خرید عمده

پخش و خرید عمده پنل‌ ال ای دی

پخش و خرید عمده پنل‌ ال ای دی

پخش و خرید عمده پنل‌ ال ای دی یک موضوع مهم و اساسی در صنعت ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی می باشد. این پنل ‌ها به عنوان جزءی اساسی در سقف ‌ها به کار برده می شوند و می‌توانند بر روی عملکرد، زیبایی و انرژی ‌های مورد نیاز ساختمان تاثیر بسزایی داشته باشند.

پنل های ال ای دی، از نژاد چراغ های سقفی هستند. در سال های اخیر ساختار پنل های ال ای دی رشد زیادی داشته است. پنل‌های ال ای دی با طراحی نوینی که دارند، برای تامین نور محیط ها و فضا های بسته و باز به کار برده می شوند و جایگزین بهتری برای چراغ های فلورسنت می باشند. از مهم ترین ویژگی پنل های ال ای دی می توان طول عمر بالا،  انعطاف ‌پذیری بالا در طراحی و سازگاری با نرم ‌افزارهای مختلف را نام برد.

جهت خرید پنل ال ای دی با برقیجات تماس بگیرید و با خیال آسوده از آنها اقدام به خرید می نمایند.

جهت خرید عمده پنل‌ ال ای دی با کمترین قیمت ممکن و ارائه لیست قیمت ها با کارشناسان برقیجات تماس بگیرید

شماره تماس دفتر»  021.91307519

شماره همراه»  0673491-0912

خرید عمده پنل ال ای دی

در صنعت روشنایی از انواع و اقسام لامپ ها استفاده می شود. اما پرکاربردترین لامپ های این صنعت، لامپ هایی هستند که با تکنولوژی ال ای دی طراحی شده اند. پنل ال ای دی به دو شکل توکار و روکار مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که در این حوزه فعالیت می ‌کنند، از اینکه برای چه حجم خریدی چه مبلغ پولی مورد نیاز می باشد به خوبی اطلاع دارند. معمولاً افراد با تجربه جهت خرید پنل ال ای دی با مراکز فروش معتبری نیز در ارتباط هستند و با خیال آسوده از آنها اقدام به خرید می نمایند.

پخش و خرید عمده پنل‌ ال ای دی

پخش و خرید عمده پنل‌ ال ای دی

نکات کلیدی در مورد خرید عمده پنل‌ ال ای دی

منبع تامین معتبر

انتخاب یک تامین ‌کننده الکتریکی معتبر و با تجربه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تامین ‌کننده باید تضمین کند که پنل‌ ها با به کار بردن مواد با کیفیت تولید شده‌اند و مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی می باشند.

جنس و مواد ساخت

انواع گوناگونی از پنل‌های ال ای دی وجود دارند که از قبیل آن‌ها می‌توان پنل‌ های فلزی، چوبی، آکوستیک و… را نام برد. انتخاب جنس مناسب باید با در نظر گرفتن نیازها و سبک داخلی ساختمان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

پخش و خرید عمده هواکش خانگی

لامپ شارژی چیست؟

عملکرد آکوستیک

در برخی مکان ‌ها مانند سالن های تئاتر و کنفرانس و رستوران‌ها، عملکرد آکوستیک پنل ‌های ال ای دی بسیار حائز اهمیت است. انتخاب پنل ‌هایی که کیفیت صدا را بهبود ببخشند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

عملکرد حرارتی و انرژی‌

پنل‌های ال ای دی می‌توانند در کاهش هزینه ‌های انرژی ساختمان کمک کنند. پنل ‌هایی که خاصیت عایق حرارتی مناسبی دارند،  در کاهش مصرف انرژی در سیستم‌های تهویه نقش مهمی ایفا می کنند.

نصب و نگهداری آسان

پنل ‌هایی که به آسانی نصب می ‌شوند و نیاز به نگهداری زیادی ندارند، در طول عمر ساختمان هزینه‌ های اضافی را کاهش خواهند داد.

تصمیم‌گیری با توجه به نیازها

خرید پنل‌ های ال ای دی باید بر اساس نیازها و کاربردهای مختلف صورت پذیرد. به عنوان مثال، در مکان ‌هایی با ترافیک بالا، پنل ‌های که در برابر ضربه و خراش مقاوم هستند مورد نیاز می باشند.

پخش عمده پنل‌ ال ای دی

پخش عمده پنل‌ ال ای دی

بررسی قیمت و مقایسه

قیمت‌ پنل ‌های ال ای دی ممکن است متفاوت باشند. قیمت باید با توجه به کیفیت و ویژگی ‌های پنل ‌ها مورد مقایسه قرار گیرد.

توافق ‌نامه و شرایط خرید

قبل از انجام فرایند خرید، توافق‌نامه و شرایط خرید را با دقت مطالعه نمایید و از اینکه تمام جزئیات مربوط به تحویل، پرداخت و گارانتی به خوبی تعیین شده‌اند اطمینان حاصل کنید.

مشاوره تخصصی

در زمینه انتخاب پنل ‌ها در صورت نیاز، بهتر است از مشاوران و کارشناسان داخلی و خارجی کمک بگیرید تا مطمئن شوید که انتخاب شما بهترین گزینه می باشد.

توجه به روند تغییرات بازار

بازار پنل ‌های ال ای دی ممکن است در طول زمان تغییراتی پیدا کند. پیگیری روند تحولات بازار و به ‌روزرسانی نیازها و انتظارات خود در مورد پنل ‌ها حائز اهمیت است.

در نهایت، خرید عمده پنل ‌های ال ای دی نیازمند بررسی دقیق، تحقیق و برنامه ‌ریزی درست می‌باشد تا بهترین تصمیمات خرید برای ساختمان و نیازهای شما صورت گیرد.

پخش عمده پنل ال ای دی

امروزه پنل های ال ای دی به عنوان لامپ هایی کم مصرف جایگزین عالی برای لامپ های قدیمی شده اند که در مصرف انرژی بسیار پر مصرف می باشند، این پنل ها در طرح های گوناگون و با کیفیت بالا در بازار موجود می باشند که علاوه بر مصرف پایین انرژی نور بسیار خوبی هم دارند. این لامپ ها در طرح ها و مدل های مختلی در بازار عرضه می شوند و پخش آن توسط نمایندگی های مجاز آن انجام می شود. برای اطلاع از قیمت آن ها می توانید به سایت مربوطه مراجعه کنید.

در حا حاضر ایران یکی از برترین تولیدکنندگان پنل های ال ای دی در سطح آسیا می باشد و آمار فروش این محصولات بسیار در حال افزایش است و هر ساله مقادیر زیادی از آن ها را به سرتاسر نقاط جهان صادر می کند که موجب شده در آمد بسیار بالایی از این صادرات کسب شود. در کشور کارخانه های بسیاری با بهترین امکانات و با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته به ساخت این پنل های با کیفیت و زیبا پرداخته اند و تولیدات آن ها با استاندارد های برتر بین المللی برابری می کند.

خرید عمده پنل‌ ال ای دی

لیست قیمت پنل ال ای دی

عرضه کنندگان پنل ال ای دی همیشه سعی می کنند در کنار کیفیت بالا برای محصولات خود لیست قیمت مناسبی را ارائه دهند، این کیفیت و قیمت مناسب محصولات، توجه تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است و بسیاری از کشور ها هم در نقاط مختلف جهان از این محصول استقبال بی نظیری داشته اند. این عرضه کنندگان بیشتر فروشگاه های بزرگ کشور را ساپورت نموده و محصولات خود را به صورت عمده به آن ها عرضه می نمایند.

این پنل ها با توجه به ابعاد، گرد یا مربع بودن، توکار یا روکار بودن، توان، برند، گارانتی، رنگ، نور، نوع تکنولوژی، جنس قاب و… قیمت گذاری می‌شوند. به عنوان مثال پنل های کوچک از حداقل قیمت شروع می‌شوند و هر چقدر پنل بزرگتر می ‌شود، قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. همچنین هرچه توان پنل بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای مشاهده لیست قیمت پنل ال ای دی می توانید به سایت مورد نظر مراجعه نمایید.

بررسی چند مورد از پنل ها

پنل های مستطیلی و مربعی

بسیاری از پنل های ال ای دی به شکل مربع و مستطیل در بازار عرضه می شوند. ابعاد پنل های مربع معمولا: 30*30 و 60*60 و مستطیل: 60*120 و 30*120 می باشد. دقت کنید که ابعاد پنل را با توجه به متراژ اتاق، ارتفاع سقف و میزان روشنایی مورد نیاز فضا انتخاب نمایید.

پنل های دایره ای یا گرد

چراغ‌ های پنل گرد ال ای دی معمولا به شکل چراغ آویز و یا روکار طراحی می‌‌شوند و مدلی محبوب برای یک نورپردازی جذاب می‌باشد. پنل دایره‌ای، نوری گسترده و روشن را با توجه به نیاز شما می‌تاباند. این نوع پنل‌ها در قطرهای متفاوت طراحی و به بازار عرضه می‌شوند.

پنل‌های لبه‌دار یا اسلیم یا  Edge Light

در این نوع پنل منبع اصلی نور، دور پنل می باشد. به طوریکه نور اطراف پنل تولید و از سطح پنل به بیرون تابانده می ‌شود. این نوع پنل ها پرطرفدار هستند. پنل لبه‌دار برای اتصال روکار و توکار سقفی طراحی شده است و به علت طراحی نازک، محبوب‌ می باشد.

پنل های  Back Light

چراغ‌‌های ال ای دی در پنل بک لایت در پشت صفحه انتشار قرار می‌گیرند و نور را به شکل مستقیم می‌‌تابانند. محل قرارگیری تراشه‌های SMD یا COB باعث شده که ضخامت پنل‌های بک لایت بیشتر از نوع لبه‌دار باشد.

پنل با نور سفید

نور سفید رایج‌ترین رنگ روشنایی می‌باشد و در نتیجه پنل با نور سفید محبوب‌ترین نوع چراغ سقفی شناخته می‌شود. این مدل چراغ‌ها برای روشنایی در بسیاری از ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شوند و هزینه و مصرف انرژی را به میزان زیادی کاهش می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *