درصورتی که کالا در لحظه ی تست اولیه معیوب باشد چه باید کرد؟
با توجه ماهیت کالای برق و الکتریکی ، امکان خرابی در لحظه ی اولیه وجود دارد ، ممکن است به محض اینکه  شما بسته بندی کالا را باز نمودید ، و در اولین لحظه ی تست متوجه شوید کالا معیوب است ، در این صورت ، کالا را بلافاصله داخل بسته بندی اش قرار داده و با برقیجات تماس بگیرید تا کارشناسان ما مراحل مرجوع کالا را به شما توضیح دهند. بلافاصله بعد از اینکه کالا به انبار برقیجات تحویل گردد، تست توسط کارشناس فنی برقیجات انجام گرفته و درصورت تایید خرابی ، به جای کالای معیوب ،  کالای سالم تست شده با هزینه ی رفت و برگشت توسط برقیجات برای شما ارسال گردد.

ممکن است قبل از ارسال کالا ، تست توسط برقیجات انجام گیرد؟
همانطور که در بالا توضیح دادیم ، ممکن است کالا در لحظه ی تست اولیه معیوب باشد و مشکلاتی مانند ارسال ، مرجوع و بازارسال رخ دهد ، در این صورت برای رفع این مشکل ، در قسمت توضیحات تکمیلی صفحه پرداخت یادداشت کنید که ( اجازه می دهم همه ی کالاها توسط برقیجات تست شود) ، تا برقیجات اجازه داشته باشد، پلمپ کالا را باز نموده و کالا را تست نماید و بعد از تایید صحت کالا برچسب (تست شده توسط برقیجات) را به کالاها چسبانده، بسته بندی و ارسال شود.

گارانتی محصولات در برقیجات به چه صورت است؟
با توجه به ماهیت کالای برقی ، الکتریکی و روشنایی اغلب اجناس، دارای گارانتی می باشند که بعضی  اجناس شامل گارانتی تعویض و بعضی شامل گارانتی خدمات هستند.طول مدت و زمان انقضای گارانتی، روی همه محصولات گارانتی دار هک شده است.بطور مثال یک محصول دارای 18 ماه گارانتی تعویض است، در این صورت روی جلد محصول ، کلمه ی 18 ماه گارانتی درج گردیده و بر روی خوده محصول ، تاریخ انقضای گارانتی مثلا فروردین 1402 هک شده است.

درصورتی که محصول دارای گارانتی ، در مدت گارانتی خود دچار ایراد گردد. تعویض یا تعمیر کالا به چه صورت امکان پذیر است؟
تمامی محصولاتی که در انبار برقیجات موجود است ، دارای برچسب بارکد می باشد که مشخص می کند این کالا توسط برقیجات بفروش رسیده است.بنابراین تعهدات مربوط به گارانتی برعهده ی برقیجات است.در صورتی که محصول درمدت گارانتی خود دچار ایراد گردد، شما مشتری محترم ، کالا را بسته بندی مناسب نموده و با برقیجات تماس بگیرید تا کارشناسان ما مراحل بازگردانی کالا را توضیح دهند.بلافاصله بعد از اینکه به انبار برقیجات برسد.بعد از تست کارشناس فنی و تایید مورد خرابی و مدت انقضای گارانتی ، در صورتی که محصول دارای گارانتی تعویض باشد ، کالای نو برای شما ارسال میگردد و در صورتی که محصول دارای گارانتی تعمیر باشد ، در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات انجام شده و تست کامل میگردد. سپس برای شما ارسال می گردد.

چه مدت قبل از انتضای گارانتی ، کالا باید ارسال گردد؟
مشتریان محترم توجه داشته باشند که انتضای گارانتی به این معنا نیست که تا آخرین روز هک شده روی محصول ، شامل گارانتی شود، بلکه ابتدای هر ماه گارانتی منقضی می گردد. بطور مثال روی محصول ، فروردین 1402 هک شده باشد ، به این معناست که ابتدای فروردین 1402 گارانتی این محصول تمام می شود ، نه انتهای فروردین 1402. بنابراین شما لااقل 5 روز قبل از ابتدای فروردین 1402 ، کالای معیوب را جهت تعویض یا تعمیر برای ما ارسال نمایید.