نورپردازی

بهترین برند لامپ در بازار

بهترین برند لامپ در بازار

با بهترین برند لامپ در بازار آشنا هستید؟ می دانید لامپ ها یکی از بهترین محصولات روشنایی می باشند؟ کدام برند لامپ در بازار معتبر است؟ لامپ ها یکی از ضروری ترین لوازمی هستند که روشنایی ایجاد می کنند. با توجه به اهمیت لامپ ها در صنعت برق، کمپانی های بسیار زیادی هم اکنون جهت تامین نیاز بازار فعالیت می کنند. کیفیت لامپ روی کیفیت نوری که ساطع خواهد کرد بسیار اهمیت دارد و از این باید حتما به سراغ برندهای محبوب بازار بروید.

معمولا کمپانی های معتبر، بهترین لامپ ها را تولید می رسانند که میزان انرژی کمی مصرف دارند. و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود‌. لازم به ذکر است که علم همچنان روبه پیشرفت است. و به دنبال آن محصولات نسل قدیم نیز با تکنولوژی روز آمیخته و با قابلیت بهتری طراحی خواهند شد. لامپ ها نیز جزو این دسته از محصولات هستند که از دیرباز تا کنون با بهره مندی از علم روز با قابلیت بهتری به تولید رسیده اند. اکنون جهت آشنایی با بهترین برند لامپ در بازار بهتر است ادامه مطالب را بخوانید.

بهترین برند لامپ در بازار

برای انتخاب بهترین برند لامپ در بازار بایستی مشخصات و ویژگی های مختلفی را در نظر گرفت. یک لامپ‌ از قسمت های مختلفی نظیر حباب، خازن، اتصالات، سرپیچ و مدار تشکیل می شود. که کیفیت این موارد به علاوه قیمت، نور دهی و دوام آن را نیز باید به آن اضافه کرد. بنابراین بهترین برند براساس این المان ها مشخص می شود.

اهمیت نورپردازی به اندازه زیاد است که امروزه تولیدکنندگان زیادی در این عرصه فعالیت می کنند. و ما در بازار انواع مختلف لامپ را می بینیم.

اما اکثر این لامپ ها بی کیفیت هستند. به ویژه لامپ های چینی و وارداتی نامرغوب که طول عمر بسیار کمی را دارند. البته برندهای خارجی خوب نیز وجود دارد. اما کمتر در بازار ایران وجود دارد. در بین برندهای ایرانی نیز انگشت شماری را می توان برند خوب و با کیفیت دانست. برای نمونه شهاب پارس و دلتا برند های خوبی هستند. اما اگر بخواهیم بهترین برند لامپ موجود در بازار ایران را در حال حاضر مشخص کنیم بی شک این لامپ برند نمانور است.

برای دسترسی به یک لامپ باکیفیت نیز شما باید هنگام خرید لامپ به نکات بسیار زیادی توجه کنید که یکی از این پارامترها انتخاب بهترین برند موجود در بازار است. اگرچه امروزه کمپانی های بسیار مشهوری در بازار فعالیت دارند اما نام هیچ یک به برجستگی و پرآوازگی شرکت نمانور نیست. کمپانی نمانور، یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع لامپ در جهان است که سال هاست در این عرصه خدمت می کند.

این شرکت جدا از بهره مندی علم، از ماشین آلات بسیار پیشرفته و مدرن و مواد اولیه درجه یک به منظور ارتقاء سطح کیفی خود استفاده می کند. نمانور، متشکل از کادری مجرب است که توانایی و تخصص بسیار بالایی را در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرف دارند. بهترین برند لامپ در بازار قطعا سطح فروش بالایی نیز خواهد داشت. و لامپ نمانور نیز اعتبار خود را مدیون قدرت کیفی خود می داند که در کنار آن با مراعات حال مشتری در شرایط سخت کنونی کشور، قیمت ها را نیز به صورت رقابتی عرضه می کند.

بهترین برند لامپ در بازار

لامپ led ضد آب نمانور

یکی از انواع بهترین برند لامپ های موجود در بازار شامل لامپ های ال ای دی ضد آب هستند. این از دسته لامپ ها همانگونه که از نام آن ها پیداست. به گونه ای طراحی شده اند که در برابر مایعات و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند. در این‌ لامپ ها نفوذ ناپذیری، یکی از مهم ترین مزیت های چراغ ال ای دی ضد آب محسوب می شود. که توانایی استفاده از آن ها را برای نورپردازی مکان های مرطوب و بارانی مهیا می سازد.

بیشترین کاربرد لامپ ضد آب برای داخل استخر و آب نماها است که دائما با آب سر و کار دارند. تنوع نوری این لامپ ها بسیار زیاد است. و شما می توانید این پنل ها را در انواع رنگ های مختلفی تهیه کنید. ساختار این چراغ ها به گونه ای است که نسبت به بالاترین درجه حفاظت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

این مقاومت سرچشمه از جنس بدنه لامپ و همچنین تکنولوژی است که در آن به کار می رود. خارجی ترین قسمت این لامپ ها از جنس آلومینیوم یا پلی کربنات مقاوم است. که در برابر سرما، رطوبت و گرما هرگز تغییر شکل نخواهند داد. ال ای دی ها خود انواع مختلفی دارند که led های پاور در اینگونه لامپ ها بسیار استفاده می شوند‌. استخر و جکوزی، قسمت بیرونی ساختمان که در معرض باران و برف است، مناطق مرطوب و شرجی و همچنین قسمت هایی نظیر تالارها نیز مکان مناسبی برای نصب لامپ های ال ای دی هستند. شدت نور اینگونه چراغ ها که در انواع مدل و اشکال مختلفی طراحی می شوند، به راحتی کم و زیاد خواهد شد. کیفیت لامپ به برند بستگی دارد که بهترین برند لامپ ال ای دی نیز مربوط به شرکت نمانور می باشد.

  • لامپ هالوژنی نمانور

لامپ‌ های هالوژنی نوعی لامپ ال ای دی هستند که متشکل از دیودهای نورافشان می باشند. هالوژن را می توان نسل جدیدی از لامپ های ال ای دی برشمرد. که کیفیت نورپردازی آن ها بهتر از دیگر لامپ های موجود در بازار است. دیودهای این لامپ که در کنار یک دیگر قرار گرفته اند با اعمال جریان الکتریکی باعث تولید نور می شوند. با افزایش تعداد دیود لامپ های هالوژنی به طبع نوری که ساطع می شود نیز بیشتر و پر رنگ ‌تر خواهد بود.

مهمترین مزیت این لامپ ها صرفه جویی در مصرف برق است. که این مسئله به خودی خود روی کاهش هزینه ها نیز تاثیر می گذارد. در دکوراسیون داخلی نورپردازی اهمیت بسیار زیادی دارد. و از این رو معمولا از لامپ هایی با نورپردازی عالی استفاده می کنند. لامپ هالوژن ال ای دی نیز بهترین گزینه برای نورپردازی در دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

این لامپ ها خود با توجه به نوع ساختار، ابعاد و مدل دارای تقسیم بندی های بسیاری هستند. بهترین برند لامپ هالوژن موجود در بازار، لامپ های تولید شرکت نمانور می باشند. که هم اکنون سطح عمده ای از بازار فروش را به خود اختصاص داده اند.

هالوژن ها نیز جزو نمونه تولیدات این کمپانی مطرح هستند که برگرفته از تکنولوژی چراغ های ال ای دی می باشند. در واقع می توان گفت که کم مصرف ترین، قیمت مناسب ترین و زیباترین لامپ برای نورپردازی دکوراسیون همین لامپ های هالوژنی خواهند بود. اگر به دنبال مناسب ترین لامپی هستید که هم از نظر زیبایی نورپردازی ایده آل باشد. و هم نور استانداردی از خود ساطع نماید، محصولات شرکت نمانور بهترین گزینه هستند. این لامپ ها مجهز به تکنولوژی خاصی می باشند که نور مضری از خود ساطع نکرده و برای سلامتی انسان خطر ندارند.

پنل های ال ای دی نمانور

نمانور یکی از برندهای محبوبیست که سال هاست در بازار خوش می درخشد. در واقع این برند بهترین برند لامپ در بازار است که محصولات آن از هر لحاظی نسبت به تولیدات شرکت های دیگر و همچنین دیگر انواع لامپ ها برتری دارد. پنل های ال ای دی، یکی از انواع تولیدات خاص و پر فروش این شرکت به شمار می رود. این پنل های LED نسل جدید لامپ هایی هستند. که برای سقف مورد استفاده قرار می گرفتند.

این پنل ها هم اکنون در نسل جدیدی با قابلیت بهتر به تولید رسیده اند. که از جنبه های مختلفی به چراغ های سقفی قدیمی برتری دارند. پنل های نمانور با بهره مندی از تکنولوژی منحصر به فردی که در تولید آن ها به کار رفته است، میزان انرژی کمی مصرف می کنند. به نوعی می توان گفت تکنولوژی پیشرفته این پنل ها باعث می شود تا این چراغ بتوانند جایگزین لامپ های معمولی، مهتابی های فلورسنت و حتی انواع لامپ های رشته ای شوند.

این منابع نوری بیشتر روی سقف نصب شده و جنبه دکوراتیو دارند پس با توجه به این قضیه می توان گفت که باید از لحاظ زیبایی نیز مورد بررسی قرار بگیرند. ایجاد روشنایی استاندارد یکنواخت در کل محیط از مهمترین ویژگی های محصول شناخته می شود. معمولا برای ساخت چنین محصولاتی از تکنولوژی های SMD ،LED و یا COB استفاده می کنند که هر یک مزیت های مختص به خود را دارند. اما بهتر است شما سعی کنید که هنگام خرید بهترین برند لامپ در بازار را خریداری کنید. چرا که شرکت های مطرحی چون کمپانی نمانور برای تولید لامپ های خود هم از مواد اولیه درجه یک و هم از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. به نحوی ارائه کیفیت عالی و قیمت مناسب جزو محورهایی است که نمانور روی آن مانور دارد.

بهترین برند لامپ در بازار

بهترین برند لامپ در بازار

خرید بهترین لامپ های نمانور در کمترین زمان

برقیجات یکی از بهترین مراکز فروش کشور است که تمام محصولات الکتریکی کمپانی های پر آوازه جهان را در لیست خود دارد. ارائه قیمت عادلانه و کیفیت عالی دو فاکتور مهمی است که باعث تمایز این مجموعه با دیگر مراکز فروش می شود. اگر قصد خرید بهترین لامپ های نمانور را دارید و می خواهید یک خرید بی دغدغه و بدون دخالت واسطه ها را تجربه نمایید؛ پس از این فرصت ناب استفاده کرده و همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. کاهش هزینه های خرید و از طرفی دسترسی به برندهای اصل با کیفیت عالی از مهمترین مزیت های خرید از این فروشگاه به شمار می روند، پس همین حالا اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *