نورپردازی

لیست کارخانه های سیم و کابل برق ایران

کارخانه های سیم و کابل برق

آیا با لیست کارخانه های سیم و کابل برق ایران آشنایی دارید؟ آیا می دانید برندهای محبوب انواع سیم و کابل ایرانی کدامند؟  سیم و کابل هر دو جزو محصولاتی هستند که در صنعت برق از آنها به منظور هدایت جریان الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرد. جریان الکتریکی یکی از مهمترین نیازهای تمامی صنایع و همچنین اکثر دستگاه های الکتریکی می باشد. که بدون استفاده از جریان الکتریکی قادر به فرایند کاری خود نخواهد بود در واقع جریان الکتریکی یک نوع تغذیه به منظور عملکرد و بهره وری بسیاری از دستگاه ها تجهیزات ماشین آلات و غیره جهت عملکرد های مختلف می باشد. هم اکنون تولید کنندگان بسیار زیادی در زمینه تامین نیاز بازار به منظور بهره وری از انرژی الکتریکی فعالیت می کنند. در ادامه شما را با لیست کارخانه های سیم و کابل برق ایران بیشتر آشنا خواهیم کرد.

جهت خرید عمده کابل و سیم برق با کمترین قیمت ممکن و ارائه لیست قیمت ها با کارشناسان برقیجات تماس بگیرید

شماره تماس دفتر»  021.91307519

شماره همراه»  0673491-0912

کارخانه های سیم و کابل ایران؟

سیم و کابل برق را می توان مهم ترین و حیاتی ترین نیاز در صنعت برق و روشنایی برشمرد.‌ این دو از لحاظ انتقال انرژی الکتریکی و تامین انرژی مورد نیاز بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات اهمیت بسیار زیادی دارند. تولید کننده های داخلی سیم برق و کابل بسیارند. اما ما به دنبال بهترین لیست کارخانه های سیم و کابل برق داخلی هستیم. که انواع سیم و کابل را با کیفیت ایده آل و رقابتی روانه بازار کند.  لیست کارخانه های سیم و کارها ایرانی عبارتند از:

سیم و کابل یزد

در میان لیست کارخانه های سیم و کابل برق معتبر می توان به سیم و کابل یزد اشاره نمود. اگر جزو مشتریانی هستید که به تولید داخلی اهمیت بسیار زیادی می دهید و قصد دارید بهترین سیم و کابل تولید داخل را خریداری نمایید بهتر است به سراغ سیم و کابل یزد بروید. این شرکت سالهاست که فعالیت خود را در راستای تولید انواع سیم و کابل درجه یک آغاز کرده است. و تاکنون نیز موفقیت های بسیار زیادی را در این زمینه کسب نموده است. سیم و کابل یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد. و با استفاده از ماشین آلات خط تولید درجه یک و همچنین مواد اولیه با کیفیت توانسته به عنوان برترین تولید کننده سیم و کابل در کشور شناخته شود.

در طی سالهای اخیر شاهد پیشرفت های بسیار روز افزونی از این شرکت معتبر بوده ایم. که دلیل موفقیت آن همکاری با شرکت های بسیار پیشرفته و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا است برخی از انواع تولیدات این شرکت شامل انواع سیم و کابل ابزار دقیق سیم و کابل قدرت هم با مختلف کابلهای آنتن نظیر کابل کواکسیال کابل زره دار و دیگر انواع کابل های مناسب صنایع دیگر

بهترین کارخانه های سیم و کابل ایران

  • شرکت صنعتی الکتریک خراسان

هم اکنون در بازار شاهد رقابت بسیاری از تولید کنندگان انواع سیم و کابل هستیم. چرا که اهمیت استفاده از سیم و کابل در صنایع مختلف به سبب انتقال جریان الکتریکی بسیار زیاد است. این شرکت خراسانی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۵ آغاز نمود. و تاکنون نیز روز به روز بر قدرت کارایی خود افزوده و توانست بهترین ها را روانه بازار کند. بهره مندی از تجهیز ترین آزمایشگاههای بررسی کیفیت سیم و کابل مهمترین دلیل موفقیت این شرکت معتبر ایرانی به شمار می رود. شرکت صنعتی الکتریک خراسان هم اکنون یکی از بی رقیب ترین انواع تولید کنندگان داخلی است. که قدرت رقابت بسیار زیادی با تولید کنندگان خارجی دارد. برخی از انواع تولیدات این شرکت نظیر سیم و کابل های افشان انواع کابل کنترل و قدرت کابل های فشار ضعیف کابل شیلدار کابل غیر مثلث و غیره می باشد

  • شرکت افلاک

یکی از بهترین تولید کنندگان انواع سیم و کابل در کشور شرکت افلاک است. این شرکت به عنوان معتبرترین تولید کننده داخلی انواع سیم و کابل در کشور و همچنین جهان شناخته می‌شود. افلاک تا کنون بیش از ۱۲۰۰ نوع سیم و کابل مختلف را در انواع ساختار کیفیت جنس و ابعاد مختلف جهت استفاده برای صنایع گوناگون طراحی و تولید کرده است. شرکت اصفهانی هم اکنون حدود ۱۶ سال است که برخی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر می کند.

افلاک در سال ۱۳۹۸ به عنوان برترین تولید کننده سیم و کابل در کشور و همچنین در میان کشورهای آسیایی شناخته شد. مهمترین دلیل برتری تولیدات شرکت افلاک به سبب بهره مندی از علم روز و رعایت استاندارد های تولیدی کابل و سیم است. شرکت هم اکنون با همکاری بسیاری از تولیدکنندگان داخلی و خارجی معتبر فعالیت کرده و به همین منظور روز به روز در حال رشد و ترقی ای بیشتر است. اگر قصد خرید بهترین سیم و کابل تولید داخل راداری افلاک بهترین برند است که ما به شما پیشنهاد می کنیم

کارخانه های سیم و کابل برق

کارخانه های سیم و کابل برق

معتبرترین کارخانه های سیم و کابل برق

شرکت رسانا کابل

اگر به دنبال برترین شرکت تولید کننده داخلی در میان لیست کارخانه های سیم و کابل برق در زمینه تولید انواع سیم و کابل هستید. می ‌توان به شرکت رسانا کابل اشاره نمود. تولیدات این شرکت یکی از برترین تولیدات کشور به شمار می‌رود که سطح بالایی از خرید و فروش انواع کابل را در بازار به خود اختصاص می دهد. چرا که کیفیت محصولات آن مورد توجه مشتریان قرار گرفته و به همین منظور استقبال زیادی از محصولات تولیدی رسانا کار می شود. بیشترین تولیدات این شرکت نظیر انواع کابل های فشار ضعیف ساختمان های مسکونی صنعتی و اداری می باشد

شرکت سیم و کابل البرز

در لیست کارخانه های سیم و کابل برق می توان به بهترین آن یعنی به شرکت سیم و کابل البرز اشاره نمود. سیم و کابل یکی از پرفروش ترین محصولات الکتریکی هستند. که هم اکنون در بازار سطح فروش بالایی را دارد. چرا که اهمیت انتقال جریان الکتریکی در صنایع مختلف به منظور بهره وری آن جهت عملکرد های مختلف اهمیت دارد. که به منظور تامین نیاز بازار کمپانی های بسیار زیادی هم اکنون در سرتاسر دنیا و همچنین ایران با یکدیگر به رقابت پرداختند. برخی از تولیدکنندگان داخلی دارای چنان قدرت و عملکرد بالایی هستند که هم اکنون با شرکت های تولید کننده خارجی به رقابت می پردازند.

شرکت سیم و کابل البرز یکی از برترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع سیم و کابل درجه یک در کشور می باشد. هم اکنون یکی از برترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان داخلی به شمار می‌رود که توانسته سطح وسیعی از نیاز بازار را فراهم کند و دلیل برتری این شرکت به سبب استفاده از مواد اولیه درجه یک و استانداردهای روز دنیا می باشد.

کارخانه های سیم و کابل برق

نتیجه

اهمیت استفاده از سیم و کابل به اندازه زیاد است که افراد زیادی به منظور تولید این دو محصول سرمایه گذاری کردند. هم اکنون در ایران شاهد فعالیت کارخانه های بسیار زیادی جهت تولید انواع سیم و کابل هستی که هر یک می توانند با بهره مندی از علم روز ماشین آلات خط تولید درجه یک مواد اولیه باکیفیت تکنولوژی روز دنیا و قابلیت های ویژه و مدرن نسبت به دیگری برتری های داشته باشند.

ایران نیز هم اکنون یکی از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه تولید انواع محصولات متنوع اعم از سیم و کابل ها می باشد. اگرچه وجود سیم و کابل به منظور انتقال جریان الکتریکی بسیار حائز اهمیت هستند؛ اما بایستی به کیفیت آن ها نیز توجه نمایید. برای دسترسی به بهترین کیفیت سیم و کابل نیز بهتر است از فروشگاه برقیجات خرید کنید.این‌‌ مرکز فروش لوازم الکتریکی، بهترین سیم و کابل را با کیفیت رقابتی و قیمت باورنکردنی به صورت آنلاین توزیع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *