نورپردازی

بهترین برند محافظ برق ایرانی

آیا با بهترین برند محافظ برق ایرانی آشنا هستید؟ می دانید چندین کمپانی محبوب کشور هم اکنون در بازار صاحب نام هستند؟ با پیشرفت علم و افزایش سطح نیاز بازار، افراد بسیاری نیز جهت تامین نیاز اقدام به رفع نیاز بازار در زمینه تولید کردند. با روی کار آمدن تولید کنندگان بسیار زمینه لازم برای ایجاد رقابت مهیا شد. و همین رقابت مهمترین عامل رشد و ترقی بسیاری از تولیدکنندگان را فراهم نمود. محافظ برق نیز یکی از مهمترین لوازم الکتریکی مورد نیاز بازار بود که از لحاظ ایمنی مصرف آن بسیار اهمیت داشته و توصیه می شود.

با توجه به استانداردها و حفظ ایمنی، بالا بودن سطح کیفیت چنین محصولاتی بسیار قابل توجه است. و از این رو مشتریان برای داشتن محصولی باکیفیت، همیشه به دنبال بهترین برندهای بازار می روند. اکنون جهت معرفی بهترین برند محافظ برق ایرانی موجود در بازار در ادامه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

بهترین برند محافظ برق ایرانی

محافظ برق، یکی از تجهیزات مهم و کاربردی است که در صنعت برق به منظور حفظ ایمنی از آن استفاده می شود‌. این دستگاه با قرار گرفتن در مسیر جریان برق ورودی به تمام لوازم برقی، مانع از انتقال نوسانات الکتریسیته به وسایل می شود. همانگونه که مستحضرید، جریان برق شهری که دائما در مدار جاری است. و ما برای اکثر فعالیت های خود از آن استفاده می کنیم. بنابر دلایل مختلفی در معرض نوسانات قرار دارد. نوسانات به وجود آمده، شامل افزایش یا کاهش شدید میزان ولتاژ برق هستند. که چنانچه از محدوده ولتاژ استاندارد دستگاه های برقی بیشتر یا کمتر باشد به دستگاه آسیب می رسانند.

کیفیت یک‌ محافظ برق برای عملکرد بهتر آن مهم است و از این رو توصیه می شود. تا حتما به سراغ بهترین برند محافظ برق ایرانی بروید. محافظ برق از لحاظ عملکرد، کیفیت، مدل، نوع کاربرد و برند به انواع مختلفی تقسیم می شود. که برخی از انواع بهترین برند محافظ برق ایرانی شامل موارد زیر هستند:

  • محافظ برق پارت الکتریک بهترین برند محافظ برق ایرانی

یکی از انواع بهترین برند محافظ برق ایرانی موجود در بازار شامل، برند پارت الکتریک است. این شرکت مطرح، از سال 1364 با هدف توليد ارائه محصولاتی با کیفیت و تامین نیاز بازار شروع به فعالیت کرد. با سال ها تلاش و تجربه و استفاده از علم روز توانست موفق به اخذ گواهى كيفيت اروپا ( CE ) و اخذ لوح طلائی بهترین واحد كيفى شود. بهترین محصولات تولیدی این مجموعه که به سبب کیفیت بالا هم‌ اکنون به دیگر کشورها صادر نمی گردد شامل انواع محافظ برق، دوشاخه، سه راهی و … است.

این برند به عنوان محبوب ترین برند ایرانی محصولات بسیار باکیفیتی را تولید می کند. و جدا از کیفیت تمامی محصولات آن دارای قیمت بسیار مناسبی هم هستند. بهترین محافظ برق این مجموعه خوش نام با بهترین کیفیت هم اکنون در دسترس مشتریان قرار دارد. این محافظ برق با تعداد پریز سه عدد می توان با حداکثر توان ۲۵۰۰ وات لوازم الکتریکی را پشتیبانی کند.

طول کابل در مواقع ضروری می تواند مورد اهمیت باشد. به همین منظور اکثر تولیدات آن با طول 200 سانتی متر به تولید می رسند. تمامی محافظ های این شرکت مجهز به دکمه روشن و خاموش و ۶ پورت USB جهت شارژ هستند. بهترین محافظ پارت الکتریکی مجهز به محافظ داخلی و همچنین پوشش محافظ کودک است. و در برابر تمامی شرایط آب و هوایی نیز مقاومت دارد. وجود نشانگرهای LED و کیفیت مطلوب از دیگر مزیت های محافظ برق درجه یک این شرکت مطرح است. پارت الکتریک به عنوان یک نام برتر همچنان نیز در تلاش است تا با ارتقاء سطح کیفی محصولاتش بیش از پیش خوش بدرخشد. اگر شما هم قصد خرید بهترین برند محافظ برق ایرانی دارید. پارت الکتریک عالی ترین انتخاب شما خواهد بود. این برند همچنین انواع چند راهی برق نیز تولید می کند.

بهترین برند محافظ برق

بهترین برند محافظ برق

  • محافظ ولتاژ خیام الکتریک

اگر از میان تمامی برندهای ایرانی به دنبال بهترین برند محافظ برق ایرانی هستید. برند خیام الکتریک یکی از بی نظیرترین های بازار است. این شرکت سال هاست که جهت تامین نیاز مهم بازار فعالیت می کند. و سابقه بسیار درخشانی نیز در این زمینه دارد. خیام الکتریک با استفاده از ماشین آلات پیشرفته روز دنیا، مواد اولیه درجه یک، کنترل کیفی پیشرفته، کادری متخصص و بهره مندی از عدم روز توانست بهترین انواع محافظ برق درجه یک را با بالاترین سطح کیفی تولید و روانه بازار کند.

این شرکت از همان ابتدای کار رضایت مشتری را با ارائه محصولی باکیفیت سرلوحه کار خود قرار داد و اکنون پس از سال ها تجربه و سابقه محصولات آن با سایر تولیدات کشورهای خارجی رقابت می کند‌. پر فروش ترین برند بازار مربوط به این کمپانی است که سطح وسیعی از بازار را به خود اختصاص داده و همچنان نیز درصدد است تا با بهره مندی از تکنولوژی روز بر کیفیت و قابلیت محصولاتش بیفزاید.

بهترین محافظ برق تولید این شرکت با عالی ترین کیفیت و مشخصات هم اکنون در بازار رقیب ندارد. این محافظ برق با حداکثر توان قابل پشتیبانی 2000 ولت و حداکثر جریان انتقالی 10 بهترین عملکرد را دارد. میزان ولتاژ ورودی این دستگاه 220 ولت و با جریان ورودی 10 طراحی شده که حداکثر ولتاژ لازمه برای قطع جریان برق را دارد.

میزان زمان تاخیر دستگاه حدود 1 دقیقه است و کیفیت ساختاری آن به دلیل مرغوب بودن پلاستیک بدنه بسیار عالی می باشد‌ این محصول مجهز به نشانگرهای ال ای دی و دکمه خاموش روشن برای مواقع ضروری است. یک‌ محافظ برق درجه یک باید خود مجهز به محافظ داخلی و پوشش محافظ کودک باشد که این دستگاه دارای چنین مشخصاتی می باشد. مقاومت در برابر تمام شرایط آب و هوایی و مجهز به بودن به  پورت USB جهت شارژ و سوکت تلفن از مهمترین مزیت های این دستگاه به شمار می روند.

  • محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل

بهترین برند محافظ برق ایرانی موجود در بازار محافظ برق نمودار کنترل است. این محافظ برق توسط شرکت مطرح ایرانی که سال هاست در این عرصه فعالیت می کند، به تولید می رسد. این شرکت با تلفیق تکنولوژی و هنر جدا از تولید محصولی باکیفیت و کارآمد، روی زیبایی محصولات خود نیز تمرکز می کند‌.

انواع محافظ برق کمپانی نمودار کنترل همگی با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و زیباترین طرح و مدل ها در بازار به فروش می رسند. در نظر داشتن تمامی جنبه های کیفی، کمی و زیبایی از مهمترین مزیت های این کمپانی است. که هم اکنون در صدر بهترین تولید کنندگان ایران قرار دارد. معمولا جنس بدنه محافظ های تولیدی این مجموعه از پلی کربنات هستند. که نوعی پلیمر ترموپلاستیک بسیار مقاوم در برابر دما و ضربه است. معمولا محافظ های آن با حداکثر توان قابل پشتیبانی ۲۵۰۰ وات و حداقل جریان انتقالی آن ۱۰ آمپر طراحی می شوند تا حداکثر قدرت لازمه برای مقابله با نوسانات را داشته باشند.

حداکثر توان قابل پشتیبانی در بهترین محافظ برق تولیدی این مجموعه 2500 وات با زمان تاخیر 1 دقیقه است. تمامی محافظ های این شرکت مجهز به دکمه روشن و خاموش، محافظ داخلی، پورت USB جهت انجام شارژ و سوکت تلفن هستند.

  • محافظ برق سارا

بهترین برند محافظ برق ایرانی که جزو قدیمی ترین برندهای بازار نیز شناخته می شود، محافظ برق سارا می باشد. این کمپانی در زمینه تولید انواع محافظ برق، استابلایزر و ترانس فعالیت می کند. و تا کنون نیز بهترین محصولات را با قدرت کیفی بسیار بالا روانه بازار کرده است. تمامی تولیدات این شرکت با رعایت استانداردها به تولید رسیده اند. و مجهز به گارانتی معتبر هستند.

برخی از محافظ های ابن شرکت به صورت بدنه پلاستیکی و بدنه فلزی برای مصارف مختلف به تولید می رسند. جدا از کیفیت عالی جنس بدنه، اندازه طول کابل محافظ های آن بر اساس استاندارد است و حداکثر توان قابل پشتیبانی و جریان انتقالی در بهترین مدل آن ۲۴۵۰ ولت‌ آمپر و ۱۰ آمپر می باشد. قسمت اتصال پورت USB به منظور انجام شارژ، سوکت تلفن، رابط کواکسیال و پوشش محافظ کودک جزو مشخصات بهترین محافظ برق تولیدی این مجموعه هستند.

سه چراغ نشانگر وضعیت های مختلف دستگاه با بهترین عملکرد روی آن نصب شده اند و چه بسا اینکه با تمام این مشخصات تمامی محصولات کمپانی سارا دارای قیمت مناسب هستند.

بهترین برند محافظ برق

بهترین برند محافظ برق

نتیجه

محافظ برق یکی از ضروری ترین و مهمترین قطعات الکتریکی است که قطعا برای محافظت از لوازم برقی خود باید از آن استفاده نمایید. این دستگاه برای حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل برقی شما طراحی می شود. و ساختار آن به گونه ای است که تنها برای یک نوع محصول با میزان ولتاژ تعیین شده می توان آن را استفاده نمود. اهمیت استفاده از انواع محافظ برق از این رو اهمیت دارد. که در برابر تمام جریانات ناشی از نوسانات مقاومت می کند. و با قطع مدار مانع از عبور نوسانات به لوازم برقی می شود. کیفیت این محصول در قدرت عملکرد آن بسیار تاثیر دارد. و از این رو توصیه می شود، هنگام خرید یک محافظ برق مناسب حتما به علامت استاندارد و در نتیجه برند توجه کنید.

بهترین برند محافظ برق ایرانی قطعا مشخصات و کیفیت لازمه برای مقابله با نوسانات را داشته و طول عمر خود و دستگاه برقی شما را تضمین می کند. برای داشتن یک محافظ برق عالی نیز می توانید از فروشگاه برقیجات خرید کنید. این مرکز فروش، بزرگترین و معتبرترین شرکت اینترنتی توزیع انواع لوازم برقی در کشور به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *