مقالات

لیست لوازم الکتریکی

پرفروش ترین وسایل الکتریکی

 آیا با لیست لوازم الکتریکی آشنا هستید، میدانید پرکاربردترین لوازم الکتریکی چیست؟ هر یک از این لوازم الکتریکی به چه منظوری طراحی شده اند؟ چگونگی دسترسی به این تجهیزات از چه روش و از کدام مرکز امکان پذیر خواهد بود؟ لوازم الکتریکی صفر تا صد تمامی تجهیزاتی هستند که برای بهره مندی از انرژی الکتریکی در تمامی حوزه ها نقش مهمی ایفا می کنند. آشنایی با لیست لوازم الکتریکی در هر حوزه به تناسب نوع کاربرد اهمیت زیادی دارد. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با برقیجات همراه باشید.

جهت خرید لوازم الکتریکی به صورت عمده  با کمترین قیمت ممکن و ارائه لیست قیمت ها با کارشناسان برقیجات تماس بگیرید

شماره تماس دفتر»  021.91307519

شماره همراه»  0673491-0912

معرفی لیست لوازم الکتریکی

لوازم الکتریکی یک مجموعه کلی از تمام تجهیزات الکتریکی در صنعت برق و صنعت روشنایی است. تمامی افراد مبتدی که میخواهند اقدام به راه اندازی فروشگاه الکترونیکی کنند بایستی ابتدا با تمامی این اجناس الکتریکی در تنوع زیادی که هستند آشنا شوند. یکی از سودمندترین سرمایه گذاری ها راه اندازی کسب و کار تجهیزات الکترونیکی در بازار است.

از طرفی اضافه کردن تنوع بسیار زیادی از محصولات الکتریکی در لیست فروش باعث پاسخ دهی به حجم زیادی از نیاز بازار می‌شود. بد نیست بدانید لیست لوازم الکتریکی یک لیست کلی از تمامی تجهیزات، قطعات یا محصولاتی است که برای بهره مندی یا تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مورد نیاز از آنها استفاده می کنند. قطعاً که برای بهره مندی از انرژی بایستی انتقال آن نیز صورت بگیرد: از این رو تمام این تجهیزات انتقال دهنده، کنترل کننده، تنظیم کننده، نگهدارنده، محافظتی و غیره همگی در این لیست جای گرفته‌اند.

محصولات روشنایی

محصولات روشنایی در دسته بندی محصولات الکتریکی قرار می گیرند. تمامی تجهیزات روشنایی محصولاتی هستند که ما برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی روشنایی از آنها استفاده می‌کنیم. این تجهیزات به تبعیت از تکنولوژی روز در مدلهای بسیار پیشرفته‌تر روانه بازار شده اند. هم اکنون اگر به یک مرکز فروش تجهیزات الکتریکی مراجعه کنید در دسته بندی های مختلف آن با تجهیزات روشنایی مواجه خواهید شد. این محصولات روشنایی خود یک دسته بندی کلی از تمامی محصولاتی می شود که برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی روشنایی از آنها استفاده می کنند.

لامپ

لامپ به عنوان یکی از انواع محصولات روشنایی بسیار پرکاربرد است که در دسته بندی لیست لوازم الکتریکی نیز قرار می گیرد. در والامپ ها از دیرباز تا به امروز در تنوع زیادی از مدلهای مختلف، رنگ، قدرت نوردهی و حتی برندهای متفاوتی طراحی شده اند. لامپ ها از نظر وات، مدل سرپیچ و حتی نوع کاربرد نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

لیست لوازم الکتریکی

لیست لوازم الکتریکی

سرپیچ

سرپیچ یکی دیگر از انواع قطعات الکترونیکی است که در دسته بندی محصولات روشنایی قرار می گیرد. سر پیچ ها نیز به تناسب انواع و اقسام لامپ های موجود در بازار در مدل های بسیار مختلفی طراحی شده‌اند. این سر پیچ ها امروزه با توجه به اهمیت صنعت دکوراتیو در رنگ، مدل و طرح های بسیار زیبا تری روانه بازار می‌شوند. انتخاب یک سرپیچ مناسب با سطح کیفیت بالا برای افزایش طول عمر لامپ اهمیت بسیار زیادی دارد. سرپیچ ها به عنوان یک رابط برای اتصال لامپ به انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند.

لوازم حفاظتی

برخی از تجهیزات نیز در دسته‌بندی لوازم حفاظتی هستند. از نظر ایمنی بسیاری از تجهیزات با تنوع بسیار زیادی در صنعت برق مورد استفاده قرار می گیرند. در لیست لوازم الکتریکی با دسته بندی لوازم حفاظتی نیز مواجه هستیم که برای ایمنی بیشتر به کار گرفته می‌شوند.

محافظ برق

محافظ برق و ولتاژ به عنوان یکی از انواع لوازم الکتریکی بسیار پرکاربرد است. برای حفاظت از تمامی لوازم الکتریکی منزل خود در برابر نوسانات برق باید از یک محافظ برق مخصوص استفاده نمود. قطعاً که این نوسانات برق به شدت باعث آسیب رسیدن به لوازم الکتریکی و یا حتی سوختن موتور آنها می شود. پس با یک محافظ برق مخصوص لوازم الکتریکی خود می‌توانید از خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنید.

فیوز

فیوز به عنوان یکی دیگر از تجهیزات الکتریکی حفاظتی محسوب می‌شود. فیوزها در مدل های بسیار مختلفی برای محافظت از مدار به کار گرفته می‌شوند. یک فیوز به گونه ای طراحی شده که در برابر جریان اتصال کوتاه و یا افزایش یا کاهش ناگهانی ولتاژ برق از خود مقاومت نشان می‌دهد. فیوز نیز همانند محافظ برق عملکرد خاصی دارد چرا که این قطعه در صورت احساس خطر سریعاً با قطع مدار از عبور جریانات مخرب جلوگیری کرده و باعث حفاظت از لوازم الکتریکی میشود.

۳_ لوازم انتقال جریان

برای بهره مندی از انرژی الکتریکی باید در وهله اول آن را به تمامی صنایع و ساختمان ها انتقال داد. حال اینکه این انتقال جریان توسط محصولات بسیار مختلفی صورت می گیرد. اگر چه جریان الکتریکی به عنوان مهمترین منبع تغذیه بسیاری از تجهیزات الکتریکی محسوب می‌شود: اما انتقال آن اهمیت بسیار زیادی دارد. برای جابجایی جریان برق در نقاط مختلف از محصولات بسیار مختلفی استفاده می کنند که این محصولات نیز در لیست لوازم الکتریکی است.

سیم و کابل برق

سیم و کابل به عنوان لوازم بسیار پرکاربرد الکتریکی محسوب می‌شود. از این دو محصول به منظور انتقال جریان الکتریکی استفاده می کنند. در واقع بدون سیم و کابل هرگز نمی‌توانید جریان برق را از یک نقطه به قسمت‌های دیگر انتقال دهید. این سیم ها در سایز، قدرت، برند و حتی مدل های مختلفی طراحی شده اند. سیم و کابل از نظر نوع هادی و نوع عایق نیز طبقه بندی می شوند. برای هر یک از کاربردها از سیم و کابل های خاصی با مشخصات خاص می توان استفاده کرد. این محصولات به تناسب ساختار و مشخصاتی که دارند می توانند باعث انتقال جریان برق در نقاط مختلف شوند.

جهت مشاهده تمامی لیست لوازم التریکی به فروشگاه برقیجات مراجعه نمایید.

نتیجه

تمامی افرادی که قصد خرید لوازم الکتریکی دارند یا می‌خواهند اقدام به راه اندازی فروشگاه الکترونیکی کنند بایستی با تمامی تجهیزات الکتریکی آشنا شوند. در لیست لوازم الکتریکی محصولات بسیار مختلفی جای دارد. این محصولات همگی در دسته بندی های بسیار متنوعی قرار گرفته اند .هر یک از این تجهیزات در مدل و طرح های مختلفی برای عملکردهای متنوع طراحی شده اند. اگر قصد خرید دارید یا می‌خواهید اطلاعات بسیاری در رابطه با لیست کلیه تجهیزات الکتریکی به دست بیاورید، می توانید با کارشناسان مجموعه برقیجات تماس بگیرید. کادر مجرب و متخصص این مجموعه سالهاست که در این زمینه فعالیت دارند. در لیست فروشگاهی برقیجات شما با تنوع زیادی از دسته‌بندی‌های لوازم الکترونیکی مواجه می شوید. تمامی محصولات این مجموعه با قیمت باور نکردنی هستند: همچنین کیفیت محصولات آن نیز در بازار رقابتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *