نورپردازی

بهترین برند تابلو برق در بازار (معرفی برند ها)

بهترین برند تابلو برق

تابلو برق چیست و اهمیت به کارگیری آن

تابلو برق به عنوان یک محفظه کاربردی از جنس فلز یا غیر فلز برای نصب و سیم بندی بسیاری از تجهیزات الکتریکی می باشد. در واقع کلید ها و قطعات کنترلی و حفاظتی بسیار زیادی در داخل تابلو برق به تناسب نوع کاربرد قرار می‌گیرد. تابلوهای برق برای جلوگیری از شبکه های الکتریکی، تجهیزات و همچنین انسان و برای محافظت از تجهیزات در برابر شرایط محیطی خواهد بود. اما با بهترین برند تابلو برق در بازار آشنایی دارید؟ می دانید که چندین شرکت معتبر در ایران و جهان در رابطه با تولید تابلو برق های باکیفیت فعالیت می‌کنند.

از آن جایی که نقش تابلو برق برای محافظت می باشد پس قطعاً سطح کیفیت آن نیز مورد توجه خواهد بود. مهمترین وظیفه تابلو برق تنها حفاظت از اجزای داخلی خود نیست. بلکه مانع از دسترسی شما دوستان عزیز و جلوگیری از خطر برق گرفتگی می شود.

چرا که بسیاری از اتصالات و سیم کشی ها از داخل تابلو برق صورت گرفته و در صورت دسترسی انسان به آنها احتمال برق گرفتگی نیز وجود دارد. چنانچه شما از تابلو برق استفاده کنید اما کیفیت مطلوبی نداشته باشد قطعاً چنین حوادثی به وجود خواهد آمد. حتی در بسیاری از موارد امکان آتش سوزی نیز رخ می دهد. پس با این حساب به کارگیری تابلو برق های با کیفیت مطلوب و مقاومت اهمیت بالایی دارد پس همه ما به دنبال بهترین برند تابلو برق در بازار خواهیم بود.

برقیجات به عنوان یکی از شرکت‌های تولید کننده شناخته شده در زمینه توزیع انواع تجهیزات الکتریکی نظیر تابلو برق، بهترین تابلو برق ها را با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می دهد. هم اکنون جهت آشنایی با بهترین تابلوهای برق ادامه متن را بخوانید.

بهترین برند تابلو برق در بازار (معرفی برند ها)

تابلو اشنایدر الکتریک

 اشنایدر الکتریک به عنوان یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان انواع تجهیزات الکتریکی نظیر تابلو برق در جهان است. اگر بخواهیم به اولین و بهترین تولیدکنندگان مطرح تابلو برق اشاره نمود که با کیفیت ترین تابلو ها را روانه بازار می‌کند اشنایدر الکتریک میباشد. این شرکت چند ملیتی فرانسوی سالهاست که در این حوزه فعالیت دارد.

هم اکنون دفتر مرکزی و اصلی این شرکت چند ملیتی در گرنوبل فعال است. این شرکت هم اکنون در بیشتر کشور های جهان فعالیت داشته و البته درآمد آن نیز به واسطه فروش بالا بسیار زیاد می‌باشد. البته هزاران هزار نیروی متخصص و توانمند از سرتاسر جهان در این مجموعه معتبر مشغول به کار هستند. اشنایدر می‌کوشد تا بهترین تابلوهای برق با کیفیت بی رقیب و قیمت فوق العاده ارزان به دست شما کاربران عزیز برسد. قطعا که بهترین‌ها را تنها از مجموعه اشنایدر می توانید تهیه کنید.

تابلو برق زیمنس

زیمنس بهترین برند تابلو برق در بازار در جهان است. این مجموعه نیز در زمینه تولید بسیاری از تجهیزات الکتریکی فعالیت دارد. اما از محصولات بی رقیب و فوق العاده با کیفیت آن می توان به تابلو برق اشاره نمود. این شرکت چند ملیتی آلمانی شعبه ها و دفاتر بسیار زیادی را در سرتاسر جهان به ویژه اروپا دایر کرده است. درآمد بسیار بالای این مجموعه به واسطه کیفیت مطلوب محصولات و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن‌ها حاصل می‌شود.

در واقع همین کیفیت و قیمت های عادلانه باعث شده تا محصولات آن با استقبال بسیار زیادی مواجه گردد. در صورتی که درخواست در بازار جهان افزایش پیدا کند قطعاً سطح فروش در بازار بالا می رود. پس با این حساب درآمد سالانه این مجموعه چیزی حدود ۸۳ میلیارد دلار می باشد که رقم کمی نیست. زیمنس این مجموعه بی رقیب با سابقه بسیار طولانی توانسته به عنوان یکی از تولیدکنندگان شناخته شده و مطرح در بازار خوش بدرخشد.

بهترین برند تابلو برق

تابلو برق ایرانی

جهت تولید تابلو برق در ایرانی شرکت های بسیار زیادی فعالیت دارند. در واقع با اهمیت به کارگیری تابلو برق در بسیاری از ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی و نقش مهمی ایفا می‌کند شرکت های زیادی در ایران نیز دست به کار شده اند. طراحی و ساخت تابلو برق بایستی بر اساس نیاز بازار و البته برای حمایت از تولید داخل با ارائه محصولات با کیفیتی صورت بگیرد. اگر بخواهیم به بهترین برند تابلو برق در بازار ایران اشاره کنیم برندهای متعددی هستند که برخی از آنها شامل:

تابلو برق امید بنیان عمران

شرکت امید بنیان عمران به عنوان یکی از شرکتهای موفق و کارآزموده است. این مجموعه یا شرکت معتبر با اکتفا به تجربه و تخصص کادر حرفه ای خود توانسته تنوعی از انواع تابلو برق ها را با کیفیت مطلوب روانه بازار کند. با فراهم ساختن قطعات و تجهیزات مربوطه این مجموعه هم اکنون بهترین تابلوهای برق را طراحی و در طیف گسترده ای به بازار می‌فرستد. از طرفی این مجموعه هم اکنون در زمینه تولید محصولات الکتریکی دیگری نیز فعالیت دارد اما بهترین محصولات آن شامل همین تابلو برق می باشد.

تابلو برق فرین تجهیز کاوه 

 از شرکت های موفق ایرانی در زمینه تولید تابلو برق می توان به شرکت فرین تجهیز کاوه اشاره کرد. این مجموعه به عنوان قدرتمندترین و برترین تولید کنندگان تابلو برق و تجهیزات تابلو برق صنعتی می باشد. البته که این مجموعه به واسطه نمایندگی با برندهای معتبر کشور آلمان و همچنین ایتالیا توانسته به چنین قدرت و شهرتی دست یابد.

هم اکنون محصولات این مجموعه در طیف وسیعی از تجهیزات شامل انواع رله، تجهیزات اندازه گیری و حتی تابلو برق می‌باشد. قطعا که همکاری با چنین شرکت‌های معتبری نظیر شرکت فرر ایتالیا و شرکت تبن آلمان خود به عنوان یک امتیاز بسیار بزرگ و منحصر به فرد برای این شرکت قدرتمند خواهد بود.

مزایای بهترین شرکت های تولید کننده تابلو برق

برای معرفی بهترین برند تابلو برق در بازار تنها کافی است تا شما با بهترین شرکت های معتبر آشنا شوید. در واقع شرکت‌های مطرح دارای ویژگی ها یا مزایایی هستند که با بررسی آن ها می توانید به این نتیجه برسید که سطح تولیدات این مجموعه نیز می‌تواند با کیفیت و حتی با قیمت های مناسب باشد. اما مزایای این شرکت های شناخته شده می تواند شامل:

• طراحی بهترین تابلوهای برق با کیفیت و قابلیت های جدید جزو مهم‌ترین مزایای چنین شرکت هایی است. در واقع این شرکت ها بر اساس ایده های جدید و به کارگیری تکنولوژی روز و البته با در نظر قرار دادن نیاز بازار و ترکیب این سه پارامتر بهترین تابلوهای برق را با ایمنی و کارایی بهتر روانه بازار می‌کند. با ورود این محصول استقبال آن بیشتر از محصولات نسل قدیمی است.

• معمولاً شرکت های شناخته شده از پرسنل حرفه ای و بسیار توانمند تشکیل می شود. به کارگیری متخصصین مجرب و تشکیل یک تیم حرفه ای در شرکتهای تولید چنین محصولاتی قطعاً گام مهم و اولیه است. در واقع این افراد بایستی نظارت کامل و دقیق بر کل پروسه کاری داشته باشند تا هیچ نقصی در هیچ زمینه و گامی صورت نگیرد. پس قطعاً به کارگیری پرسنل کارآزموده و توانمند می تواند باعث موفقیت چنین شرکت‌هایی شود.

• توجه به نیاز بازار دیگر مزیت شرکت‌های شناخته شده می‌باشد. قطعاً که تولید محصولاتی به روز با قابلیت‌های بیشتر در اولویت چنین شرکت‌های رقیب و البته سبقت از رقبا خواهد بود. اما این مراکز بایستی نیاز بازار را نیز در اولویت خود قرار دهند. قطعا اگر رضایت مشتریان در اولویت باشد تولید برای رفع نیاز آنها صورت می‌گیرد. پس بهترین برند تابلو برق در بازار متعلق به شرکتی است که تمام خواسته ها و نیازها را در نظر ‌می‌گیرد تا در نتیجه تولید موفقی داشته باشد.

بهترین برند تابلو برق

اهمیت استفاده از تابلو برق

درباره بهترین برند تابلو برق در بازار اطلاعاتی دریافتید. قطعاً که با شناخت این برندهای معتبر هنگام خرید می توانید انتخاب بهتری از میان حجم بالایی از تنوع برندها داشته باشید. تابلو برق به عنوان یک وسیله کاربردی دارای انواع بسیار مختلفی است. در واقع هر یک از انواع تابلو برق‌ها نیز برای کاربردهای خاصی در نظر گرفته شده‌اند.

اما این طبقه بندی بر اساس پارامترهای بسیار مختلفی صورت می گیرد. به عنوان مثال، بر اساس ولتاژ تابلو برق ها در مدل های فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی عرضه می شوند. اما از نظر ایستایی در مدل های ایستاده یا دیواری میتوانید آنها را تهیه کنید. شما کاربران عزیز با هدف استفاده از تابلو برق یا خرید آن آشنایی دارید؟ می دانید به چه منظور این تابلوها را تهیه می کنیم؟ یا مزایای یک تابلو برق می تواند شامل چه پارامتر هایی باشد؟

• با استفاده از تابلو برق امکان دسترسی و البته کنترل به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر است. چرا که هر یک از قطعات به صورت منظم در یک مکان خاصی قرار گرفته‌اند.

• هدف از بکارگیری تابلو برق برای حفظ امنیت بیشتر است. حال اینکه مهمترین هدف و البته مزیت این تابلو برق ها نیز برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی افراد و همچنین محافظت از قطعات داخلی تابلو بر خواهد بود. چرا که هر یک از این تجهیزات دارای قیمت های بالایی هستند که بایستی از آن‌ها در برابر شرایط مختلف محافظت کرد.

• تعمیر و نگهداری از تابلو برق، کار بسیار راحتی است و البته نصب آن نیز در هر مدل به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

• قیمت تابلو برق بسیار مقرون به صرفه می باشد. حال اینکه از نظر محافظت از تجهیزات الکتریکی نیز یک تابلو برق بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

• تابلو برق را میتوان در سیستمهای الکتریکی به هم پیوسته نیز مورد استفاده قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *