نورپردازی

معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان

مدل چراغ دیواری ارزان

معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان به سبب آشنایی بیشتر شما عزیزان انجام می شود. شما تا چه حد با انواع چراغ دیواری آشنایی دارید ؟ می دانید این چراغ ها در چه مدل هایی و با چه مزایایی تولید می شود؟ چراغ ال ای دی دیواری بهترین محصولات روشنایی هستند که در دکوراسیون خارجی و داخلی می توان از آن ها استفاده . برای آشنایی بیشتر شما کاربران در ادامه به معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان خواهیم پرداخت.

معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان

صنعت روشنایی یک صنعت بسیار بزرگ و مورد اهمیت است که با استفاده از روشنایی مصنوعی ما می توانیم از صنایع دیگر بهره ببریم. در صنعت روشنایی از انواع اقسام وسایل روشنایی استفاده می کنند. حال اینکه با پیشرفت علم انواع لامپ و چراغ های روشنایی نیز در طرح ها و مدل های بسیار مختلفی روانه بازار می شود. که یکی از پرکاربردترین آن ها چراغ های دیواری هستند.

این دسته از چراغ ها علاوه بر کیفیت روشنایی با اشکال بسیار زیبایی نیز طراحی شده اند. اگر قصد خرید بهترین چراغ های دیواری را دارید باید ابتدا با آن ها آشنایی پیدا کنید. به معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان بپردازیم که هم از لحاظ کیفیت نوری هم از لحاظ زیبایی و هم قیمت مقرون به صرفه هستند.

1. چراغ فانوسی

چراغ های فانوسی مدل بسیار کاربردی از انواع چراغ های دیواری محسوب می شوند که متصل به یک شاخه هستند و با کمک یک صفحه با طراحی خاصی به دیوار متصل خواهد شد. این دسته از چراغ ها بیشتر برای فضاهای سنتی با طراحی های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ های فانوسی در ابعاد و رنگ های بسیار مختلفی هستند و بر اساس معماری سنتی می‌ توانید آن ‌ها را در جنس، ابعاد و رنگ های مختلفی انتخاب کنید.

این دسته از چراغ ها چشم‌نواز بسیار مناسب و استاندارد دارند و در برابر شرایط آب و هوایی نظیر رطوبت بسیار مقاوم هستند. معمولاً از چراغ های فانوسی برای روشن کردن یک قسمت خاصی استفاده می کنند و بیشتر از جنس متریال های نظیر فلزات طراحی شده اند. نقش های برجسته روی چراغ های فانوسی بهترین و ایده آل ترین نقشی است که متناسب با فضای سنتی طراحی می شود.

2. چراغ دیواری صنعتی

از مدل های بسیار پرکاربرد چراغ های دیواری می توان به مدل های صنعتی اشاره کرد. این چراغ ها همانطور که از نام آن ها پیداست برای مصارف صنعتی طراحی می ‌شوند. معمولاً چراغ دیواری صنعتی متشکل از یک حباب شیشه ای می باشد که این حباب وظیفه محافظت از چراغ داخلی را دارد. معمولا چراغ های دیواری صنعتی توسط یک توری قفس مانندی طراحی شده اند که جنبه زیبایی به آن می دهد‌ این دسته از چراغ ها پرتاب نوری مناسبی دارد و به صورت ۱۸۰ درجه می تابد.

در واقع شرایط نوری چراغ های صنعتی بسیار استاندارد و ایده آل است و می‌توان از آن‌ها بر برای محیط های کارگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار داد‌ این چراغ ها برای فضاهای مرطوب نیز مناسب هستند چرا که حباب شیشه ای از چراغ داخلی در برابر رطوبت محافظت خواهد کرد.

3. چراغ نقطه ای دیواری

در معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان می توان به چراغ های نقطه ای دیواری اشاره نمود. این دسته از چراغ ها به صورت متمرکز به یک نقطه خاصی در یک فضای محدود می تابند. قدرت روشنایی در یک نقطه توسط این چراغ ها بسیار زیاد است و از این مدل چراغ ها بیشتر برای روشن کردن راه پله استفاده می کنند.

چراغ های نقطه ای حتی در داخل حیاط نیز بیشترین کاربرد را دارند و برای نور پردازی و برجسته کردن یک محیط خاص و زیبایی بخشیدن به محیط اطراف را می‌توان از این چراغ ها در تنوع رنگی بسیار زیادی استفاده نمود.

4. نورافکن دیواری

نورافکن های دیواری یکی دیگر از مدل های بسیار پرفروش انواع چراغ های دیواری هستند. همه ما می ‌دانیم که نورافکن نسبت به تمامی انواع چراغ های دیواری سطح نوری بسیار زیادی دارد و می تواند محیط و فضای بیشتری را روشن تر کند. چرا که نورافکن ها مجهز به سنسورهای حرکتی هستند که نور را در فضای بزرگ بیشتری متمرکز خواهند نمود. از نورافکن ها می توان برای فضاهای بسیار بزرگ و بیشتر مورد استفاده قرار داد.

مدل چراغ دیواری ارزان

چراغ دیواری ارزان

5. چراغ شیلد دار دیواری

از مدل های بسیار پرکاربرد دز معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان می‌ توان به چراغ های شید دار دیواری اشاره نمود. این چراغ ها قابلیت استفاده برای فضای خارجی را دارند چرا که در برابر تمامی شرایط آب و هوایی نظیر نور خورشید، باران، گرد و غبار و غیره بسیار مقاوم هستند و همچنین پرتاب نوری بسیار متمرکز و استانداردی خواهند داشت. چراغ های دیواری شید دار در طرح های بسیار شیک و مدرنی طراحی ‌شده و تنوع طرح آنها بسیار زیاد می باشد. شما می توانید متناسب با نوع سلیقه خود برای محیط خود یک چراغ دیواری شیک و ایده آلی را خریداری کرده و دکوراسیون لوکسی را خلق نمایید.

6.چراغ دیواری دکوراتیو

چراغ دیواری دکوراتیو یکی دیگر از چراغ های بسیار پرکاربردی است که جنبه زیبایی دارد. این دسته از چراغ ها علاوه بر نوردهی مناسب دارای طراحی بسیار شیک و خاص هستند که خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. این دسته از چراغ ها در مدل های ضدآب طراحی شدند و می توان آنها را به صورت توکار و روکار مورد استفاده قرار داد.

7. چراغ بدون شاخه دیواری

اگر بخواهیم به معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان بپردازیم می توان چراغ های بدون شاخه دیواری را نام برد‌ این دسته از چراغ ها همانگونه که از نام آنها پیداست شاخه ندارند و با کمک یک صفحه خاصی به دیوار اتصال داده می شوند. این چراغ خود در طرح های بسیار متنوعی طراحی شده اند و نسبت به چراغ های فانوسی بسیار جذاب و مدرن تر هستند. چراغ های بدون شاخه در تنوع رنگی و طرحی بسیار زیادی هم اکنون در بازار توزیع می شود که نمونه های بسیار کاربردی آن چراغ دیواری آوش است که سطح فروش بسیار بالایی دارد.

راهنمای خرید چراغ دیواری

همانگونه که اشاره شد، چراغ دیواری یکی از کاربردی ترین انواع وسایل روشنایی است که در زمینه تولید نور مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از چراغ ها دز مدل، طرح، رنگ، ابعاد و برند متفاوتی طراحی شده اند. چراغ های دیواری همانگونه که از نام آنها پیداست به صورت دیواری روی دیوار محیط های خارجی و داخلی نصب می شوند.

البته چراغ هایی که برای محیط داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند دارای تفاوتهایی با یکدیگر هستند. معمولاً چراغ هایی که در فضای خارجی نصب می شوند در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بیشتری دارند‌. این چراغ ها به گونه ای طراحی می شوند که از لحاظ جنس و کیفیت و مقاوم تر هستند. به طور کلی چراغ دیواری ارزان دارای مزیت‌های بسیار زیادی می باشد. زیبای کیفیت زمانی توسط این چراغ ها میسر است که شما به هنگام خرید به نکات بسیار زیادی توجه کنید.

  • جنس بدنه مهمترین پارامتری است که برای خرید چراغ دیواری فضای خارجی بایستی به آن توجه نمود. بهترین جنس بدنه برای دسته از چراغ ها معمولاً آلومینیوم و یا فلزات است که در برابر زنگ زدگی خوردگی و حتی شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • بسیاری از چراغ های دیواری دارای حباب هستند که بایستی این حباب ها از جنس پلی کربنات یا اکریلیک باشند تا در برابر شرایط بسیار زیادی نظیر ضربه، حرارت، گرد و خاک و رطوبت از خود مقاومت نشان می دهند.
  • انتخاب رنگ مناسب برای نوع فضای مورد نظر اهمیت بسیار زیادی دارد‌. شما باید متناسب با نوع فضا و مورد توجه قرار دادن معماری مدرن یک چراغ را با طرح خاص، مدل مناسب و رنگ ایده آل خریداری کنید.
  • همانگونه که مستحضرید در قسمت بالا به معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان پرداخته شد. در میان مدل های مذکور یک طرح مناسب را که قیمت مناسبی دارد. و متناسب با بودجه شما است را انتخاب نمایید.
مدل چراغ دیواری ارزان

مدل چراغ دیواری ارزان

چند نکته طلایی در رابطه با چراغ های دیواری

زمانی که صحبت از چراغ یواری ارزان می ‌شود تصور ما انواع اقسام چراغ های بسیار زیبا منحصر به فردی هستند که روی دیوار وصل می شود. معمولاً چراغ های دیواری مناسب استفاده برای حیاط، محوطه، پارکینگ و غیره هستند. این دسته از چراغ ها در طرح، اندازه و رنگ های بسیار مختلفی طراحی می شوند. که به صورت عمودی روی سطح دیوار قرار می گیرند. این چراغ ها متشکل از یک حباب با طرح و تنوع بسیار زیادی می باشد و شما موظف هستید متناسب با نوع دکوراسیون خود یک نوع چراغ دیواری مناسبی را انتخاب نمایید. این چراغ ها انواع و اقسام مختلفی دارند و حتی از لحاظ نوع کاربرد نیز تقسیم بندی می شوند. آشنایی با انواع چراغ دیواری، مزیت ‌ها، کاربرد و مشخصات آن ها به شما کمک می کند تا هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هدف از معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان نیست به سبب آشنایی بیشتر شما عزیزان صورت می گیرد. این چراغ ها بیشتر جنبه زیبایی دارد و بهتر است برای نور دهی بهتر و زیبایی بیشتر نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار گیرد.

 انتخاب رنگ

چنانچه قصد استفاده چراغ دیواری برای محیط داخلی خانه را دارید. بایستی رنگی را انتخاب نمایید که یک فضای گرم و ایده آلی را برای شما خلق کند. معمولاً برای اتاق های نشینمن انتخاب چراغ دیواری شیک با رنگ مناسب که فضای گرم و صمیمی را خلق کند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

درخشندگی و جلب توجه

چراغ های دیواری که برای فضای ورودی نظیر راهرو ها مورد استفاده قرار می گیرد بایستی خیره کنندگی خاصی داشته باشد. که برای این قسمت از خانه معمولا از چراغ های نقطه ای استفاده می کنند.

طرح و شکل متناسب

عناصر کاربردی مورد استفاده در محیط داخلی خانه و همچنین فضای بیرونی بایستی به هنگام انتخاب یک چراغ دیواری حائز اهمیت قرار بگیرد. این چراغ بایستی از لحاظ طرح و شکل متناسب با سبک مدرن یا سنتی فضای موجود باشد.

نتیجه

چراغ دیواری یکی از چراغ های بسیار کاربردی است که روی دیوار محیط های مختلف می شود. این چراغ در ابعاد، طرح، مدل و همچنین رنگ های بسیار مختلفی هستند که باید حتماً متناسب با نوع فضا و چیدمان آن انتخاب شود. علاوه بر کیفیت نوری چراغ های دیواری بایستی زیبایی مطلوبی نیز داشته باشند. معرفی 7 مدل چراغ دیواری ارزان نیز به سبب آشنایی بیشتر شما کاربران گرامی انجام شد. برای خرید بهترین چراغ های دیواری که علاوه بر کیفیت عالی قیمت به صرفه نیز داشته باشد می توانید به فروشگاه برقیجات مراجعه نمایید. این مرکز فروش به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین مجموعه بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *