خرید عمده, لیست قیمت

خرید عمده محافظ برق

خرید عمده محافظ برق

از دستگاه های مهم در صنعت برق انواع محافظ برق است که این دستگاه دارای تنوع بی شماری می باشد‌. سطح فروش محافظ برق با توجه به نوع کاربرد آن بسیار زیاد است چرا که جهت محافظت از لوازم الکتریکی در برابر نوسان و جریان های بیش از حد برق استفاده می ‌شود. برای خرید عمده محافظ برق و همچنین پخش لوازم الکتریکی می توان از مراکزی نظیر فروشگاه برقیجات اقدام به خرید نمود. قیمت عمده محافظ برق در فروشگاه برقیجات ارزان است که دلیل آن هم دسترسی مستقیم به محصولات این مجموعه می باشد.

جهت خرید عمده محافظ برق با کمترین قیمت ممکن و ارائه لیست قیمت ها با کارشناسان برقیجات تماس بگیرید

شماره تماس دفتر»  021.91307519

شماره همراه»  0673491-0912

قیمت عمده محافظ برق

بررسی قیمت در خرید عمده محافظ برق جزو پارامترهای مهمی است که درصد بالایی از مشتریان آن را در اولویت قرار می دهند. برای بررسی قیمت عمده محافظ ق بیشتر انتخاب تنوع و حجم خرید تعیین کننده هستند. از طرفی نوع برندی که انتخاب می کنید، بر اساس سطح کیفیتی که دارد جزو مهمترین فاکتور تاثیر گذار در تعیین قیمت این دستگاه به شمار می رود. به طور کلی برای تجربه خرید اقتصادی می توانید به فروشگاه برقیجات مراجعه داشته باشید. این مجموعه ۲۴ ساعته میزبان پاسخگوی شما مشتری خاص و با سلیقه است.

 

خرید عمده محافظ برق

خرید عمده محافظ برق

خرید عمده محافظ برق

لیست قیمت عمده محافظ برق

بالا بودن قیمت لوازم برقی یکی از مهمترین دلایل استفاده از محافظ برق است. چنانچه شما از این دستگاه استفاده نکنید. ممکن است لوازم الکتریکی شما نظیر یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، لباسشویی، آبمیوه گیری و یا غیره آسیب ببینند. این دستگاه هم اکنون در انواع مدل های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس توان نوع وسیله کاربردی به انواع مختلفی تقسیم می ‌شود.

ابتدا به تقسیم بندی آن بر اساس توان و در نتیجه به معرفی انواع محافظ برق اساس نوع کاربرد خواهیم پرداخت. این معرفی به شما کمک می کند تا به هنگام خرید عمده محافظ بر بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با شناخت انواع مختلف محافظ ها قطعاً بهتر می توانید به بررسی قیمت عمده محافظ برق بپردازید.

پخش عمده محافظ برق

جریان برق به عنوان مهمترین انرژی مورد نیاز تمامی تجهیزات الکتریکی شناخته می‌شود. اما این جریان گاهی به دلیل با نوسانات همراه است. قطعاً این نوسانات باعث آسیب رسیدن یا سوختن تجهیزات الکتریکی می شود. از طرفی نوسانات می توانند حتی باعث به بار آمدن مشکلاتی نظیر آتش سوزی نیز گردد. مقدار جریان برق ۲۲۰ ولت است اما گاهی به هر دلیلی این جریان از حد استاندارد خود کاهش و افزایش پیدا می‌کند.

این تغییر ناگهانی  و نوسان برق به عنوان یک خطر جدی برای تجهیزات الکتریکی شناخته می‌شود. اما شما با خرید یک محافظ برق می توانید از تجهیزات الکتریکی خود محافظت کنید. قطعاً که با استفاده از محافظ برق خسارت وارده بر تجهیزات الکتریکی کاهش پیدا می یابد. محافظ برق به عنوان یکی از وسیله های کاربردی است که در برابر افزایش ناگهانی جریان الکتریکی مقاومت بسیار بالایی دارد. برای خرید عمده این محصول به مرکز پخش عمده محافظ برق باید مراجعه کنید.

مقاومت در محافظ برق به معنی این است که در صورت احساس خطر سریع باعث قطع جریان برق و جلوگیری از عبور نوسانات و رسیدن آنها به تجهیزات الکتریکی می شود. امروزه محافظ برق در مدل های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد. هر یک از انواع محافظ های برق دارای مشخصاتی هستند. هرچه تکنولوژی به کار برده شده در این دستگاه پیشرفته تر باشد، قطعاً محافظ برق نیز عملکرد بهتری دارد.

یک محافظ برق اگر سطح کیفیت بالایی داشته باشد خود نیز در برابر این نوسانات آسیب پذیر نخواهد بود: البته طول عمر آن نیز افزایش پیدا می‌کند. محافظ برق بر اساس نوع وسایل الکتریکی که برای آنها به کار میرود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. در واقع برای هر یک از تجهیزات الکتریکی از یک محافظ برق مخصوصی باید استفاده کرد. برقیجات به عنوان یک مرکز معتبر جهت توزیع عمده انواع محافظ برق میزبان شما عزیزان است.

فروش عمده محافظ برق

در صنعت برق ایمنی یکی از مهمترین پارامترهایی است که در رابطه با آن توصیه های بسیار زیادی نیز وجود دارد. برای برقراری ایمنی در این صنعت از لوازم بسیار زیادی استفاده می‌کنند. محافظ برق به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات الکتریکی و محافظتی در صنعت برق محسوب می‌شود. از این دستگاه به منظور محافظت از تجهیزات الکتریکی در برابر نوسانات برق استفاده می‌کنند. اما برای خرید بهترین محافظ برق ابتدا بایستی به نوع کاربرد آن توجه داشته باشید.

به عنوان مثال، برای محافظت از تلویزیون شما باید از محافظ های مخصوص لوازم صوتی و تصویری و برای محافظت از یک یخچال از محافظ مخصوص یخچال استفاده نمایید. اما توجه به علامت استاندارد مهمترین پارامتری است که شاید کمتر کسی به آن توجه کند. مراکز فروش عمده محافظ برق تنوع بالایی از این دستگاه را به فروش می رسانند. افرادی که قصد خرید عمده دارند نیز باید پارامترهای بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهند.

چنانچه یک محافظ برقی دارای علامت استاندارد باشد. قطعاً در برابر جریان عبوری و گرمای ایجاد شده استحکام  بالایی از خود نشان می دهد. اما توجه به طول سیم، تعداد دوشاخه‌ها، مدت زمان پاسخ دهی، امکان اتصال به یو اس بی  خروجی، برند و سطح کیفیت دیگر پارامتر هایی هستند که شاید کمتر کسی به آن توجه داشته باشد. محافظ برق به عنوان یک دستگاه حفاظتی برای برقراری ایمنی به کار میرود. اما شما باید هنگام خرید توجه داشته باشید که از چه مرکزی این محصول را با سطح کیفیت بالا و قیمت ارزان تهیه می کنید. بهترین انواع محافظ برق را می توانید از بزرگترین مرکز فروش عمده محافظ برق یعنی فروشگاه برقیجات در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید.

فروش عمده برد محافظ برق

افرادی که قصد خرید عمده برد محافظ برق دارند بایستی ابتدا در رابطه با محافظ برق اطلاعاتی کسب کنند. در نتیجه این افراد می توانند از مراکز فروش عمده برد محافظ برق اقدام به خرید نمایند. برد به عنوان یکی از قطعات مهم و اصلی محافظ برق محسوب می‌شود که نقش مهمی در آن ایفا می کند. اما محافظ برق چیست؟ نوسانات برق یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باعث به بار آمدن تلفات بسیار زیادی می شود.

در واقع این نوسانات باعث سوختن لوازم الکتریکی خواهند شد. اما برای جلوگیری از این کار می‌توان از دستگاههای مخصوصی به نام محافظ برق استفاده کرد. محافظ برق دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته است که از آسیب رسیدن به تجهیزات الکتریکی محافظت می کند. شاید برای شما هم جالب باشد که این دستگاه پروسه حفاظتی خود را چگونه انجام می دهد؟

محافظ برق نوسانات را حس می کند: در نتیجه بلافاصله پس از احساس خطر جریان برق را قطع خواهد کرد تا این نوسانات از بین رفته و جریان برق به حالت عادی خود باز گردد. در نتیجه با روشن شدن خودکار جریان به صورت خودکار در مدار جاری می شود. زمانی که این نوسانات از محافظ عبور نکرده و به تجهیزات الکتریکی نرسیده قطعاً آنها نیز در خطر سوختن قرار نمی گیرند. این وسیله الکتریکی در برابر افت و افزایش ناگهانی حساسیت بسیار زیادی دارد.

بد نیست بدانید استفاده از محافظ برق برای یخچال به عنوان یکی از دستگاه‌های کاربردی که به صورت ۲۴ ساعته به برق متصل است و قیمت بالایی دارد الزامی می باشد. حتی برای تلویزیون، کولر گازی، کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر تجهیزات الکتریکی منزل خود موظف هستید از محافظ های مخصوصی استفاده کنید. انواع محافظ برق را همین حالا از فروشگاه برقیجات تهیه کنید.

انواع محافظ برق در برقیجات

با پیشرفت علم شاهد ظهور بسیاری از تجهیزات محافظتی هستیم که با عملکرد خاصی طراحی شده ‌اند. محافظ برقی یکی از دستگاه های بسیار مهم است که هم اکنون در صنعت برق نقش مهمی را ایفا می کند. نامگذاری این دستگاه بر اساس نوع عملکرد آن انجام می شود. همانگونه که مستحضرید، اصلی ترین دلیل سوختن بسیاری از لوازم برقی نوسانات و شوک‌ های الکتریکی هستند.‌ تمامی لوازم مجهز به برد الکترونیکی با نوسانات ولتاژ می باشند که با قرار گرفتن در برابر جریان ولتاژ بالا آسیب می بیند.

بهترین روش جلوگیری از آسیب رسیدن به لوازم الکتریکی در زمان قطع ناگهانی برق و نوسانات به وجود آمده استفاده از دستگاهی به نام محافظ برق است. این دستگاه را با نام محافظ ولتاژ نیز می ‌شناسند که با افت و افزایش ناگهانی ولتاژ از تمامی لوازم الکتریکی محافظت خواهد کرد. برای هر یک از وسایل برقی متناسب با مشخصات آن یک نوع محافظ برق مخصوصی را طراحی کرده اند.

بهترین انواع محافظ برق بر اساس توان دستگاه

• محافظ های موجود دارند که با حداکثر توان خروجی ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ ولت آمپر طراحی ‌شده‌ اند. این دسته از محافظ برق مجهز به کلید روشن و خاموش است و از آن برای لوازم الکتریکی کم مصرف می توان استفاده کرد. قیمت عمده محافظ برق این دسته از لوازم الکتریکی مقرون به صرفه تر از دیگر انتخاب ها خواهد بود؛ چرا که قیمت پایین تری دارند.

• نمونه کاربردی دیگر انواع محافظ های برق شامل مدل هایی است که با ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ ولت آمپر توان خروجی به تولید می‌ رسند. این دسته از محافظ ها فاقد کلید خاموش و روشن هستند؛ چرا که محافظ هایی با حداکثر توان خروجی ۲ تا ۳ هزار ولت آمپر بهترین گزینه برای یخچال و فریزرها به شمار می روند‌ از آن جایی که یخچال و فریزر دائماً به صورت ۲۴ ساعته به برق متصل هستند نیازی به دکمه خاموش روشن کردن برای خاموش کردن یخچال نخواهد بود. خرید عمده محافظ برق یخچال با سطح فروش بالاتری همراه است.

چرا که یخچال ها جزو دستگاه های کاربردی هستند که در تمامی ساختمان های اداری و مسکونی از آن ها استفاده می کنند. با توجه به نجومی بودن قیمت یخچال استفاده از یک محافظ برق مخصوص جزو نکات الزامی برای محافظت از یخچال به شمار می ‌رود. با استفاده از یک محافظ برق می توانید با تضمین سلامت یخچال نقش مهمی ایفا کنید.

• محافظ های نیز وجود دارد که آن ها را با ۳ تا ۵ هزار ولت آمپر برای کولر های گازی و انواع یخچال فروشگاهی طراحی می کنند. این محافظ ها دارای حداکثر توان ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ ولت آمپر خروجی هستند. همچنین محافظ های مخصوص کولر و پکیج دارای دکمه خاموش و روشن می باشند. چرا که شما در تمام ساعات شبانه روز از پکیج و کولرهای گازی استفاده نخواهید کرد.

انواع محافظ برق بر اساس نوع دستگاه مورد استفاده

• محافظ برقی یخچال جزو پرفروش‌ترین انواع محافظ های برق به شمار می رود. یخچال و فریزر جزو نیازهای اصلی ما انسان ها است که در تمامی محیط های اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و غیره از آن ها استفاده می کنند. یخچال و فریزر دارای قیمت بسیار زیادی است و با توجه به شرایط نابسامان کنونی کشور روز به روز شاهد افزایش شدید قیمت محصولاتی نظیر یخچال هستیم. قطعاً نوسانات و شوک ‌های الکتریکی می تواند به شدت به موتور یخچال آسیب بزند.

اما زمانی که شما از یک محافظ برق برای محافظت از یخچال استفاده کنید قطعاً که در نگهداری آن از روش مقرون به صرفه تری استفاده کرده اید. اگر جریان های ایجاد شده بیش از حد باشند تنها محافظ می سوزد و شما می توانید یک محافظ برق یخچال جدیدی را با قیمت کاملا مقرون به صرفه تر و ارزانتر نسبت به قیمت یخچال تهیه کنید.

محافظ برق مخصوص یخچال معمولاً در توان ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ ولت آمپر طراحی می شوند. خرید عمده محافظ برق یخچال نسبت به دیگر انواع محافظ برق ها بیشتر است و چه بسا قیمت عمده محافظ برق یخچال در صورت خرید از یک مرکز معتبر اقتصادی تر خواهد بود.

• نمونه دیگری از انواع محافظ های بسیار کاربرد محافظ های لوازم صوتی و تصویری است. برای تمامی لوازم صوتی و تصویری نظیر تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر، ضبط صوت و غیره همگی می توانن از یک محافظ مخصوص لوازم صوتی و تصویری استفاده کرد.

این دسته از محافظ ها مجهز به دکمه خاموش و روشن هستند. شما می توانید متناسب با تعداد وسیله صوتی و تصویری خود این محافظ ها را با تعداد پورت های متفاوتی خریداری کنید. به هنگام خرید عمده محافظ برق لوازم صوتی و تصویری برند را مورد توجه قرار دهید.

نکات مهم خرید بهترین محافظ برق

همانگونه که اشاره شد، محافظ ولتاژ یکی از دستگاه های بسیار کاربردی است که در مصارف مختلف برای نگهداری از لوازم الکتریکی از آن استفاده می کنند. محافظ های برق امروزه در مدل های بسیار پیشرفته تر و با قابلیت بهتری روانه بازار شده اند. استفاده از تکنولوژی جدید در محافظ های نسل جدید باعث شده تا این دستگاه با عملکرد بهتری مورد استفاده قرار بگیرد. محافظ های نسل جدید به گونه ای طراحی شده اند که هر یک از پورت های آن به صورت جداگانه مجهز به یک دکمه خاموش و روشن هستند.

این گونه محافظ ها برای دستگاه هایی با میزان ولتاژ یکسان مورد استفاده قرار می گیرند. برای اینکه محافظ شما کیفیت مطلوبی داشته باشد تا عملکرد آن بهتر شود، به هنگام خرید عمده محافظ برق بایستی به سراغ انتخاب برند معتبر بروید. به طور کلی پارامترهای بسیار زیادی هستند که برای خرید مقرون به صرفه باید مورد توجه قرار بگیرند.

• علامت استاندارد اولین و اصلی ترین پارامتری از که باید به هنگام خرید محافظ برق چه در خرید عمده و چه در خرید تکی به آن توجه شود. محافظ هایی که با رعایت استانداردها طراحی شده اند قطعاً بسیار مقاوم هستند و در برابر آتش سوزی نیز استحکام کافی خواهند داشت.

• برند اصلی ترین نکته ای است که باید برای انتخاب بهترین محافظه برق به آن توجه داشت. هم اکنون شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع محافظ برق فعالیت می کنند. در خرید عمده بیشتر انتخاب برند مورد توجه قرار می گیرد. برند مهمترین پارامتری است که روی قیمت عمده محافظ برق تاثیر می گذارد. پس اگر قصد خرید اقتصادی دارید بهتر است برندهای معتبر را انتخاب نمایید. قیمت خرید شما در زمان انتخاب تنوعی از برندها با زمانی که تنها یک برند را انتخاب می کنید، کاملاً با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

نکات بسیار مهم جهت تهیه محافظ های درجه یک

• بررسی قیمت یکی دیگر از پارامترهایی است که بایستی در خرید عمده محافظ برق آن را مورد توجه قرار دهید. قطعاً بررسی قیمت عمده محافظ برق به حجم خرید، تنوع انتخاب و برندهای مختلف بستگی دارد. افرادی که قصد خرید عمده کرده اند؛ بایستی ابتدا میزان بودجه خود را برآورد کرده و متناسب با آن حجم خرید خود را مشخص کنند.

• تجربه ثابت کرده انتخاب مرکز فروش و روش خرید هر دو نکات بسیار مهم و خاصی هستند که برای دسترسی به بهترین محافظ با قیمت مناسب نقش مهمی دارند. اگر شما بخواهید از یک مرکز فروش قابل اعتمادی اقدام به تهیه انواع محافظ برق کنید، قطعا هم به کیفیت اصلی و هم به مناسبترین قیمت استاندارد دسترسی پیدا می کنید.

• محافظ برق در تنوع بسیار زیادی طراحی شده است. برای تمامی دستگاه ها و لوازم الکتریکی یک نوع محافظ برق با سطح ولتاژ مشخصی به تولید می‌ رسد‌. اکثر لوازمی که دارای سطح ولتاژ یکسانی هستند می توان برای آن ها از یک محافظ برق مخصوص استفاده کرد. انتخاب تنوع مهمترین عامل افزایش سطح فروش شما مشتریان گرامی خواهد بود. آنچه که شما را موفق تر می کند خرید محافظ هایی با سطح فروش بالاتر است. از آنجایی که یخچال و لوازم صوتی و تصویری بیشترین استفاده را دارند، سعی کنید انتخاب شما بیشتر محافظ های یخچال و لوازم صوتی و تصویری باشد.

• طول کابل بربق شاید در خرید عمده محافظ برق برای بسیاری از کاربران مورد توجه قرار نگیرد؛ اما بهتر است بدانید بیشتر مشتریان شما به دنبال محافظ هایی با طول کابل بیشتر و بلندتر هستند. چرا که طول کابل بسیاری از لوازم الکتریکی بسیار کوتاه است و با خرید محافظی با طول کابل بیشتر این ضعف جبران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *