خدمات پیش از فروش

در صورتی که می خواهید خریدی کنید و نیاز به راهنمایی دارید

درصورتی که سفارش خود را قبل از ساعت 4 بعد ازظهر ثبت نمایید، کالای شما همان روز به باربری ،  یا چاپار تحویل داده می شود. اما اگر سفارش خود را بعد از ساعت 4 بعدازظهر ثبت کنید،کالای شما ، روز بعد تحویل داده می شود.زمانی که بسته ی شما به باربری یا چاپار تحویل داده شد، بین 24 تا 72 ساعتِ  بعد، کالا به دست شما می رسد.

شما مشتری محترم می توانید در هنگام خرید یک محصول ، گزینه ی “تست توسط برقیجات” را فعال نمایید. با فعال کردن این گزینه ، این اجازه را به برقیجات می دهید که کارشناسان ما ، کالا را تست کرده و سپس بسته بندی نمایند.توجه داشته باشید که این کار مسلتزم این است که پیش از ارسال، جعبه ی محصول باید گشوده شود و محصول برقی ، به برق وصل گردد.مثلا اگر محصول  یک محافظ برق باشد ، کارشناس ما باید جعبه ی محافظ برق را باز کرده ، دوشاخه اش را به پریز متصل نماید و سلامت کالا را تست نماید.

در صفحه پرداخت ، شما می توانید نحوه ی ارسال کالا را انتخاب نمایید، توجه داشته باشید که برای کالاهای حجیم ، حتما روش باربری و برای کالاهای کم حجم روش  چاپار را انتخاب نمایید.در صورت تمایل می توانید کرایه ارسال را در هنگام تسویه صورتحساب پرداخت نمایید یا می توانید کرایه را در محل پرداخت نمایید. 

خیر ، فاکتور شما در صورتی نهایی می گردد که شما مشتری محترم ، از طریق یکی از درگاه های پرداخت ، فاکتور را پرداخت نمایید.

بله، در صورتی که از یک یا چند محصول ، به تعداد عمده نیاز دارید ، از طریق چت آنلاین درخواست خود را اعلام نمایید ، مطابق با حجم خرید شما ، کد تخفیف 5 الی 20 درصدی برای شما ساخته می شود و از طریق چت آنلاین ارسال می گردد.

خیر، برقیجات یک فروشگاه کاملا آنلاین است ، پرسنل برقیجات از ساعت 9 صبح الی 17 عصر ، در حال مشاوره تلفنی و آنلاین به مشتریان و همچنین ثبت سفارشات اینترنتی  و بعد از این تایم مشغول به جمع آوری و بسته بندی و آماده سازی برای تحویل به باربری، تیپاکس یا چاپار  هستند.بنابراین مراجعه حضوری امکان پذیر نمی باشد.

فرمول ارسال کالا در چاپار به این صورت است که اگر کالا تا یک کیلوگرم وزن داشته باشد ، مبلغ 30000 تومان محاسبه می گردد و به ازای هر کیلو گرم که بیشتر شود ، مبلغ 4500 تومان به هزینه ارسال ، اضافه می گردد. مثلا اگر کالایی 3 کیلوگرم وزن داشته باشد ، مبلغ 9000 تومان ، به عدد 30000 تومان اضافه می گردد.

اگر جواب سوال خود را دریافت نکردید با شماره 021.91307519 تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش

درصورتی که خرید کرده اید و نیاز به راهنمایی دارید

درصورتی که کالا در لحظه ی تست اولیه معیوب باشد چه باید کرد؟
با توجه ماهیت کالای برق و الکتریکی ، امکان خرابی در لحظه ی اولیه وجود دارد ، ممکن است به محض اینکه  شما بسته بندی کالا را باز نمودید ، و در اولین لحظه ی تست متوجه شوید کالا معیوب است ، در این صورت ، کالا را بلافاصله داخل بسته بندی اش قرار داده و با برقیجات تماس بگیرید تا کارشناسان ما مراحل مرجوع کالا را به شما توضیح دهند. بلافاصله بعد از اینکه کالا به انبار برقیجات تحویل گردد، تست توسط کارشناس فنی برقیجات انجام گرفته و درصورت تایید خرابی ، به جای کالای معیوب ،  کالای سالم تست شده با هزینه ی رفت و برگشت توسط برقیجات برای شما ارسال گردد.

 شود.

گارانتی محصولات در برقیجات به چه صورت است؟
با توجه به ماهیت کالای برقی ، الکتریکی و روشنایی اغلب اجناس، دارای گارانتی می باشند که بعضی  اجناس شامل گارانتی تعویض و بعضی شامل گارانتی خدمات هستند.طول مدت و زمان انقضای گارانتی، روی همه محصولات گارانتی دار هک شده است.بطور مثال یک محصول دارای 18 ماه گارانتی تعویض است، در این صورت روی جلد محصول ، کلمه ی 18 ماه گارانتی درج گردیده و بر روی خوده محصول ، تاریخ انقضای گارانتی مثلا فروردین 1402 هک شده است.

درصورتی که محصول دارای گارانتی ، در مدت گارانتی خود دچار ایراد گردد. تعویض یا تعمیر کالا به چه صورت امکان پذیر است؟
تمامی محصولاتی که در انبار برقیجات موجود است ، دارای برچسب بارکد می باشد که مشخص می کند این کالا توسط برقیجات بفروش رسیده است.بنابراین تعهدات مربوط به گارانتی برعهده ی برقیجات است.در صورتی که محصول درمدت گارانتی خود دچار ایراد گردد، شما مشتری محترم ، کالا را بسته بندی مناسب نموده و با برقیجات تماس بگیرید تا کارشناسان ما مراحل بازگردانی کالا را توضیح دهند.بلافاصله بعد از اینکه به انبار برقیجات برسد.بعد از تست کارشناس فنی و تایید مورد خرابی و مدت انقضای گارانتی ، در صورتی که محصول دارای گارانتی تعویض باشد ، کالای نو برای شما ارسال میگردد و در صورتی که محصول دارای گارانتی تعمیر باشد ، در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات انجام شده و تست کامل میگردد. سپس برای شما ارسال می گردد.

چه مدت قبل از انتضای گارانتی ، کالا باید ارسال گردد؟
مشتریان محترم توجه داشته باشند که انتضای گارانتی به این معنا نیست که تا آخرین روز هک شده روی محصول ، شامل گارانتی شود، بلکه ابتدای هر ماه گارانتی منقضی می گردد. بطور مثال روی محصول ، فروردین 1402 هک شده باشد ، به این معناست که ابتدای فروردین 1402 گارانتی این محصول تمام می شود ، نه انتهای فروردین 1402. بنابراین شما لااقل 5 روز قبل از ابتدای فروردین 1402 ، کالای معیوب را جهت تعویض یا تعمیر برای ما ارسال نمایید.

بله ، شما می توانید تا مدت ده روز ، کالای خریداری شده را عودت نمایید و اصل مبلغ خود را پس بگیرید.نحوه ی عودت کالا به این صورت است که ابتدا از طریق لینک ، درخواست عودت خود را اعلام می نمایید.به مدت کمتر از یک روز کاری ، پیامک تایید یا عدم تایید عودت کالا ارسال می گردد.بعد ازینکه پیامک تایید عودت را دریافت نمودید ، در عرض 24 ساعت، کالای مورد نظر را در بسته بندی مناسب قرار دهید و منتظر تماس مامور پستی بمانید تا بسته را از شما تحویل بگیریند.

کالای عودتی بعد ازینکه به انبار برقیجات رسید ، تست سلامت بر روی محصول انجام می گیرد. مبلغ محصول یا محصولات عودتی بدون کسر حتی یک ریال محاسبه می گردد، کرایه ی بازگشت کالا از مبلغ محاسبه شده کسر گردیده و باقیمانده مبلغ به حساب شما بازگشت داده می شود.

وقتی فرم مربوط به عودت کالا را تکمیل نمایید ، لازم است از کالایی که در دست دارید ، عکس بگیرید و تصویر را بارگذاری نمایید. در صورتی که محصول از نظر فیزیکی سالم باشد و یا اینکه با محصول دیگری تعویض نشده باشد ، مورد تایید قرار می گیرد، در غیر اینصورت درخواست عودت ، رد می شود.

بله ، این مورد مشابه مورد عودت کالاست ، با این تفاوت که مبلغ مربوط به کالای عودتی در حساب شما شارژ شده و شما می توانید از میزان حساب خود خرید کنید.

اگر جواب سوال خود را دریافت نکردید با شماره 021.91307519 تماس بگیرید.