نورپردازی

معرفی بهترین مارک محافظ برق

بهترین مارک محافظ برق

محافظ برق

تمامی تجهیزات و لوازم الکتریکی که ما در طول شبانه روز از آن ها استفاده می کنیم. در معرض نوسانات جریان برق قرار دارند. که این نوسانات خود عوامل زیادی خواهند داشت. به منظور جلوگیری از صدمه دیدن لوازم الکتریکی از محصولاتی نظیر محافظ برق استفاده می کنند. که این دستگاه، برای لوازم الکتریکی مختلف متفاوت خواهد بود. چرا که هر یک از لوازم الکتریکی برای کارکردن نیاز به ولتاژ خاصی دارند. و محافظ برق مورد استفاده برای این تجهیزات نیز باید مقاومت لازمه در برابر مقابله با جریان جاری را داشته باشد. بنابرین باید از بهترین مارک محافظ برق استفاده کرد.

محافظ برق معمولا در مسیر ورودی برق وصل می شود. و چنانچه ولتاژ، آمپر یا توان مصرفی بنابر دلایل مختلفی دچار نوسان شود. این دستگاه از ورود صدمات احتمالی به دستگاه جلوگیری می کند. یک محافظ برق باکیفیت بر اساس استانداردها و طبق نیاز و قدرت دستگاه به تولید می رسد. و همانگونه که اشاره شد در طراحی آن به محدوده کار، ولتاژ و آمپر دستگاه توجه خواهند کرد. با توجه به این تعاریف چنان درمیابیم که برای هر نوع لوازم الکتریکی یک محافظ برق با قدرت و مشخصات مختص به آن محصول طراحی می شود. و گاهی حتی نمی توان محافظ برق یک وسیله را برای محصول دیگری مورد استفاده قرار داد. جدا از نوع کارآیی محافظ برق بر اساس نوع برند نیز تقسیم بندی می شود. و معمولا لقب بهترین مارک محافظ برق به محصولی اطلاق می شود که دارای حداکثر کیفیت لازمه و قیمت مناسب باشد. در ادامه بعضی این مارک ها را معرفی می کنیم.

بهترین مارک محافظ برق

محافظ برق یکی از انواع لوازم پر کاربردی است. که جهت محافظت از لوازم الکتریکی از آن استفاده می شود‌. استفاده از این دستگاه اصلی ترین راه برای در امان‌ ماندن لوازم الکتریکی در برابر نوسانات برق می باشد. استفاده از این دستگاه مهمترین راه برای جلوگیری از خطرات احتمالی است.‌ محافظ برق  را در بازار با نام محافظ ولتاژ‌‌ نیز می شناسند. که وسیله ای است که تحت تاثیر با افت ولتاژ و افزایش ناگهانی ولتاژ از آسیب رسیدن به دستگاه  جلوگیری می کند.‌ این وسیله برای تمامی  لوازم الکتریکی کاربرد دارد. اما معمولا هر یک از وسایل الکتریکی خود به صورت جداگانه دارای یک نوع محافظ برق هستند. جدا از مدل و نوع کاربرد، مارک شرکت تولید کننده نیز در تقسیم بندی محافظ برق دخیل هستند. با توجه به اهمیت استفاده از این دستگاه برای جلوگیری از صدمه رسیدن به تجهیزات الکتریکی، کمپانی های بسیاری این محصول را به تولید می رساند.

جدا از نوع برند حتی کیفیت، قابلیت و حتی تکنولوژی برخی از آن ها نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. برخی از بهترین مارک محافظ برق موجود در بازار شامل:

  • محافظ برق شرکت هادرون

شرکت هادرون، یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم‌ الکتریکی در بازار می باشد. که نزدیک به ۱۰ سال در زمینه طراحی محصولات الکترونیکی شروع به کار کرده است. محافظ برق تولید این شرکت قابلیت بسیار زیادی دارد. و هم‌ به عنوان یک محافظ ولتاژ و هم  یک تایمر عمل می کند. سرعت واکنش چنین دستگاه هایی اهمیت بسیار بالایی دارد. که سرعت واکنش این محصول بسیار سریع می باشد. در مواقع ضروری می تواند در کمتر از ۲۵ هزارم ثانیه جریان برق را به طور خودکار قطع کرده و بیشتر هم مناسب استفاده برای یخچال، تلویزیون و گوشی موبایل است.

  • محافظ برق شرکت پارت الکتریک

اگر به دنبال بهترین مارک محافظ برق بازار هستید، برند پارت الکتریک مطرح ترین برند موجود در بازار می باشد. شرکت پارت الکتریک به عنوان یک شرکت مطرح تولید لوازم‌ الکتریکی، از سال 1364 با هدف تامین نیاز بازار شروع به کار کرد. با توجه به رعایت استانداردها، به کار گیری نیروی متخصص و توجه به نیاز بازار توانست بهترین کیفیت را با تکنولوژی پیشرفته روانه بازار کند. با دريافت گواهى كيفيت اروپا ( CE ) و اخذ لوح طلائی هم اکنون جزو یکی از بهترین کمپانی های تولید لوازم الکتریکی در جهان شناخته می شود.

  • محافظ برق شرکت صنایع الکترونیک سیماران

شرکت صنایع الکترونیک سیماران بهترین شرکت نام آشنا در بازار لوازم الکتریکی است. تمامی افرادی که در حوزه صنعت برق فعالیت دارند، به خوبی با این برند مطرح آشنایی داشته و از آن به خوبی یاد می کنند. چرا که سیماران با به کارگیری تمام توان خود و استفاده از مواد اولیه درجه یک توانست بهترین محافظ برق پیشرفته و باکیفیت را روانه بازار کند.

این شرکت از سال 1350 شروع به کار کرده و جزو اولین تولیدکنندگانی است. که توانسته سطح وسیعی از بازار فروش لوازم‌ الکتریکی را به خود اختصاص دهد. معمولا محافظ برق تولید این شرکت دارای حداکثر ولتاژ 250 ولت می باشد. که برای تمامی لوازم صوتی و تصویری بهترین گزینه خواهد بود. سیماران را می توان یکی از مطرح ترین و بهترین مارک محافظ برق در بازار برشمرد که رقیب ندارد.

 بهترین مارک محافظ برق

بهترین مارک محافظ برق

مطرح ترین برندهای محافظ برق

  • محافظ برق شرکت صبا تصویر کیمیا

دیگر بهترین مارک محافظ برق مطرح بازار شامل، شرکت صبا تصویر کیمیا می باشد. که از سال 1375 در این حوزه فعالیت می کند. صبا تصویر کیمیا اولین اولویت خود را استفاده از تجارب دیگران برشمرد و در نتیجه با تکیه بر علم و دانش کادر تولید و توجه به نیازها توانست گام های بسیار بزرگی در این حوزه بردارد. هم اکنون پس از سال ها تجربه و تلاش این شرکت توانسته خود را در بازار ثابت کند و ارائه محافظ برق باکیفیت و قیمت مناسب باعث جلب رضایت مشتری شود. بسیاری از افراد معتقدند که بهترین مارک محافظ برق در بازار متعلق به شرکت صبا تصویر کیمیا می باشد.

  • محافظ برق شرکت نمودار کنترل

اگر کیفیت عالی و قیمت مناسب باعث شهرت برند می شود. از میان تمامی بهترین مارک محافظ برق موجود در بازار می توان به برند شرکت نمودار کنترل اشاره نمود. این شرکت اگرچه سال های بسیار زیادی را در این عرصه فعالیت نکرده اما در همین چند دهه فعالیت خود توانسته به خوبی صاحب شهرت شود‌. چرا که در همان آغاز کار ارائه کیفیت خوب و قیمت مناسب را به منظور جلب رضایت مشتری در راستای کار خود قرار داد. شرکت نمودار کنترل از سال ۱۳۷۹ آغاز به کار کرد و انواع مختلفی از لوازم برقی را اعم از انواع محافظ برق با کیفیت خوبی به تولید رساند. شرکت نمودار کنترل، استفاده از مواد اولیه درجه یک و ماشین آلات تولیدی پیشرفته را در راستای فعالیت خود قرار داد و بر این اساس به تعهدات خود که ارائه محصول باکیفیت و قیمت مناسب بود، به خوبی عمل کرد.

برخی از محافظ برق های معتبر بازار

  • محافظ برق شرکت صنایع خیام الکتریک

معتبرترین و بهترین مارک محافظ برق متعلق به شرکت صنایع خیام الکتریک است. که جزو شرکت های با سابقه جهت تولید لوازم الکتریکی می باشد‌. این شرکت با تمام تلاش و توان از سال 1365 با تعداد 72 پرسنل آغاز به کار کرد. در همان ابتدای کار برای اهداف خود بایدها و نبایدهایی همچون استفاده از مواد درجه یک و باکیفیت، ماشین آلات پیشرفته، نیروی کار جوان و کار بلد، به کار گیری علم روز و … را تعیین نمود‌. اکنون پس از سال ها تلاش و کسب تجربه، شرکت صنایع خیام الکتریک یکی از صادرکنندگان برتر برخی از لوازم الکتریکی در بازار شناخته می شود. که محصولات آن در بازار جهان با برندهای خارجی به رقابت پرداخته اند.

  • محافظ برق شرکت صنعتی تولیدی الکتروکاوه

الکتروکاوه تنها نام پرآوازه و مشهور در بازار لوازم الکتریکی است. این شرکت از سال ۱۳۶۱ تأسیس شده و از همان ابتدا در زمینه تولید لوازم الکتریکی همچون انواع محافظ برق شروع به کار کرد. اوج فعالیت این کمپانی بزرگ از سال ۱۳۶۵ بود که توانسته بود پس از چند سال توجه مشتریان زیادی را با ارائه محصولی باکیفیت جلب کند.

در نتیجه از سال ۶۵ به بعد نیز از هرگونه اقدام و فعالیت مهم و استانداردی برای ارتقا سطح کمی و کیفی محصولات خود خودداری نکرد. اکثر تولیدات شرکت الکتروکاوه در بازار با دیگر برندهای خارجی در یک تراز قرار دارد. به جرات می توان گفت که بهترین مارک محافظ برق موجود در بازار تولید شرکت الکتروکاوه می باشد که در طول سال های گذشته کیفیت و قیمت آن مورد رضایت مشتریان بوده است.

 بهترین مارک محافظ برق

بهترین مارک محافظ برق

نکات مهم خرید بهترین مارک محافظ برق

محافظ برق یکی از تجهیزات ضروری صنعت برق است. و همانگونه که از نامش پیداست وظیفه محافظت از لوازم الکتریکی را بر عهده دارد. با توجه به اهمیت بالای این محصول، هنگام خرید محافظ برق درجه یک، بایستی به نکات بسیار مهمی مانند بهترین مارک محافظ برق توجه کنید. که برخی دیگر از این نکات عبارتند از:

  • جنس بدنه محافظ برق را مورد بررسی قرار دهید و سعی کنید جنس بدنه آن از ABS یا همان محصول ضد آتش باشد.
  • محافظ برقی را تهیه نمایید که فیوز آن در دسترس باشد و اگر جریان زیادی عبور کرد فیوز بسوزد که د این صورت فیوز به راحتی تامین می گردد.
  • گارانتی بهترین مارک محافظ برق را به خاطر بسپارید که در صورت تعویض در طول مدت زمان گارانتی، داشتن این کارت است.
  • توجه داشته باشید که شدت جریان، توان مصرفی و همچنین زمان لازم برای تاخیر در اکثر لوازم الکتریکی یکی نیست و بهتر است هنگام خرید حتما یک محافظ برق مناسب برای نوع وسیله الکتریکی خود خریداری کنید. اما برای وسایلی که دارای توان و ولتاژ یکسان هستند می توانید یک محافظ برق مشترک بخرید.
  • بهترین مارک محافظ برق دارای کلید on/off است. همچنین بهتر است منافذ محافظ برق شما از جنس پلاستیکی باشد تا مشکلی در صورت برخورد بدن با این قسمت ها به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *