فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

مرکز خرید لامپ های پاور نمانور

آیا قصد خرید لامپ های پاور نمانور را دارید؟ می دانید این لامپ ها چه کیفیتی دارند؟ لامپ یکی از مهمترین نیازهای مهم ما در صنایع مختلف است. این محصول به جهت اهمیتی که روشنایی در زندگی ما دارد، ظهور کرد. کیفیت لامپ نیز بسیار مهم است. زیرا در صورتی که کیفیت لامپ‌ خوب نباشد و طبق استانداردها به تولید نرسد.نور شدید آن سلامتی انسان را به خطر می اندازد.

n

اما شرکت هایی نظیر کمپانی نمانور، با بهره مندی از علم روز و تخصص کادر تولید هم اکنون لامپ هایی کم مصرف را با بالاترین کیفیت ممکن به تولید می رسانند. لامپ های کم مصرف نمانور، باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. و حتی در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد. اما بهتر است برای خرید بهترین تولیدات شرکت نمانور به فروشگاه های معتبری چون، برقیجات مراجعه کنید. تا به بهترین کیفیت مطلوب دسترسی پیدا کنید.

n

برقیجات بهترین و بزرگترین مرکز فروش مطرح در کشور است. که بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. اکنون جهت آشنایی بیشتر لامپ های پاور نمانور ادامه مطالب را با دقت بالا بخوانید.

nn

برخی از انواع لامپ های موجود در مرکز خرید لامپ های پاور نمانور

n

شرکت نمانور بزرگترین کمپانی تولید انواع محصولات روشنایی در کشور است. که نام ابن برند در بازار بسیار خوش می درخشد. این مجموعه همگام با پیشرفت علم تکنولوژی و فناوری هر روز محصولاتی با قابلیت بیشتر به تولید می رساند. لامپ های ال ای دی پاور این مجموعه جزو پرفروش ترین‌ محصولاتی است. که معمولا هم از ۰.۵ وات تا ۲۵۰ وات طراحی شده اند.

n

مصرف انرژی در این لامپ ها بسیار کم و طول عمر بسیار زیادی دارند. در این لامپ ها قابلیت تمرکز نور زیاد است و هرگز تغییر زاویه نمی دهند. اگرچه کیفیت لامپ های پاور نمانور همگی عالی هستند؛ اما برای خرید لامپ های پاور نمانور بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. مرکز فروش برقیجات یکی از نمایندگی های معتبر تولیدات شرکت نمانور است که انواع لامپ های درجه یک این شرکت را با کمترین قیمت به تولید می رساند. برخی از انواع تولیدات این مجموعه عبارتند از:

nn

لامپ LED حبابی مدل پاور ۷۰ وات نمانور

n

شرکت نمانور، یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع لامپ های پاور نمانور در کشور است. که بهترین انواع لامپ کم مصرف را با کیفیت عالی تولید می کند.‌ لامپ‌ حبابی ۷۰ وات این مجموعه هم اکنون در بازار فروش بالایی دارد. چرا که هم‌ جزو لامپ های کم مصرف و هم در دسته بندی لامپ های پاور قرار دارد.

n

ظاهر این نوع لامپ همانگونه که از نامش مشخص است به صورت حبابی می باشد. و معمولا خم مدل های حبابی به صورت روکار نصب می شوند. این دسته از لامپ ها بزرگ هستند. و تنها به سرپیچ های E40 متصل خواهند شد. نمانور محصولات خود را با تکنولوژی روز دنیا و یا یک نوع خاصی فرمولاسیون می سازد. تا بهترین قابلیت را داشته باشد. توان مناسب و استاندارد این لامپ یکی از مزیت های آن است که ۷۰ وات می باشد.

n

اما بدنه مستحکم و یا حباب استوانه ای شکل این لامپ دیگر مشخصات خاص آن است. که باعث عبور نور به ساده ترین شکل ممکن می شود. به نوعی می توان گفت این ساختار یک‌ مزیت است که باعث پخش گسترده نور در تمام محیط شده و این متمرکز کردن نور در محیط یکی از ویژگی های یک لامپ ایده آل و استاندارد می باشد.

n

ولتاژ ورودی چنین لامپ هایی از ۲۲۰ تا ۲۴۰ است که این سطح ولتاژ ایده آل ترین رقم برای لامپ خواهد بود. از طرفی قابلیت استفاده با جریانی معادل ۳۵۰ میلی آمپر را دارند. و با فرکانس نوری  ۵۰Hz بهترین عملکرد را از خود بر جای خواهند گذاشت. نور این لامپ خیره کننده نبوده و هرگز به چشم ها آسیب نمی رساند. چرا که حتی شار نوری این محصول ۵۹۵۰ لومن می باشد. و این یعنی میزان نور خروجی از لامپ در حالت استاندارد خود قرار دارد. با وجود تمامی پارامترهای استاندارد این نوع از لامپ های پاور نمانور می توان گفت که طول عمر بسیار بالایی دارد.

n"<yoastmarkn

لامپ ال ای دی استوانه ای پاور ۵۰ وات نمانور

n

لامپ های ال ای دی یکی از قدرتمندترین لامپ های نسل جدید موجود در بازار هستند که بسیار مقرون بصرفه می باشند. این دسته از لامپ ها پاور هستند؛ این به معنای کیفیت خوب و مصرف بهینه انرژی برای تولید نور است. مدل استوانه ای لامپ های نمانور جدا از کیفیت و گستردگی پخش نوری، از لحاظ ظاهری نیز ارزشمند هستند.

n

چرا که در زمینه نورپردازی ما تنها با کیفیت نوری که ساطع می شود سر و کار نداریم، بلکه  زیبایی نیز در این حوزه حائز اهمیت قرار می گیرد. البته که مدل های استوانه لامپ نمانور همگی هم از لحاظ متمرکز کردن نور در محیط و هم زیبایی دکوراسیون ارزشمند هستند. لامپ های پاور نمانور اعم از مدل ال ای دی استوانه ای ۵۰ وات آن بسیار قدرتمند هستند. و طول عمر بالایی دارند؛ چرا که تمامی استانداردهای کیفی در تولید آن ها رعایت می شود.

n

لامپ ال ای دی استوانه ای LED دارای یک قیمت بدنه که از جنس پلاستیکی، حبابی طلقی و برد ال ای دی led است که هر یک از این قسمت ها در نورپردازی نقش مهمی را ایفا می کند.‌ اما کیفیت تولید لامپ در طول عمر آن و کیفیت نوری که از خود ساطع می کند بسیار ارزشمند است. و لامپ های نمانور دارای چنین کیفیت مطلوبی هستند. گواهی استاندارد ملی ایران برای تولید این لامپ ها تضمین کیفیت و کارآیی آن ها می باشد. که حتی می توانید آن را به همراه گارانتی خریداری نمایید.

n

همانگونه که اشاره شد، جنس بدنه این لامپ ها از پلاستیک و طلق حبابی است که دارای وزن نسبتا سبکی هستند. توان مصرفی در این لامپ کم‌ مصرف برابر ۴۰ وات است. که در کنار برد ال ای دی که دارد می توان بهترین استفاده را از آن داشت. این توان مناسب از افت توان در مدت زمان کار لامپ جلوگیری می کند و همواره نوری استاندارد و ملایم را در محیط متمرکز می کند.

nn

لامپ ال ای دی مهتابی پاور ۷۰ وات نمانور

n

لامپ های ال ای دی، به عنوان نسل جدید انواع محصولات روشنایی معمولا در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند.‌ رنگ‌ مهتابی و آفتابی این لامپ ها معمولا جزو پرطرفدارترین رنگ هایی هستند که باعث خیره گیری چشم ها نمی شوند. و با این حساب چشم ها در زمان روشن بودن لامپ خسته نخواهند شد.

n

ناگفته نماند که مدل پاور این لامپ ها خود از کیفیت نوری بالایی بهره مند هستند و به خوبی باعث گستردگی نور در محیط می شوند.  لامپ ال ای دی ۷۰ وات شرکت نمانور که در دسته بندی لامپ های پاور قرار دارد، از لحاظ میزان مصرف انرژی در رده بالایی قرار می گیرد. چرا که این دسته از لامپ ها بسیار مقرون بصرفه هستند. و با مصرف بسیار پایین برق نور مناسبی را از خود ساطع می کنند. مهمترین مزیت اینگونه لامپ ها کیفیت بسیار عالی است که در برابر شوک های مکانیکی دارند.

n

شما می توانید این لامپ ها را به راحتی و بدون هیچ دردسر روی سرپیچ های بزرگ E- 40 نصب کنید. و حداکثر استفاده را از آن ها ببرید. اگر به دنبال یک لامپ بسیار باکیفیت با طول عمر بالا هستید، این مدل لامپ ها بهترین جایگزین مناسب برای اکثر لامپ های بزرگ و پر مصرف هستند. جدا از کیفیت نوری استاندارد می توان به ظاهر بسیار زیبای اینگونه لامپ ها اشاره نمود. که روی زیبایی دکوراسیون نیز تاثیرگذارند‌. این لامپ ها هرگز باعث تولید اشعه فرابنفش و مادون قرمز نمی شوند. و همچنین فاقد مواد خطرناک نظیر جیوه و سرب هستند.

n

چنانچه سیستم جریان جاری در مدار با مشکلی مواجه شود حتی در صورت قطع و وصل شدن ها مکرر این لامپ مقاومت خود را حفظ می کند و همین استحکام مکانیکی بالا و از طرفی آسیب پذیری کم باعث محبوبیت زیاد این لامپ ها می شود. با لامپ های پاور شما نوری بدون لرزش و بدون خستگی چشم را خواهید داشت.

n"n

لامپ LED حبابی پاور ۴۰ وات نمانور

n

از دیگر لامپ های پاور نمانور می توان به لامپ ال ای دی ۴۰ وات آن اشاره کرد که در دسته بندی لامپ های پاور قرار می گیرد. این مدل لامپ LED  به صورت حبابی است پس قطعا به صورت روکار نصب می گردد. محصولات شرکت نمانور همگی دارای مزیت های بسیار زیادی اعم از کم مصرف بودن هستند و همچنین دارای طول عمر بالایی می باشند.

n

برای این لامپ بیشتر از سرپیچ نوع E27 یا سرپیچ های معمولی استفاده می کنند. شرکت نمانور این لامپ را در دو رنگ نور آفتابی و نور مهتابی به تولید می رساند که ار دو جزو رنگ های بسیار استاندارد به شمار می روند. کیفیت نوری استاندارد و بهره نوری معادل ۹۰ لومن بر وات از مهمترین مزیت های این لامپ به شمار می رود. شار نوری این ۳۶۰۰ لومن است و دارای ارتفاع  ۲۱۵ میلی متر و قطر ۱۲۰ میلی متر هستند.

n

بازتاب رنگی در این لامپ ها بسیار ارزشمند است و بازتاب رنگی در این لامپ ها، بالای CRI < 80 است. این مشخصات باعث می شود تا نور خیره کننده ای از لامپ ساطع نگردد و شما از یک لامپ ملایم و استانداردی بهره ببرید. از طرفی جریان مصرفی این لامپ ۳۶۰ میلی آمپر با ولتاژ کاری معادل ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است. اما ضریب توان ۰٫۵ درصد از دیگر مزیت های این لامپ است که توانایی بسیار بالایی در دفع حرارت بالا دارد.

n

کیفیت و مقاومت بالا باعث افزایش طول عمر آن تا مدت ۲۵۰۰۰ ساعت می شود. این دسته از لامپ های پاور فاقد اشعه های مادون قرمز و ماوراء بنفش است و آسیبی به چشم ها نخواهد رساند. فاقد جیوه بودن مهمترین ویژگی این لامپ است که هیچگونه آلودگی در محیط ایجاد نمی کند و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید