنند. شرکت نمانور بهترین برند لامپ در بازار است. که بهترین لامپ های ال ای دی کم‌ مصرف را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار می کند. این مجموعه سال هاست که در این حوزه فعالیت دارد و با پیشرفت علم توانسته به کیفیت و قابلیت محصولاتش نیز بیفزاید. برهی از انواع تولیدات این شرکت مطرح شامل موارد زیر هستند.

nn

چراغ COB نمانور

n

یکی از بهترین برند لامپ در بازار برند نمانور است. که انواع و اقسام محصولات روشنایی را با بهترین کیفیت مطلوب به فروش می رساند. چراغ های باکیفیت این مجموعه چراغ cob است. که با تکنولوژی بسیار خاصی به تولید می رسد. این لامپ ها نسل جدیدی هستند که روی صفحه یا برد خود پایه های فلزی دارند.

n

این لامپ ها بر اساس استانداردهای روز دنیا و با تکنولوژی LED SMD ساخته می شوند. و چیپ های COB به صورت پنل LED یک تکه روشن می شوند. تمامی محصول ال ای دی با یک فناوری جدید و بازده نوری خوب تولید می شوند. که کیفیت نوری ان ها زیاد است. از طرفی این کیفیت مطلوب، طول عمر لامپ ها را افزایش می دهد. برخی از لامپ ها چنان نور تیزی دارند که به سرعت باعث خستگی چشم ها می شوند. اما پوشش باکیفیت این دسته از لامپ ها به گونه ای است که مانع از ساطع شدن نور مضر می شود.

n

این دسته از لامپ ها کیفیت نور مطلوب دارند. و نور ملایمی که تولید می کنند به صورت یکنواخت در محیط پخش می شود. و هرگز به چشم ها اسیب نمی رساند. چیپ های COB LED این چراغ ها باعث افزایش راندمان آن ها می شود. همچنین فشرده تر شدن چیپ ها در افزایش میزان خروجی لومن در هر متر مربع تاثیر دارند.

n

اکثر لامپ ها با وجود اینکه ۹۹ درصد انرژی را به نور تبدیل می کنند. اما اندک گرمایی نیز از خود ساطع خواهند کرد. ولی این لامپ با میزان انرژی کمی که مصرف می کند بازدهی نوری بالایی دارد و هرگز گرما تولید نمی کند. این چراغ های ال ای دی با توجه به کیفیت مواد اولیه خود دارای طول عمر بالایی هستند. شما می توانید با دسترسی به بهترین برند لامپ در بازار و خلق یک فضای کاملا مناسب و دلنشین با نورپردازی این لامپ ها، بهترین ها را تجربه کنید.

nnn

بهترین برند لامپ

بهترین برند لامپ

n

لامپ SMD نمانور

n

یکی از بهترین تولیدات شرکت نمانور شامل لامپ های اس ام دی آن هستند. که با تکنولوژی روز دنیا درآمیخته اند. این لامپ ها با بهره مندی از فناوری پیشرفته LED ساخته شده اند. که کارآمد ترین لامپ در صنعت روشنایی به شمار می روند. تنوع رنگ، وضوح بالا، حجم کمتر و همچنین زاویه دید بهتر و استاندارد از مهمترین مزیت های ساختاری این لامپ ها به شمار می رود.

n

از طرفی این لامپ ها در مصرف انرژی بسیار مقرون بصرفه هستند. و گرمای اضافی تولید نمی کنند. این لامپ ها بر اساس نوع ساختار به انواع مختلف لامپ های SMD حبابی، پروژکتوری، دانلایت، وال واشر، ریسه، چراغ پنل و…. تقسیم می شوند. تکنولوژی smd را اکثرا برای استفاده در  چراغ های خیابانی و قطعات چشمک زن استفاده می کنند. شما می توانید برای نورپردازی انواع مختلف سقف های دکوراسیون و حتی باغ و اتومبیل ها از این لامپ ها استفاده نمایید.

n

پخش کردن پرتو نور یکنواخت در محیط و ملایم بودن نور لامپ از مهمترین مزیت های این تکنولوژی نسل جدید است. که هرگز آن حالت خیرگی برخی از لامپ های موجود در بازار را نخواهد داشت. زاویه تابش در لامپ های smd کنترل شده است. و سرعت روشن شدن آن ها در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد.

n

در این لامپ ها پرتوهای مادون قرمز و فرابنفش موجود نیست. و به همین‌ منظور آلودگی محیط زیستی و آسیب های چشمی نیز کاهش می یابد. این لامپ ها بهترین و کم هزینه ترین لامپ موجود در بازار هستند که کیفیت فوق العاده عالی دارند. اگر به دنبال خرید بهترین برند لامپ در بازار هستید، لامپ های اس ام دی نمانور ایده آل ترین انتخاب شما خواهند بود.

nn

چراغ های دفنی نمانور

n

چراغ دفنی یک نوع خاص و حدید از انواع تولیدات شرکت نمانور است. که شاید کمتر کسی نام آن را شنیده باشد. نمانور بهترین برند لامپ در بازار این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و روانه بازار می کند. این لامپ ها یک نوع چراغ مخصوص نورپردازی هستند. که آن ها را در داخل زمین نصب می کنند.

n

پس از نصب این لامپ ها در زمین شما تنها قادر به رویت محل خروجی نور هستید. که معمولا هم برای فضا خارجی از آن استفاده می کنند. استفاده از لامپ های دفن در محیط خارجی و در داخل زمین با هدف بزرگنمایی و برجسته کردن محل یا جسم خارجی است. از آنجایی که نور پردازی و زیبایی محیط بیرون مورد اهمیت قرار گرفت محصولاتی نظیر چراغ های دفنی نیز به تولید رسیدند. که نقش مهمی در نورپردازی و جلوه دادن به محیط خاص دارند.

n

این چراغ ها به نسبت چراغ های دکوراتیو تاثیر بیشتری روی زیبایی نورپردازی دارند. و با برجسته سازی زیبایی بسیار مطلوبی را خلق می کنند. کیفیت ساخت این چراغ های تولید شرکت نمانور به اندازه ای بالا است. که مقاومت و استحکام لازمه را برای استفاده در محیط خارجی و مقاومت با شرایط آب و هوایی دارند. از طرفی این‌ محصول به گونه ای طراحی شده که در برابر آب و رطوبت به خوبی مقاومت دارد. و می توان حتی برای استخر، سونا، جکوزی و دیگر مکان های شرجی و دارای رطوبت از آن استفاده نمود.

n

چراغ های دفنی در برابر گرما، سرما و ضربه نیز به شدت مقاوم هستند. و می توان و از زاویه تابش مناسبی بهره می برند. تکنولوژی استفاده شده در این چراغ ها به اندازه ای قوی است که به شما اجازه می دهد تا با کمک یک ریموت کنترل افکت‌ های آن‌ را به راحتی تغییر دهید.

nnn

بهترین برند لامپ

بهترین برند لامپ

n

چراغ دکوراتیو نمانور

n

نور طبیعی در زندگی انسان بسیار حائز اهمیت است و روشنایی مهمترین متد برای انجام بسیاری از امور می باشد. روشنایی در زیباسازی فضای داخلی و دکوراتیو بسیار حائز اهمیت می باشد. و امروزه برای جلوه دادن به محیط در صنعت دکوراتیو از انواع محصولات روشنایی استفاده می کنند. افزایش نور در محیط زندگی بسیار تاثیرگذار است. و باعث خلق منظره ای خاص و آنتیک می شود.

n

اما چراغ های دکوراتیو یک وسیله برای زیباسازی هستند که تنها استفاده از این‌ چراغ ها برای برجسته سازی کفایت نمی کند. بلکه برای زیباسازی محیط و دکوراسیون شما باید سلیقه داشته باشید. و با تنوع رنگی بسیار بهترین ایده آل را خلق نمایید. لامپ های دکوراتیو تنوع رنگی بسیار زیادی دارند. و همین تنوع باعث می شود مخاطبان حق انتخاب بیشتری داشته باشند. با کمک خلق یک فضای خاص با کمک این چراغ ها می توانید در فضای داخلی انرژی مثبت ایجاد کنید. و حتی با بسیاری از رنگ ها مانع از استرس و اضطراب شوید.

n

می دانید که رنگ ها در روحیات انسان بسیار تاثیرگذارند. و به همین سبب است که اهمیت استفاده از طیف نوری در صنعت دکوراسیون ارزشمند خواهد بود. شرکت نمانور نیز به عنوان بهترین برند لامپ در بازار با در نظر گرفتن این شرایط و پارامترها، چراغ های دکوراتیو را در انواع مدل، طرح و رنگ های مختلف طراحی و تولید می کند.

n

با خرید بهترین لامپ کمپانی معتبر جهان، به دکوراسیون خود ایده ای منحصربفرد و خاص بدهید. اگرچه خرید چراغ های دکوراتیو به منزله زیبایی بخشی و برجسته کردن یک قسمت خاص از دکوراسیون است. اما بهتر است بدانید که کیفیت این چراغ ها باید به هنگام خرید در اولویت قرار بگیرند. چرا که داشتن‌ کیفیت بالا باعث افزایش طول عمر این چراغ ها می شود. و از طرفی نوری که ساطع می کنند باید بدون خطر باشد. تا مبادا سلامتی انسان در معرض نورهای مصر فرابنفش قرار بگیرند.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید