نورپردازی

نحوه تنظیم آنتن تلویزیون + تنظیمات تلویزیون استارتراک

تنظیم آنتن تلویزیون

نحوه تنظیم آنتن تلویزیون چگونه است؟ آیا نصب و تنظیم آنتن تلویزیون نیاز به تخصص خاصی دارد؟ آنتن یکی از لوازم کاربردی است که از لحاظ نوع کارآیی اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. این دستگاه با بالاترین کیفیت ممکن باید خریداری شود و همچنین روی نحوه درست نگهداری از آن تاکید می شود. زیرا یک آنتن برای افزایش قدرت دریافت سیگنال باید دارای تمام شرایط لازمه باشد تا در برابر نویزها نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

همانگونه که کیفیت آنتن شرط است. به همان اندازه نیز باید هنگام نصب و تنظیم آن دقت بسیاری داشته باشید. که بر اساس رعایت اصول و نکات مهم این مراحل انجام شود‌. این اتصالات همگی به منظور دریافت و ارسال سیگنال ها هستند. و به نوعی همانند یک سیستم پیچیده تنها در کنار یکدیگر می توانند عمل کنند‌. برای دریافت سیگنال قوی نحوه تنظیم آنتن تلویزیون شرط مهم است که در ادامه درباره این موضوع نکات مفیدی ارائه خواهیم داد.

چگونه آنتن تلویزیون را تنظیم کنیم

تنظیم آنتن تلویزیون مهم است تا بهترین کیفیت تصویر و صدا را دریافت کنید. در زیر نحوه تنظیم آنتن تلویزیون با استفاده از آنتن داخلی یا خارجی را شرح داده‌ام:

تنظیم آنتن داخلی:

مکان گذاری آنتن:

آنتن داخلی را در محلی قرار دهید که نزدیکترین به ایستگاه‌های تلویزیون باشد. اگر ممکن است، در نقاط بالا و دور از موانع نصب کنید.

آنتن را بچرخانید:

اگر آنتن قابل چرخش است، آن را بچرخانید و به سمت ایستگاه تلویزیونی که قصد دریافت آن را دارید جهت دهید. بهترین جهت، جهتی است که سیگنال تلویزیون بهتری را ارائه می‌دهد.

اسکن کانال‌ها:

به تنظیمات تلویزیون خود بروید و گزینه “اسکن کانال” یا “رستور کارخانه” را انتخاب کنید. این گزینه باعث می‌شود تلویزیون به دنبال تمام کانال‌های ممکن بگردد و آن‌ها را ذخیره کند. البته این گزینه ها در تلویزیون های مختلف فرق دارد و در تلویزیون های واردات از چین ممکن است با موارد ایرانی فرق کند.

تنظیمات تصویر:

ممکن است نیاز به تنظیمات دقیق‌تر تصویر و صدا باشد. به بخش تنظیمات تصویر تلویزیون بروید و آن‌ها را به دلخواه تنظیم کنید.

تنظیم آنتن خارجی:

مکان گذاری آنتن:

آنتن خارجی را در مکانی با دید خوب به سمت ایستگاه‌های تلویزیون قرار دهید. برخی آنتن‌های خارجی دارای جهت‌دهی هستند، بنابراین به سمت محلی که ایستگاه‌های تلویزیون قرار دارند، جهت دهید.

اتصال کابل:

کابل آنتن را به درگاه ANT یا RF IN در پشت تلویزیون متصل کنید.

اسکن کانال‌ها:

به تنظیمات تلویزیون بروید و گزینه “اسکن کانال” یا “رستور کارخانه” را انتخاب کنید تا تلویزیون به دنبال کانال‌ها بگردد و آن‌ها را ذخیره کند.

تنظیمات تصویر:

تنظیمات تصویر و صدا را بررسی کرده و به دلخواه تنظیم کنید.

با انجام این مراحل، باید توانایی دریافت سیگنال تلویزیون را بهینه کرده و تصویر و صدا را با کیفیت بهتری ارائه دهید.

تنظیم آنتن تلویزیون مدل هوایی

آنتن های تلوزیون در انواع مدل های هوایی و رومیزی در بازار وجود دارند‌. هر یک از این مدل آنتن ها دارای مشخصات بسیار ویژه ای هستند که شرایط استفاده از آن ها را تعیین می کند.

هر کدام از این آنتن ها برای دریافت سیگنال نیاز به شرایط خاصی دارند که برای عملکرد بهتر باید این شرایط مهیا باشند. طریقه نصب صحیح و تنظیم آنتن تلویزیون روی بهبود کیفیت آن بسیار تاثیر دارد. آنتن ها هر یک دارای تنظیمات مختلفی هستند که شرایط تنظیم آنتن هوایی شامل:

  • در گام اول شما باید نوع اتصال آنتن تلویزیون را مشخص کنید. اتصال آنتن توسط کابل به گیرنده ها صورت می گیرد و معمولا یک سر کابل ها به قسمت ورودی آنتن در پشت تلوزیون قرار می گیرند. اما سر دیگر آنتن ها در جایی قرار می گیرد که ورودی آنتن است.
  • برای تنظیم آنتن تلویزیون شما اکنون باید اکنون نزدیک ترین محل را به ایستگاه و تلوزیون بیابید. شما باید آنتن را در جایی قرار دهید که قدرت سیگنال آن قوی بوده و همچنین فاصله آن تا تلویزیون نیز زیاد نباشد. توجه کنید که ارتفاع آنتن باید در شرایط استاندارد تعیین شود و هیچ مانعی بین آنتن و ایستگاه قرار نگیرد.
  • کابل آنتن را به درستی نصب کرده و مطمئن شوید کابل دارای کیفیت مطلوب است و فاقد هرگونه پوسیدگی، بریدگی و خراش می باشد. این کابل باید حتما دارای اندازه استاندارد بوده و هرگز از کابلی با ابعاد بسیار زیاد استفاده نکنید.
  • اکنون وقت آن است تا آنتن را به پورت ورودی متصل کنید. پورت در قسمت پشت تلویزیون است کا باید آنتن را توسط کابل به آن اتصال دهید.
  • اکنون تلوزیون را روشن کرده و شروع به اسکن کانال ها کنید. برای این کار باید به قسمت جستجو رفته و پس از یافتن شبکه ها آن ها را ثبت نمایید.

 تنظیم آنتن تلویزیون

نحوه تنظیم آنتن تلویزیون مدل رومیزی

اگر آنتن شما مدل رومیزی است. قطعا طریقه نصب آن با مدل های هوایی تفاوت دارد. شما باید برای هر مدل آنتن طبق روش خاص خود اقدام به تنظیم‌ آن‌ نمایید.

  • کانال‌ های تلویزیونی توسط آنتن تلوزیون دریافت می شوند. که این کانال ها هنگام نصب آنتن یک به یک توسط قسمت جستجوی شبکه پیدا شده و ذخیره می شوند.
  • برای آنتن های رومیزی شما بایستی ابتدا کابل را به قسمت ورودی دستگاه و سمت دیگر آن را به تلوزیون متصل کنید. برای این کار شما نیاز به یک سیم‌ چین و سیم لخت کن دارید. که ابتدا سیم را به اندازه استاندارد کوتاه کنید و توسط سیم لخت کن عایق را تا اندازه ۱.۴ سانتی متر کوتاه نمایید.
  • پس از اینکه دو سر سیم را به اندازه استاندارد کوتاه و لخت کردید. اکنون نوبت آن است تا کابل آنتن را به فیش متصل کنید. نصب کابل به فیش باید به درستی و بدون هیچ گونه درز و لقی انجام شود‌. توجه داشته باشید که پیچ قسمت فیش پس از قرار گرفتن کابل داخل فیش باید به درستی و محکم سفت تا کابل تکان نخورد.
  • پس از متصل کردن فیش به کابل آنتن اکنون باید کابل را به آنتن و تلویزیون نصب کنید و تلویزیون را روشن نمایید.
  • بهتر است حالا اقدام به جابجایی آنتن کنید تا بهترین موقعیت برای دریافت شبکه‌ را پیدا نمایید.
  • اگر تلوزیون خود را نیز به تازگی خریده اید. و هیچ شبکه ای از قبل در آن جستجو نشده؛ باید توسط منوی آن اقدام به جستجوی تک تک کانال‌ ها کنید.
  • در این مرحله پس از پیدا کردن هر کانال می توانید با دکمه ثبت به راحتی شبکه ها را پس از جستجو ثبت نمایید. توجه داشته باشید که تنظیم آنتن تلویزیون باید بر اساس رعایت اصول و استانداردها باشد. شما بایستی حتما از تجهیزات ضروری چون سیم چین، سیم لخت کن، پیچ گوشتی مناسب و … استفاده نمایبد.

تنظیمات تلویزیون استارتراک

تلویزیون استارتراک یکی از برندهای معروف تلویزیون های دیجیتال است که از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است. برای تنظیمات تلویزیون استارتراک، می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

– ابتدا تلویزیون را روشن کرده و با استفاده از دکمه منو روی ریموت کنترل، وارد منوی تنظیمات شوید.
– در منوی تنظیمات، با استفاده از دکمه‌های جهتی روی ریموت کنترل، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از گزینه‌های موجود در منوی تنظیمات عبارتند از:

تنظیم کانال

در این قسمت می‌توانید کانال‌های تلویزیون را جستجو، مرتب، حذف یا اضافه کنید. برای جستجوی خودکار کانال‌ها، گزینه جستجوی خودکار را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا تلویزیون کانال‌های موجود را پیدا و ذخیره کند. برای جستجوی دستی کانال‌ها، گزینه جستجوی دستی را انتخاب کنید و فرکانس، پهنای باند و استاندارد کانال مورد نظر را وارد کنید.

برای مرتب کردن کانال‌ها، گزینه مرتب سازی را انتخاب کنید و با استفاده از دکمه‌های جهتی و OK، کانال‌ها را به ترتیب دلخواه خود بکشید. برای حذف یا اضافه کردن کانال‌ها، گزینه حذف/اضافه را انتخاب کنید و با استفاده از دکمه OK، کانال‌های مورد نظر خود را حذف یا اضافه کنید.

تنظیم تصویر

در این قسمت می‌توانید تنظیمات مربوط به کیفیت تصویر تلویزیون را انجام دهید. برخی از تنظیمات موجود در این قسمت عبارتند از:

حالت تصویر

در این قسمت می‌توانید حالت تصویر را بر اساس نوع محتوایی که می‌بینید، تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید بین حالت‌های استاندارد، زنده، سینمایی، بازی و کاربری انتخاب کنید.

روشنایی

در این قسمت می‌توانید میزان روشنایی تصویر را با استفاده از دکمه‌های جهتی تنظیم کنید.

کنتراست

در این قسمت می‌توانید میزان کنتراست تصویر را با استفاده از دکمه‌های جهتی تنظیم کنید.

رنگ

در این قسمت می‌توانید میزان رنگ تصویر را با استفاده از دکمه‌های جهتی تنظیم کنید.

اشباع

در این قسمت می‌توانید میزان اشباع تصویر را با استفاده از دکمه‌های جهتی تنظیم کنید.

وضوح

در این قسمت می‌توانید میزان وضوح تصویر را با استفاده از دکمه‌های جهتی تنظیم کنید.

حالت زوم

در این قسمت می‌توانید حالت زوم تصویر را بر اساس نسبت ابعاد تصویر و صفحه نمایش، تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید بین حالت‌های 16:9، 4:3، زوم، عریض، سینما و اتوماتیک انتخاب کنید.

تنظیم پیشرفته

در این قسمت می‌توانید تنظیمات پیشرفته‌تری مربوط به تصویر را انجام دهید. برخی از تنظیمات موجود در این قسمت عبارتند از:

حالت فیلم

در این قسمت می‌توانید حالت فیلم را روشن یا خاموش کنید. این حالت باعث می‌شود تصویر با نرخ فریم بالاتر و روان‌تر نمایش داده شود.

حالت بازی

در این قسمت می‌توانید حالت بازی را روشن یا خاموش کنید. این حالت باعث می‌شود تاخیر ورودی کاهش یابد و عملکرد بازی بهتر شود.

حالت HDR

در این قسمت می‌توانید حالت HDR را روشن یا خاموش کنید. این حالت باعث می‌شود تفاوت روشنایی و تاریکی تصویر بیشتر شود و رنگ‌ها طبیعی‌تر نمایش داده شوند.

حالت اکو

در این قسمت می‌توانید حالت اکو را روشن یا خاموش کنید. این حالت باعث می‌شود مصرف انرژی تلویزیون کاهش یابد و محیط زیست را حفظ کند.

علت اصلی کاهش سیگنال دهی آنتن تلویزیون

پس از آشنایی با نحوه تنظیم آنتن تلویزیون اکنون وقت آن است که دلیل اصلی پایین بودن سیگنال را بدانیم. اگرچه یک آنتن تلوزیون نقش بسیار مهمی در دریافت داده های اطلاعاتی و ارسال آن بر روی گیرنده ها دارد. اما برای این کار نیز شرایطی لازم است. گاهی بنابر دلایل مختلفی قدرت دریافت سیگنال در بسیاری از مناطق و حتی آنتن ها به شدت کاهش پیدا می کند. که نتیجه آن کیفیت بسیار پایین داده های دریافتی و نویزهای شدید می باشد‌. برخی از این شرایط شامل موارد زیر هستند:

  • یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است قدرت دریافت سیگنال یک آنتن تلوزیون را به شدت کاهش دهد، تغییر وضعیت آن است. همانگونه که مستحضرید برای عملکرد بهتر یک آنتن روی تنظیم درست و نصب صحیح آن بسیار تاکید می شود. هر آنتنی برای عملکرد بهتر باید در جهت و وضعیت دریافت سیگنال قوی قرار بگیرد، حال اگر در اثر وزش باد و یا هر حادثه دیگری تغییر جهت دهد با مشکل دریافت سیگنال مواجه خواهیم شد‌.
  • اتصالات قسمت های مختلف یک انتن به منظور ایجاد هماهنگی بین قسمت های مختلف آن است تا بتوانند داده ها را با قدرت بالایی دریافت و پس از آن به صورت داده های اطلاعاتی روی گیرنده ها بفرستند‌. اکنون اگر این اتصال به درستی انجام نشده باشند کیفیت دریافت داده کاهش پیدا می کند‌. به عنوان مثال کابل آنتن از دو بخش رسانای شیلد و مغزی تشکیل می شود که به هیچ وجه نباید با یکدیگر برخورد داشته باشند.
  • کابل آنتن باید به درستی به قسمت ورودی دستگاه متصل شود و از طرفی این کابل باید قدرت گیرندگی بالا داشته باشد. از معیوب نبوده کابل نیز باید اطمینان حاصل کنید‌. برای دریافت سیگنال قوی استفاده از یک کابل استاندارد و مناسب بسیار اهمیت دارد.
  • برند و کیفیت آنتن نیز در این امر موثر است. به همین دلیل لازم است از آنتن های مناسب و برند خوب استفاده کنید. که در این راستا ما خرید آنتن آترون را پیشنهاد می کنیم.

 تنظیم آنتن تلویزیون

مهمترین پارامترهای تقویت سیگنال ضعیف آنتن تلویزیون

آنتن ها به عنوان یکی از قطعات مهم و کاربردی هستند که نیاز اصلی هر تلویزیونی می باشند‌. این قطعات امروزه به صورت پیشرفته و با کیفیت فوق العاده بالایی در مدل های مختلف در دسترس هستند‌. اهمیت آنتن های نسل جدید به دلیل قدرت دریافت سیگنال بهتر و طول عمر بالای آن ها است.

البته آنتن های جدید، بر اساس علم روز طراحی می شوند. و قابلیت تنظیم و تعمیر آن ها نیز به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر خواهد بود‌. گاهی اوقات به دلایل مختلفی کیفیت دریافت سیگنال و یا حتی انتقال آن روی گیرنده ها کاهش پیدا می کند. که در این صورت کیفیت و وضوح داده های اطلاعاتی گیرنده ها کاهش پیدا می کند. در اکثر مواقع حتی داده ها را به همراه نویز و تداخلات بسیار زیاد داده ها دریافت می کنیم. دلایل بسیار زیادی می تواند باعث افزایش قدرت سیگنال ها شوند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • صحیح بودن تنظیم آنتن تلویزیون
  • مانع از چرخش آنتن در اثر وزش بادهای بسیار شدید
  • برطرف کردن اشکالات ناشی از فرسودگی، پارگی، بریدگی و یا کهنگی کابل ها
  • تنظیم کردن پایه آنتن و مانع از تحرک آن
  • استفاده از یک برد الکترونیکی چاپی قوی
  • رفع موانع بین آنتن و فرستنده امواج تلویزیونی
  • مانع از دریافت سیگنال های مشابه یا تداخلات داده
  • استفاده از یک آنتن مناسب و باکیفیت
  • حذف فاصله های زیاد بین دستگاه و آنتن تلویزیون

سیگنال یاب آنتن تلویزیون

تنظیم کردن آنتن تلویزیون یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باعث می‌شود تصویری با کیفیت روی تلویزیون دریافت کنید. البته تنظیم آنتن تلویزیون نیز فوت و فن‌های مخصوص به خود را دارد. در صورتی که شما با قلق‌های تنظیم آنتن آشنا باشید، بدون نیاز به تکنسین‌های توانمند می‌توانید به راحتی آنتن تلویزیون خود را تنظیم نمایید.

سیگنال یاب آنتن تلویزیون به عنوان یک راهکار مفید و موثر برای تنظیم آنتن است. برای سیگنال یابی شما باید با جهت آنتن تلویزیون خود آشنا شوید. در واقع جهت آنتن تلویزیون در شهرهای مختلف متفاوت است و نحوه استقرار آنتن نیز بایستی حتماً در راستای امواج فرستنده قرار بگیرد.

البته برای این کار شما باید با ساختار آنتن تلویزیون، نوع مدل، کاربرد و اهمیت استفاده از آن آشنا باشید. در واقع شناخت نکات فنی آنتن تلویزیون به شما کمک می‌کند به راحتی آن را سیگنال یابی کرده و روی همان جهت تنظیم نمایید.

گاهی جهت‌یابی اشتباه و نصب آنتن بر خلاف مرکز فرستنده باعث می‌شود تا تلویزیون کیفیت مطلوبی نداشته باشد. از این رو شما باید ابتدا با مرکز فرستنده و یا جهت مرکز فرستنده را بشناسید و آنتن را به همان جهت تنظیم کنید. در واقع نصب آنتن که صورت بگیرد، باید اقدام به جهت‌یابی و تنظیم دستگاه نمود.

 این تنظیمات با کمک فرکانس‌های ارسالی از شبکه‌های تلویزیون انجام می‌شود. اهمیت جهت یابی آنتن تلویزیون نیز به سبب دریافت تصاویر و صدایی کاملاً واضح و با کیفیت است. به این نکته توجه داشته باشید که شرایط نصب و تنظیم یک آنتن در تمامی شهرها و نقاط با یکدیگر یکسان نیست و در تمامی شرایط و ساختمان‌ها بر اساس نوع شرایط منطقه باید آنتن خود را تنظیم کنید.

برنامه تنظیم آنتن تلویزیون

تلویزیون به عنوان یکی از وسایل الکترونیکی بسیار پرکاربرد در منزل است. تمامی اوقات فراغت خود را به تماشای تلویزیون می‌نشینیم، حتی برای اطلاع رسانی از شرایط کشور یا حتی جهان تلویزیون اهمیت بسیار زیادی دارد. تلویزیون در کنار آنتن شکل می‌گیرد و بدون آنتن هرگز نمی‌توانید کیفیت مطلوبی را انتظار داشته باشید.

تنها انتخاب آنتن با کیفیت و حتی نصب آن مورد اهمیت نیست، برای اینکه بتوانید تصویر و صدای کاملاً واضح دریافت کنید؛ باید تنظیمات آنتن روی تلویزیون نیز صورت بگیرد تا شما در کنار خانواده و مانند یک کلبه عاشقی بتوانید موارد مورد علاقه خود را ببینید. با دسترسی به برنامه تنظیم آنتن تلویزیون به راحتی می‌توانید تنظیمات لازمه را انجام دهید. روی تمامی تلویزیون‌ها تنظیماتی وجود دارد که متعلق به آنتن تلویزیون می‌باشد.

از طریق گزینه تنظیمات وارد تنظیمات تلویزیون می‌شوید. در نتیجه به قسمت اتصالات مربوط به آنتن تلویزیون بروید و در این قسمت بر اساس نوع آنتن و نوع تلویزیون تنظیمات مورد نظر باید صورت بگیرد.

تمامی مراحل و اتصالات به منظور دریافت سیگنال‌هایی با کیفیت در تمامی سیستم‌های پیچیده است. با رعایت نکات کلیدی می‌توانید آنتن خود را با قدرت بسیار بالایی نصب کنید، بدون اینکه هیچ مشکلی پیش بیاید.

 پس از اینکه تنظیمات صورت بگیرد تمامی سیگنال‌های الکتریکی به امواج الکترومغناطیسی تبدیل می‌شوند و در نتیجه این سیگنال‌ها به سیگنال‌های الکتریکی مبدل می‌گردند. توجه داشته باشید پس از اینکه وارد قسمت تنظیمات آنتن تلویزیون شدید بایستی آن را روی حالت جستجو قرار دهید.

 در همین هنگام بایستی به صورت مکرر جهت آنتن تلویزیون نیز تغییر داده می‌شود تا زمانی که تمامی شبکه‌های مورد نظر خود را پیدا کردید. آنتن را در همان مکان با پایه‌های مقاوم ثابت کنید و در نتیجه فرکانس مورد نیاز را سرچ و ذخیره نمایید.

تنظیم آنتن تلویزیون دیجیتال

آنتن تلویزیون دیجیتالی پیشرفته‌ترین آنتی است که امروزه برای قدرت دریافت فرکانس بالا از آنها استفاده می‌کنند. چنانچه تنظیمات این مدل از آنتن‌ها نیز روی تلویزیون صورت نگیرد، هیچ فرکانسی از فرستنده دریافت نمی‌شود. هدف از تنظیم آنتن تلویزیون دیجیتال به سبب نصب و راه‌اندازی آنتن و بهره‌بندی از تلویزیون است.

این تنظیمات باعث می‌شود تا ارتباط بهینه‌ای صورت بگیرد و شما تمامی کانال‌های سیستم پخش را با صدا و تصویری عالی دریافت کنید. البته این تنظیمات بیشتر به سبب جهت‌یابی انجام می‌شود که اهمیت جهت‌یابی نیز دسترسی به تصاویری با شفافیت بالا و صدای رسا می‌باشد.

در چنین حالتی هیچگونه تداخلات و همزمانی امواج مختلف به وجود نمی‌آید که باعث کاهش کیفیت تصویر و صدای تلویزیون شود. برای تنظیم آنتن تلویزیون دیجیتال بایستی ابتدا بهترین آنتن دیجیتال بازار را تهیه کنید.

پس از اینکه آنتن را در یک محل مناسب قرار دادید و آن را در یک حالت استاندارد تنظیم نمودید، به سراغ تنظیم برنامه آنتن روی تلویزیون خواهید رفت. تلویزیون خود را روشن می‌کنید و در نتیجه به قسمت تنظیم آنتن تلویزیون می‌روید.

در منوی تنظیم آنتن تلویزیون توجه داشته باشید که بر اساس نوع دستگاه این منو متفاوت خواهد بود. گاهی شما باید شبکه مورد نظر را جستجو کنید و پس از آن که به یک فرکانس استاندارد دست یافتید، نمودار سیگنال را دریافت کرده و روی صفحه آن را مشاهده خواهید نمود.

در چنین حالتی بایستی آنتن را با پایه‌های مقاوم در یک مکان مناسب نصب کنید تا فرکانس لازمه توسط کاربران روی دستگاه سرچ و ذخیره شود.

نتیجه

آنتن تلوزیون به عنوان یکی از محصولات کاربردی جهت دریافت سیگنال های اطلاعاتی از مراکز و پایگاه های داده های اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به گونه ای طراحی می شود. که قابلیت دریافت سیگنال ها و در نتیجه پردازش آن ها به صورت داده هایی چون تصویر، صدا و تلوزیون را دارد. این دستگاه پس از پردازش سیگنال ها آن ها را روی گیرنده هایی چون تلوزیون می فرستند.

کیفیت عملکرد و دریافت یک آنتن به کیفیت خود انتن و نحوه درست تنظیم آن بستگی دارد. نحوه تنظیم آنتن تلویزیون باید به درستی انجام شود تا یک آنتن قدرت دریافت سیگنال را داشته باشد. برای خرید آنتن تلوزیون مناسب و درجه یک همیشه باید تابع نکات مهم خرید اعم از انتخاب نوع آنتن مناسب و نوع مرکز فروش مناسب بود.

اگر به دنبال بهترین آنتن های تولید کمپانی های مطرح جهان با قیمت مناسب هستید و می خواهید از یک مرکز فروش مناسب خرید کنید، فروشگاه برقیجات بهترین مرکز فروش معتبر اینترنتی در کشور است‌. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آنتن تلوزیون را از برقیجات بخواهید.

1 دیدگاه در “نحوه تنظیم آنتن تلویزیون + تنظیمات تلویزیون استارتراک

  1. ناشناس گفت:

    رفتم تو تنظیمات فکنم همه چی از اول اومد حالا منو انگلیسی شده باید چیکارش کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *