نورپردازی

بهترین شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران

بهترین شرکت های تولید لامپ ال ای دی

آیا می دانید بهترین شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران کدام است؟ با کیفیت و مشخصات مطلوب این دسته از لامپ ها آشنایی دارید؟ لامپ ها بهترین محصولات روشنایی هستند که دز صنایع مختلف از آنها استفاده می کنند. این محصول هم اکنون توسط تولید کنندگان بسیار زیادی وارد بازار می‌شود. در ادامه به معرفی شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران اشاره می کنیم.

شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران

لامپ بهترین محصول ضروری در صنعت روشنایی جهت برقراری روشنایی مصنوعی است. این محصول با ظهور خود روشنایی مصنوعی را به وجود آورد. لامپ های ال ای دی پر مصرف ترین و جدیدترین انواع لامپ هایی هستند که از دیودهای نورافشان تشکیل می شود. این لامپ ها کاربرد بسیار زیادی در تمامی صنایع و حتی مصارف مسکونی دارند.

لامپ های ال ای دی در طرح شیک و تنوع بسیار زیادی تولید می شود و خود در طرح های مختلفی هستند که هر یک متناسب با فضای مورد نظر استفاده می شود. هم اکنون شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران بسیارند و هر یک از این شرکت ها در تلاش هستند تا با تولید و ارائه بهترین لامپ ال ای دی قیمت مناسب از دیگر شرکت ها سبقت بگیرند. برخی از این تولیدکننده ها به سبب ارائه کیفیت عالی شهرت بسیار زیادی دارد که عبارتند از:

شرکت پارس شعاع توس

یکی از شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران که سابقه بسیار طولانی و همچنین درخشانی دارد شرکت پارس شعاع توس است. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ال ای دی در طرح، رنگ، مدل و کیفیت متفاوت در کشور است. پارس شعاع محصولات خود را با سطح کیفی فوق العاده عالی و سازگار با محیط زیست طراحی می کند. این شرکت بزرگ در خراسان شروع به کار کرد و هم اکنون پس از سالها تجربه و گسترش صنعت تولید خود به عنوان بزرگترین تولید کننده لامپ ال ای دی در کشور شناخته می شود.

سطح کیفیت محصولات این شرکت عالی بوده و قیمت مناسبی دارند همچنین گارانتی ۱۲ ماهه دارند. محصولات این مجموعه دارای طول عمر و بازدهی بسیار عالی هستند و نور تولید شده لامپ های ال ای دی مجموعه با کیفیت بوده و هیچ گونه ضرری برای سلامتی انسان نخواهد داشت. در واقع هیچ افت نوری در محصولات این مجموعه وجود ندارد.

شرکت افراتاب

اگر در میان تمامی تولید کنندگان انواع ال ای دی در ایران به دنبال با سابقه ترین و پرفروش ترین برند ها می گردید می توان به برند افراد تاب اشاره نمود. شرکت افراتاب یکی از شرکت های بسیار پر آوازه کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز نمود. این مجموعه پس از سالها تجربه و ارائه بهترین ها به بازار هم اکنون پیشرو تولید انواع لامپ ال ای دی در بازار است. افراتاب به عنوان یکی از برندهای بسیار معروف است که محصولات آن هم اکنون با تولیدات خارجی رقابت می کند.

در واقع لامپ های ال ای دی این مجموعه میزان انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند و طول عمر بسیار بالایی دارند. مهمترین مزیت تولید محصولات افراتاب گارانتی آن ها است و همچنین اینکه تنوع محصولات این مجموعه از لحاظ طرح، شکل و رنگ بسیار زیاد می باشد. محصولات این مجموعه همگی سطح کیفی فوق العاده عالی و قیمت مناسبی دارند. این مجموعه همچنان نیز در تلاش است تا با بهره مندی از علم روز بهترین ها را روانه بازار کند.

بهترین شرکت های تولید لامپ ال ای دی

بهترین شرکت های تولید لامپ ال ای دی

شرکت نور

در میان تمامی برندهای انواع ال ای دی موجود در بازار می توان به برند نور اشاره نمود. هم اکنون شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران با تعداد بسیار زیادی با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. شرکت نور یا برند نور یک برند بسیار پر آوازه‌ است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ در زمینه تولید انواع لامپ رشته آغاز نمود. این مجموعه با همکاری شرکت های خارجی نظیر شرکت اسرام توانست با بهره مندی از علم روز بهترین را لامپ های ال ای دی را نیز به تولید برساند.

انواع لامپ های ال ای دی این مجموعه با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه هم اکنون در بازار هستند. نوردهی لامپ های ال ای دی این مجموعه بسیار عالی است و نور را به صورت یکنواخت در تمام محیط پخش می کنند.

شرکت پرآوازه تولید انواع لامپ ال ای دی

شرکت پارس شهاب

یکی از شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران که شهرت بسیار زیادی دارد، شرکت پارس شهاب است. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کنندگان انواع لامپ ال ای دی در کشور شناخته می شود که محصولات آن تنوع بسیار زیادی دارد. پارس شهاب فعالیت خود را از سال ۱۳۴۷ با همکاری برخی شرکت ‌های ژاپنی آغاز نمود. این مجموعه که در استان گیلان فعالیت دارد هم اکنون به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع محصولات روشنایی نظیر لامپ های ال ای دی به شمار می رود.

ال ای دی های تولید این مجموعه در بازار بی رقیب هستند و با کیفیت و قیمت رقابتی روانه بازار می شوند. پارس شهاب محصولات خود را با ۱۲ ماه گارانتی و همچنین تنوع بسیار تولید می کند. زاویه تابش در لامپ های نور بسیار ایده آل است و پارس شهاب محصولات خود را در اندازه، توان، طرح و رنگ های بسیار مختلفی به تولید می رساند. محصولات تولیدی این مجموعه همان ابتدای کار با سطح کیفی بالایی روانه بازار شدند.

شرکت الکترو دهقان

شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران بسیار زیاد هستند که برخی از آن ها سابقه بسیار طولانی دارند. برخی از این شرکت ها نظیر شرکت الکترو دهقان جزو بی نظیر ترین و پرآوازه ترین تولید کنندگان در کشور شناخته می شود. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز نمود اما از سال ۷۲ در زمینه تولید انواع محصولات روشنایی فعالیت کرد.

هم اکنون پس از گذشت سالها تجربه و تلاش الکترو دهقان به عنوان یک شرکت پرآوازه شناخته می ‌شود. هم اکنون محصولات ال ای دی این مجموعه با کیفیت و قیمت رقابتی در بازار سطح فروش بسیار بالایی دارند. لامپ های ال ای دی شرکت الکترو دهقان با ۲۴ ماه گارانتی عرضه می گردد و همچنین تنوع نوری، طرح، شکل، رنگ و… تولیدات این مجموعه بسیار زیاد است.

ویژگی های بارز بهترین لامپ ال ای دی

همانگونه که اشاره شد، لامپ های ال ای دی بهترین لامپ هایی هستند که جایگزین لامپ های رشته ای شده اند. این دسته از لامپ ها میزان انرژی بسیار کمی را مصرف می ‌کنند اما در عوض نور استانداردی را تولید خواهند کرد. به تعداد دیود های مورد استفاده شده در این لامپ ها نور آنها متفاوت خواهد بود هرچه تعداد دیودهای نورافشان در ال ای دی ها بیشتر باشد قطعاً کیفیت نوری آنها بهتر و محبوب تر خواهد بود. ال ای دی ها با در نظر قرار دادن پارامترهای بسیار زیادی انتخاب می شوند.

یکی از مهمترین پارامترهای تقسیم دهنده این لامپ برند است هم اکنون شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران بسیار زیاد هستند که هر یک برای سبقت گرفتن از دیگری با تمام تلاش هرچه بیشتر به فعالیت خود ادامه می دهند دلیل محبوبیت ال ای دی ها به سبب مزایایی است که دارند:

طول عمر بالا

یکی از مهمترین مزیت های بهترین لامپ های ال ای دی طول عمر بالای آنها است. این لامپ ها جزو بهترین لامپ های محسوب می‌شود که طول عمری بین ۶۰ هزار ساعت تا ۵۰ هزار ساعت دارد. در واقع این طول عمر در مقایسه با طول عمر دیگر انواع لامپ ها بسیار می باشد.

بازدهی نوری

بازدهی نوری در این لامپ ها بسیار زیاد است. لامپ های ال ای دی بین ۷۴ تا ۱۲۰ لومن و بازدهی بالایی دارند که این یک مزیت مهم و برتری لامپ های ال ای دی بر لامپ های رشته ای محسوب می شود. چه بسا این که این لامپ ها نوع لامپ کم مصرف نیز به شمار می روند.

تعداد دفعات خاموش و روشن

تعداد دفعات خاموش و روشن کردن ال ای دی ها بسیار زیاد است. این تعداد دفعات خاموش و روشن کردن هیچ ربطی به کاهش طول عمر آن ها ندارد بلکه شما می‌توانید میلیون ها با این نوع لامپ ها را خاموش و روشن کنید.

بهترین شرکت های تولید لامپ ال ای دی

بهترین شرکت های تولید لامپ ال ای دی

مزیت های ال ای دی های نورافشان

• از مزیت های مهم لامپ های ال ای دی می توان به تنوع رنگ آنها اشاره نمود. این لامپ ها که دمای آن ها بر حسب کلوین مشخص می شود با دمای رنگ بسیار متفاوتی عرضه می گردند. حال اینکه این دمای نوری با تنوع رنگی بسیار زیاد در حد استاندارد است و این حد به اندازه‌ای است که هیچ آسیبی به چشم ها نمی رساند. در واقع دمای رنگ در لامپ های ال ای دی بیشتر از ۴۰۰۰ کلوین با نور سرد و پایین تر از ۳۰۰ هزار کلوین با نور گرم می باشد.

• یکی از معایب اصلی اکثر لامپ ها اشعه فرابنفشی است که تولید می کند. اما بهتر است بدانید لامپ های ال ای دی که با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند هیچ گونه اشعه مضر و فرابنفش شیر و تولید نمی کند. پس با این حساب هیچ خطری برای سلامتی ما انسان ها ندارند.

• از مزایای دیگر لامپ های ال ای دی سطح کیفیت بالای آن ها است البته برای دسترسی به بهترین کیفیت باید به سراغ برندهای معتبر بروید. هم اکنون شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران بسیار زیاد هستند که سطح کیفی محصولات هر یک با دیگری تا حدودی متفاوت خواهد بود. بهتر است برای دسترسی به بهترین لامپ ال ای دی به سراغ معتبرترین برند بازار بروید.

• مناسب بودن قیمت خود یک ویژگی بسیار مهمی است که باعث برتری لامپ های ال ای دی در مقایسه با دیگر انواع لامپ های موجود در بازار می شود. این دسته از لامپ ها با وجود سطح کیفی فوق العاده عالی، دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای هستند که خود به عنوان یک اولویت مهم برای اکثر مشتریان شناخته می شود.

نتیجه

لامپ ال ای دی جزو جدیدترین و پیشرفته ترین انواع لامپ هایی است که در صنعت روشنایی مصرف بالایی دارد. این دسته از لامپ ها میزان انرژی کم مصرف می‌کنند اما در عوض نور استانداردی را به تولید می رسانند. لامپ های ال ای دی هم اکنون با سطح کیفی فوق العاده عالی و قیمت مناسبی توسط شرکت های معتبر ایرانی تولید می شوند.

بهترین شرکت های تولید لامپ الل ای دی در ایران این لامپ را در تنوع بسیار بالایی وارد بازار می‌کنند. اگر قصد خرید بهترین لامپ های تولید شرکت های معتبر ایرانی را دارید فروشگاه برقیجات به عنوان بزرگترین مرجع فروش انواع محصولات باکیفیت به صورت ۲۴ ساعته میزبان شما مشتریان عزیز است.

3 دیدگاه در “بهترین شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران

  1. قاسم گفت:

    سلام ص اگر صادراتی دارند کدام شرکت نازلترین قیمت را دارد؟

  2. علیرضا گفت:

    سلام فروش عمده بدنه و حباب لامپ دارید؟

    1. حسین میخک گفت:

      بله داریم لطفا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *