نورپردازی

انواع رنگ لامپ ال ای دی

انواع رنگ لامپ ال ای دی

آیا با انواع رنگ لامپ ال ای دی آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی موجود در بازار با رنگ‌ های بسیار متنوعی به فروش می‌رسند که هر یک از این رنگ‌ ها دارای مزایای بسیار زیادی می‌ باشند؟ لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی را می‌‌توان برجسته‌ ترین نوع لامپ‌ های بسیار پر فروش و محبوب در میان تمامی انواع لامپ‌ ها برشمرد. این لامپ‌ ها نسل جدید لامپ هایی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و میزان مصرف انرژی در این لامپ‌ ها بسیار کم است.

همانگونه که مستحضرید، علم همچنان رو به پیشرفت است و همگام با پیشرفت علم نیز شاهد افزایش قابلیت و کیفیت لامپ‌ ها نیز هستیم. لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی نمونه‌ ای از انواع لامپ‌ های نسل جدید با کیفیت و قابلیت بسیار بالا به شمار می‌‌رود. این دسته از لامپ‌ ها هم‌ اکنون سطح گسترده‌ ای از بازار لامپ ها را به خود اختصاص می‌ دهند، چراکه دارای مزایای بسیار زیادی هستند. در ادامه شما را با انواع رنگ لامپ ال‌ ای‌ دی و مفهوم هر یک بیشتر آشنا خواهیم کرد.

انواع رنگ لامپ ال ای دی

لامپ های یکی از محصولات بسیار کاربردی در صنعت برق به شمار می رود. که قطعاً هر یک از آنها را با رنگ های مختلفی طراحی می کنند. در حالی که هر یک از انواع لامپ ها می توانند بر اساس تنوع رنگی دارای انواع مختلفی می باشند. به عنوان مثال لامپ های ال ای دی جزء لامپ های بسیار کاربردی در صنعت روشنایی هستند. که خود در تنوع رنگی بسیاری همچون لامپ های مهتابی و لامپ های آفتابی و غیره به تولید می ‌رسند.

بی شک تنوع رنگی لامپ های ال ای دی به عنوان نسل جدید تمامی انواع لامپ های موجود در بازار بیشتر از ما بقیه لامپ ها خواهد بود اما به نظر شما این تنوع رنگی شامل چه رنگ هایی می شود. انواع رنگ لامپ ال ای دی شامل:

  • لامپ ال ای دی آفتابی

یکی از رایج ترین انواع رنگهای لامپ ال ای دی شامل رنگ آفتابی است که با رنگ طبیعی نیز شناخته می شود. این نوع رنگ بسیار طبیعی و ملایم است. و هرگز به چشم ها آسیب نمی رساند. اکثر مشتریان نیز به دنبال خرید لامپ های ال ای دی آفتابی هستند. همین ملایم بودن نور لامپ های ال ای دی و رنگ طبیعی که دارد به چشم ها آسیب نمی رساند. و باعث شده تا از این نام در مکان هایی همانند سالن های نشیمن و حتی اتاق خواب استفاده کنند.

بی‌ شک لامپ های ال ای دی عالی ترین نوع لامپ موجود در بازار هستند که سطح تقاضای بسیار بالایی دارند. اما در میان انواع رنگ لامپ ال ای دی می توان به لامپ های مهتابی ال ای دی اشاره نمود. که بی ‌نظیرترین لامپ ال ای دی در بازار به شمار می روند. همانگونه که از نام این لامپ ها مشخص است رنگ آن ها مهتابی از یعنی ترکیبی از رنگ آبی و سفید که یک رنگ بسیار ایده آل برای اکثر مشتریان خواهد بود.

این نوع لامپ های ال ای دی به سبب رنگ طبیعی و ملایم ای که دارند مناسب استفاده برای زمان های مطالعه هستند. به جرات می‌توان گفت که لامپ های مهتابی ال ای دی یکی از پرطرفدارترین انواع لامپ های ال ای دی موجود در بازار هستند. که هرگز چشم ها را خسته نمی کنند و البته قیمت بسیار مقرون به صرفه نیز دارند. و البته باید بگیم که جهت خرید ال ای دی، لامپ نمانور را انتخاب کنید.

انواع رنگ لامپ ال ای دی

انواع رنگ لامپ ال ای دی

  • لامپ ‌ال ای دی صدفی

یکی از رایج ترین رنگ های لامپ های ال ای دی شامل ال ای دی های رنگ صدفی هستند که با دمای رنگ ۴۰۰۰ کلوین به تولید می رسند. این دسته از لامپ ها میزان کمی سفیدی بیشتری نسبت به لامپ های آفتابی و همچنین لامپ های مهتابی دارد و با استفاده از این نوع لامپ ها می توان انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزمره داشت به نوعی می‌توان گفت لامپ های ال ای دی صدفی روی تمرکز و انرژی تاثیر زیادی دارند.

این دسته از لامپ های ال ای دی به گونه ای طراحی شده اند و به سبب رنگ ایده آلی که دارد برای مکان هایی چون سرویس بهداشتی و همچنین آشپزخانه بهترین گزینه به شمار می‌روند البته ناگفته نماند که از این نام ها برای پارکینگ و بسیاری از فضاهای اداری نیز استفاده می کنند.

دو گروه اصلی رنگ های ال ای دی

لامپ های ال ای دی ایده آل ترین لامپ هایی هستند که مدت زیادی است وارد بازار شده اند. و دارای مزایا و مشخصات بسیار عالی هستند. که باعث برتری نام نسبت به دیگر لامپ ها شده است. این لامپ ها را در انواع رنگهای بسیار متنوع طراحی می کنند که معمولاً مشتریان بر اساس سلیقه خود هر یک از انواع رنگ لامپ ال ای دی را خریداری خواهند کرد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که رنگ لامپ های ال ای دی می تواند به شدت روی زیبایی دکوراسیون شما تاثیر داشته باشد. و محیط شما را متحول کند؟ همه ما فکر می کنیم که لامپ ها را تنها به جهت تامین روشنایی به کار می ‌برند و در صنعت روشنایی نیز محصولاتی چون لامپ ‌ها بهترین و ایده آل ترین محصول به شمار می روند.

بهتر است بدانید که لامپ های ال ای دی را تنها به جهت تامین روشنایی طراحی نمی کند بلکه با در نظر داشتن زیبایی دکوراسیون و اهمیت دکوراسیون در عصر جدید این نام ها در تنوع بسیار زیادی و با اشکال و مدل های بسیار زیبا و شیک وارد بازار شده اند. حال اینکه یکی از پارامترهای اصلی و تاثیر گذار روی زیبایی لامپ ها و همچنین دکوراسیون داخلی و خارجی انتخاب یک رنگ مناسب از انواع لامپ های ال ای دی است که در تنوع رنگ بسیاری وارد بازار شده اند.

اهمیت انتخاب یک لامپ مناسب البته رنگ لامپ ال ای دی مناسب به این سبب است. که اگر شما یک لامپ نامناسب را انتخاب کنید ممکن است هم زیبایی دکوراسیون شما به خطر بیفتد. و همچنین رنگ زننده لامپ ها باعث خستگی چشم ها شود. اما به طور کلی رنگ لامپ ها را می توان به دو دسته رنگ های گرم و رنگ های سرد تقسیم نمود. که اکثر شما با این دو رنگ تا حدودی آشنایی دارید.

  • رنگ‌ های گرم انواع رنگ لامپ ال ای دی

در میان انواع رنگ لامپ ال ای دی  رنگ‌ های گرم فروش بالایی دارند. این رنگ ها معمولاً شامل رنگهایی هستند که به ما حس گرمی میدهند. و شامل رنگ ‌های چون قرمز بنفش و یا نارنجی می شود. این دسته از رنگ ها به نوبه خود طرفداران بسیار زیادی را به ویژه در میان جوانان و نوجوانان دارد. و روی سیستم عصبی و احساسات ما بسیار تاثیر گذار هستند. به نوعی میزبان گاه رنگ های گرم مهیج آور می باشند. و به همین سبب اکثر جوانان به دنبال این دسته از لامپ ها روی می آورند.

استفاده از لامپ هایی با رنگ های گرم در فضای اتاق خواب شما و یا حتی اتاق نشیمن می تواند یک دکوراسیون بسیار شاهکار و ایده آلی را برای شما خلق کند. اما در صورتی که دکوراسیون فزای اتاق و نشیمن شما با رنگ لامپ ها مطابقت داشته باشد.

چنانچه شما در انتخاب رنگ لامپ برای محل مورد نظر خود که می تواند شامل اتاق خواب یا آشپزخانه و حتی اتاق نشین باشد. اگر سهل انگاری کنید و تنها به سلیقه خود استفاده نمایید قطعا دکوراسیون زیبایی نخواهید داشت. حتی اگر در دکوراسیون داخلی شما اجسام و وسایلی بسیار شیک و گران قیمت وجود داشته باشد. و با عالی ترین چیدمان منزل خود را طراحی کرده باشید. اما اگر در انتخاب لامپ و رنگ لام کوتاهی کنید این زیبایی از دست خواهد رفت. برخی از انواع رنگ لامپ ال ای دی شامل این دو گروه می شود:

انواع رنگ لامپ ال ای دی

انواع رنگ لامپ ال ای دی

  • رنگ های سرد انواع رنگ لامپ ال ای دی

دسته دیگری از انواع لامپ های ال ای دی شامل رنگ های سرد هستند. که این دسته از رنگ ها نیز به نوبه خود طرفداران خاصی دارند. رنگ های سرد حس سردی و به نوعی نشاط و شادابی را به اکثر افراد طرفدارانی رنگ میدهد و شامل رنگ های سبز، آبی، بنفش و … می شود. این دسته از رنگ ها خیره کنندگی خاصی ندارند و هرگز به چشم آسیب نمی رساند اما بهتر است بدانید برای فضاهای چون اتاق خواب بهتر است رنگ های سرد را با ترکیب و یا تلفیق رنگ های گرم مورد استفاده قرار دهید چرا که در فضای اتاق خواب یک رنگ سرد می‌تواند میزان خواب شما را کاهش دهد.

حال اینکه منظور از ترکیب رنگ های سرد و گرم لامپ این است که شما از لامپ های تزئینی و یا کوچک ال ای دی در رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر استفاده نمایید که در این صورت زیبای خاصی را نیز خل خواهید کرد. در میان انواع رنگ لامپ ال ای دی این رنگ های پرطرفدارترین ها هستند.

نتیجه

آشنایی با انواع رنگ لامپ ال ای دی به شما کمک می‌ کند. تا برای مکان مورد نظر خود یک نوع لامپ ال‌ ای‌ دی بسیار مناسب را با مزیت‌ های زیاد خریداری نمایید. لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی هم‌ اکنون یکی از پرفروش ترین انواع لامپ‌ های بسیار مطرح موجود در صنعت روشنایی به شمار می‌ روند. همانگونه که می‌ دانید، در بازار انواع و اقسام مختلفی از انواع لامپ‌ ها وجود دارند. که از گذشته تاکنون با کیفیت، مشخصات، و حتی ساختار و قابلیت‌ های متفاوتی به تولید می رسد.

اولین لامپ که توسط ادیسون به تولید رسید. خود در آن زمان به سبب اینکه اولین‌ بار بود وارد بازار می شد، یک انقلاب بزرگ به وجود آورد. اما هم‌ اکنون پس‌ از سال‌ ها تلاش و تجربه متخصصین و تولیدکنندگان، شاهد تولید انواع لامپ‌ های کم‌ مصرف ال‌ ای‌ دی با قابلیت‌ ها و مزایای بسیار زیاد هستیم.

این لامپ‌ ها با بهره‌ مندی از تکنولوژی بسیار مدرن و کارآمد روز طراحی شده‌ اند و همین مسئله باعث شد تا لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی با ویژگی‌ های بسیار حایز اهمیتی به تولید برسند. اما مسئله مهم کیفیت کارکرد این لامپ‌ ها خواهد بود. به‌ نظر شما برای خرید بهترین لامپ ال‌ ای‌ دی در رنگ‌ های مختلف به کدام شرکت مطرح می توانیم مراجعه کنیم که تنوع رنگی آن نیز بسیار زیاد باشد؟

این روزها مراکز فروش بسیار زیادی در سطح کشور به‌ صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت دارند. که در بین تمامی مراکز فروش می‌ توان به برترین شرکت اینترنتی، یعنی فروشگاه برقیجات اشاره نمود. این فروشگاه هم‌ اکنون به‌ صورت اینترنتی انواع لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی را در رنگ‌ های مختلف و با قیمت باورنکردنی به‌ صورت اینترنتی به فروش می‌ رساند. برای خرید بهترین لامپ ال‌ ای‌ دی با قیمت ارزان و رقابتی همین حالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *